Näytä kirjoitukset

Tässä osiossa voit tarkastella kaikkia tämän jäsenen viestejä. Huomaa, että näet viestit vain niiltä alueilta, joihin sinulla on pääsy.


Viestit - Spotty

Sivuja: [1]
1
HPI / Vs: HPI Savage Flux HP
« : 11.03.11 - klo: 10.52 »


Nyt olenkin alkanut metsästää asetuksia millä olisi oikeasti "hyvä" ajaa. koska tuo poukkoilu ei enää sytytä.
Ens kesän asetukset on seuraavat,

3S akuilla, vakio spurri, 23t pinjoni.
50.000eteen ja 30.000 taakse diffiöljyt.
iskarit 40Wt öljyillä ja muuten vakiojouset mutta ne pienet yläjouset pois ja ne mustat isot muoviholkit tilalle
renkaat 40sarjan bowtiet axialin halfoffset vanteilla jotta auto pysyisi jotenkin pystyssä.
Noparin säädöt pitää vielä miettiä . .

Saa nähä toimiiko vai räjähtääkö ekoilla ajoilla . .
kokemuksia tai mielipiteitä?
[/quote]

3S akuilla virta kasvaa melko suureksi. Ennemmin 4S ja lyhyempää välitystä. Nopeudensäätimen kaveriksi suosittelen Castle Linkkiä ja koneella vaan kaikki asetukset minimiinsä. Uusimman firmwaren myötä voi säätää koneen vääntöä. Hienoa kun Castle päivittelee säätimiään tiuhaan tahtiin.

Mulla ei ole kokemuksia Savagesta, mutta 50k ja 30k öljyt tuntuu vähän tuhdeilta. Tietysti isoilla renkailla on vääntömomentit on hiukka eri luokkaa.

 - Hount
[/quote]

Moron, juu castle mulla onkin ja mulla on se uusin päivitys siinä,
Asetukset mulla on aikalailla minimissä, punchi joku 70% ettei hajoo paikat lähdöissä,
Se startpower on ainut minkä nostin yhden pykälän, ajattelin että jos se auttaa siihen että kun kaasua antaa paikaltaan lähtiessä vain vähän niin auto ainakin ennen yski ja räpsytteli sillain, ni en tiedä jos toi auttais siihen?
En oo vielä kokeillut tuota ni en tiedä sitten . . ?

Noista 50k/30K öljyistä oon lukenut hyviä kokemuksia kyseisessä autossa.
4S ja lyhemmät välit voisi olla kyllä viisaampi ratkaisu, mutta ajattelin kyllä tuon 6S laittaa vaikka saatta olla että tuossa keväällä sitten kirjoittelen tänne että olisi pitänyt kuunnella =)

2
HPI / Vs: HPI Savage Flux HP
« : 10.03.11 - klo: 14.29 »
Tuohon setuppiin saat lisätä panther 3.2 paddlet, niin alkaa kulkemaan!

Mulla oli nuo Pantherit fluxissa, ja en kyllä tykännyt yhtään ajettavuudesta niillä.
Olihan niissä älytön pito pehmeällä lumella kun kiihdytti suoraan, mutta sivuttaispitoa ei yhtään ja auto ei kääntynyt noilla.

Mulla oli jossain vaiheessa tohon ongelmaan sekamelskarengastus eli takana paddlet ja eteen laitoin crimefighterit mutta ongelmaksi tuli se että aina kun himmasi kaasua ja eturenkaat osui maahan niin jos ne oli hiemankaan vinossa niin sitten taas mentiin kuperkeikkaa ja vähän kun taas antoi kaasua niin oli nokka taivasta kohti jne. . .

Nyt olenkin alkanut metsästää asetuksia millä olisi oikeasti "hyvä" ajaa. koska tuo poukkoilu ei enää sytytä.
Ens kesän asetukset on seuraavat,

3S akuilla, vakio spurri, 23t pinjoni.
50.000eteen ja 30.000 taakse diffiöljyt.
iskarit 40Wt öljyillä ja muuten vakiojouset mutta ne pienet yläjouset pois ja ne mustat isot muoviholkit tilalle
renkaat 40sarjan bowtiet axialin halfoffset vanteilla jotta auto pysyisi jotenkin pystyssä.
Noparin säädöt pitää vielä miettiä . .

Saa nähä toimiiko vai räjähtääkö ekoilla ajoilla . .
kokemuksia tai mielipiteitä?

3
HPI / Vs: HPI Savage Flux HP
« : 08.03.11 - klo: 12.09 »
Tuohon setuppiin saat lisätä panther 3.2 paddlet, niin alkaa kulkemaan!

Moron, mulla on kyllä prolinen paddlet mutta ongelma on niissä että pitoa on jopa "liikaa" jos se nyt mahdollista yleensä on,

Eli toisinsanoen auto hyppii volttia kun jänis eikä pysy pystyssä sitä vähääkään aikaa mitä muuten olisi mahdollista =)

Olen huomannut että vähempi pito on joskus jopa parempi . .

4
HPI / Vs: HPI Savage Flux HP
« : 07.03.11 - klo: 15.36 »
Tervehdys kaikille,

Noniin eli itse kun olen tämmöinen kesäkuski niin nyt on tullut aika aloittaa auton ruuvaileminen kesää varten kuntoon.
Pari kysymystä minua askarruttaa ja olen tuolla haulla koittanut etsiä tietoa mutta kovin vaikeasti löytyy eli;

Mitä diffiöljysetuppia porukka käyttää, ja mikä on hyväksi todettu?
oon ajatellu jotakin Etu50.000Taka30.000 tai etu30.000taka20.000 . .

Toinen kysymys iskariosastosta.
omat iskarit ovat erittäin laiskat ja löysän oloiset vaikka kohta on jo kaikki holkit siellä välissä mitä on käsiin sattunut ..

ajattelin kokeilla jos laittaisin nuo hpi:n jäykemmät 159gF "valkoiset" jouset ja 35W öljyt iskareihin . .

Kertokaa ihmeessä omat säätönne ni voidaan porukalla ihmetellä mikä toimii ja mikä ei . .
Itse ajelen suurimman osan ajoja 3S:llä hiekkakuopassa, renkaina 40-sarjan bowtiet eli tuohon asetukset hakusessa
Kiitoksia

5
HPI / Vs: HPI Savage Flux HP
« : 02.04.10 - klo: 11.31 »
Tervehdys, Sellainen kysymys että miten se lipo cutoffi laitetaan päälle tohon?
Katoin ohjeista ja pääsin niin pitkälle että se vilkuttelee sitä keltasta ja sit ku laittaa kaasun ni vilkuttelee vihreetä ja ku päästää ni sit taas eritavalla tulee keltasta . .?
Ohjeiden mukaan ku on laittanu sen kaasun siihen ni sit pitäis vikkua kaikki valot ja sit lähtee homma käyntiin taas mut mä en saa sitä toimimaan ,.?
En löytäny juttua täältäkään . .
Kiitoksia
-Spotty-

6
HPI / Vs: HPI Savage Flux HP
« : 10.03.10 - klo: 11.46 »
Miten muuten kannattaako pinioniin/spurriin laittaa jotain rasvaa ku mietin et mikäköhän tökötti pysyis niissä jotenki ku ne pyörii kyl sitä tahtia =)
välykset sain kuntoon mut se ohjaus on vaikee saada kyl keskelle . . harjotellaan lisää =)

7
HPI / Vs: HPI Savage Flux HP
« : 08.03.10 - klo: 11.07 »
Kiitoksia toby1 =)
Tästä se lähtee homma käyntiin. .
Pitää vähän purkaa autoa ja opetella =)
aivan sairas vekotin toi on kyllä menemään. . huh.

8
HPI / Vs: HPI Savage Flux HP
« : 07.03.10 - klo: 20.05 »
Terve, ostimpa tuossa juuri tuommoisen sava fluxin ja heti heräsi mieleeni muutama kysymys =)
(Anteeksi kun en ole jaksanut selata kaikkia sivuja läpi vastaukset löytääkseni . .
Muutama tyhmä kysymys aloittelijalta ? (älkää hermostuko=)

1. kuuluuko auton rohista kun painaa kaasua juuri ja juuri sen verran että auto liikku/ on paikallaan ?
mulla meinaan meni pois paikoiltaan se pieni ratas mikä on siinä moottorin tikun päässä
ja kiristin sen sitten paikoilleen mutta se hieman rohisee?

2. Onko normaalia että ohjauksenkorjaus pitää laittaa ihan vasempaan laitaan jotta auto menee suoraan?

3. lipoakuista? mulla on semmonen robben laturi ni mitkä ne latausjännitteet saa olla ja pitääkö akku purkaa johonkin tiettyyn pisteeseen aina latauksen yhteydessä?

4. miksi laturi näyttää että se saa laitettua vaan noin 3000mah virtaa akkuihin vaikka ne on 4100mah?

5. Kuinka herkkä tuo auto on vedelle/lumelle ja mikä olisi paras tapa suojata sähköjuttuja?

6. onko normaalia että kun ajaa eteenpäin niin jos haluaa peruutttaa sen jälkeen niin siinä on semmonen aika pitkä tauko ja sitten auto suorastaan hyppää taakseppäin?

7. onko normaalia että auto välillä nykii vaikka olisi pieni kaasu päällä vai onko ohjaimen tai jonkun säädöt persiillään ?

8. Minkätehoiset akut kannattaa autoon laittaa?

9. kannattaako vaihtaa välityksiä tai renkaita?

10. kiitoksia kaikille kärsivällisyydestä =)




9
Sähköautot / Vs: HPI Bullet ST ja MT
« : 02.03.10 - klo: 11.20 »
OK =) ehkä se pitää vaan kuunnella kokemuksen puhetta ja unohtaa toi bullet päähänpinttymä ja käydä hakees tollanen savage . . kiitoksia =)

10
Sähköautot / Vs: HPI Bullet ST ja MT
« : 01.03.10 - klo: 14.02 »
Mutta eikö se oo aika raskas (ja kallis) =)
aattelin semmosta jokapaikanhöylää, kevyttä ja näppärää . . =)
Mikä vika tuossa bulletissa on? =)

11
Sähköautot / Vs: HPI Bullet ST ja MT
« : 26.02.10 - klo: 18.56 »
Tervehdys, itse olen sitten lapsuusvuosien jälkeen taas innostunut näistä vempleistä koska löysin ja korjasin vanhan autonrotjakkeeni mutta se ei ollutkaan kyllä ihan niin vauhdikas peli kun mitä muistelin   rolleyes

Tässä olenkin tutkinut näitä autoja ja miettiny kuumeisesti että minkä vempeleen sitä hommaisi tuommoiseen ihan jokapaika yleisrällästykseen ja alkuun meinasin firestorm fluxia mutta ajattelin että se voi olla helposti kiinni joka paikassa? . . sitten tuli tää vorza fluxi joka näyttäis aika kovalta mutta sit mietin et pitäiskö oottaa ja kattoo et mitä se bulletti st fluxi tuo tullessaan ..
Kokemusta ei sillain näistä ole ja voi olla että tää viesti on vähän väärässä ketjussa mutta jos jollakin on näkemys asiasta niin ottaisin mielelläni ideoita vastaan . .
Kiitoksia  huh

12
HPI / Vs: Hpi vorza Flux HP
« : 26.02.10 - klo: 18.54 »
Tervehdys, itse olen sitten lapsuusvuosien jälkeen taas innostunut näistä vempleistä koska löysin ja korjasin vanhan autonrotjakkeeni mutta se ei ollutkaan kyllä ihan niin vauhdikas peli kun mitä muistelin   :roll:

Tässä olenkin tutkinut näitä autoja ja miettiny kuumeisesti että minkä vempeleen sitä hommaisi tuommoiseen ihan jokapaika yleisrällästykseen ja alkuun meinasin firestorm fluxia mutta ajattelin että se voi olla helposti kiinni joka paikassa? . . sitten tuli tää vorza fluxi joka näyttäis aika kovalta mutta sit mietin et pitäiskö oottaa ja kattoo et mitä se bulletti st fluxi tuo tullessaan ..
Kokemusta ei sillain näistä ole ja voi olla että tää viesti on vähän väärässä ketjussa mutta jos jollakin on näkemys asiasta niin ottaisin mielelläni ideoita vastaan . .
Kiitoksia  :huh:

Sivuja: [1]