Näytä kirjoitukset

Tässä osiossa voit tarkastella kaikkia tämän jäsenen viestejä. Huomaa, että näet viestit vain niiltä alueilta, joihin sinulla on pääsy.


Viestit - JK Power

Sivuja: 1 ... 15 16 17 [18] 19
511
No eikös sillä ajeta takaa sitä että estetään buggyvirityksiä muunnetulla rungolla (pohjalevy korotettu motin alta) osallistumasta Monster Truck luokkaan (moottori korkeussääntö). ym. pientä...

512
Mitenkä se nyt sitten meni noitten "conversioiden" osalta?
Nehän on 100%sti alkuperäisiä ja tarkoitettu johonkin autoon
joka on samalta valmistajalta!
Kyostillähän on conv.setti mp777aan, ja jammin`illa ja eik ollu ofnallakin.
Joitakin muitakin viel löytyy näit..

"ALKUPERÄISEN AUTON ON OLTAVA 100% YHDEN VALMISTAJAN TUOTE"

Tuota... vai tarkoitetaanko tällä että "auton pitää olla rakenteeltaan
alkuperäisen kaltainen"?

Eli pääseekö M8+conv.setti(tai renkaat+kori) mukaan Arena Truck luokkaan?

513
Yleinen keskustelu / AMBrc Personal Transponder
« : 17.01.06 - klo: 17.16 »
Mukana ollaan!

514
Yleinen keskustelu / Tamiya Mountaineer
« : 09.01.06 - klo: 18.20 »
EDIT: tuplaposti????

515
Yleinen keskustelu / Tamiya Mountaineer
« : 09.01.06 - klo: 18.20 »
Itseäni on myös kiinnostanut kyseinen auto!
Mistä tilasit? Mitä maksoi?

Pistätkö vähän palautetta kun saat "aarteen" käsiin?!
Olisi kivaa saada ensikäden kokemukseen pohjautuvaa tietoa
tästä kaarasta.

Voi veikkoset kyllä rupes takatasku polttelee!!! :mrgreen:

Ja liipasinnäppi kutiaa!

516
Polttisautot / Hpi Savage 3.0
« : 22.11.05 - klo: 22.23 »
Minä olen käyttänyt 50 000 edessä ja 30 000 takana.

Hyvin tuntuu kääntyvän veto päällä tai ilman.

Eikä tuo 30K ole vielä liian kovaa taakse jotta se antaa hiukan periksi kovissa kiihdytyksissä.
Lukollisella perällä ei ole kivaa yrittää päästä
lujaa....

517
Polttisautot / Asso Monster GT 4.60 SE
« : 22.11.05 - klo: 21.27 »
Mitäs tykkäätte tästä?? Aika hulppeaan kuntoon laitettu MGT!

Ei taida mennä sääntöihin mut hauskan näköinen ainakin!!!  :mrgreen:

http://img198.imageshack.us/img198/5646/mta016qj.jpg

Luulis kulkevan! Heh!

518
Polttisautot / Hpi Savage 3.0
« : 22.11.05 - klo: 20.39 »
EDIT: ooho...


519
Polttisautot / Hpi Savage 3.0
« : 22.11.05 - klo: 20.31 »
Toi on pirun hyvä hop-up!

Keventää kyytiä n.50 grammalla ihan tuosta vaan ja ilman dremelin käyttöä.

Ja ihan käytännöllinenkin koska sen voi jättää kirkkaaksi jolloin siitä voi nopeasti tarkistaa esim. volttimittarista akun jännitteet tai jotain muuta...

Puhumattakaan Bling-faktorista, kun siihen tekee jonkin custom maalauksen!

520
Polttisautot / Asso Monster GT 4.60 SE
« : 21.11.05 - klo: 18.41 »
Kyllä MGT täyttää moottorisäännöt ja korkeussäännöt ihan hyvin.
Ei niiden puolesta kannata päätöstä vastaan tai puolesta ajatella,
kisoihin vaan mukaan ja muuttumaan.

Ite olen tyytyväinen kyseiseen autoon, ollut jo 1,5 vuotta.
Päivitin vaan moottorin/renkaat ja Bueno!

Kisaamistakin olen MGT:llä harkinnut, onhan sillä pärjätty hyvinkin maailmalla.
Tähänastiset on ajettu Savagella koska halusin kokeilla välillä muutakin
mallia ja aivan erityyppistä rakennetta.
Jot sais hiukka laajemppa katsanto kantaa.

MGT:ssä ei ol ammetta vaan U-runkopalkki joka on viel vahvistettu
ja jäykistetty vinottais rakenteil ja sun muil.
Diffit kiinnittyy runkopalkin alle  ja vaihdelaatikko 1/4 rungon sisään eli kyl siel 1,5":n säännöt täyttyy.
Mikä siit tekee ammeen näkösen on ne komiat roiskesuojat jotka siin tulee ihan vakiona.

Auto on kyl hiukka painava suoraan sellasenaan kisoihin mut pienen laihiksen jälkeen sekään ei ol ongelma.(rtr renkat jo painaa n+450g.)

EDIT:Tuossa mittasin aikani kuluksi, sääntöjen määräämällä tavalla,
niin 83 mm on moottorin alapintaan, että madaltaakin jo voisi.

521
Polttisautot / Rotostartin Tarpeellisuus..?
« : 30.06.05 - klo: 18.17 »
Lainaus käyttäjältä: "racer"
dodii..kaveri tarviis tietää että käykö s25 motin roto päätylevy k 4.6 moottoriin?ja liekkö niissä samat yksisuuntalaakerit?


Valitettavasti ei käy!!!! Syynä on juuri tuo erillainen yksisuuntalaakerisysteemi!!!!

Siihen tarvitaan omanlaisensa....

Takalevyjäkin myydään erikseen jos on jo roto tai akkuporakone ennestään.  :P

522
Lainaus käyttäjältä: "JK Nitro"
No ei kai siinä muukaan auta kuin lähteä autokauppaan, valinnanvaikeutta löytyy kyllä. Hmmm...jotain isoa ja nopeeta sen olla pitää.
Säästellään tota "pikkupirua" myöhempiin koitoksiin, jahka joku kolo sillekin löytyy.
Onnellisia ohituksia vaan kaikille monsterikuskeille, kai ne säännöt siitä sitten lukkiutuu johonkin koloon, että päästään radalle ja maastoon oikein virallisesti rapaa lennättämään.
Tervessi vaa.


Tattis Tattis vaa....

Eiköhän ne säännöt jo ala olemaa aikast hyväl mallil,ainaki
viime näkemält ol.
Mää omalt kantilt ja kohralt kuiteski ole kauhia tyytyväine.

Nymmää lähe radal Jyrkkiksee!!!

523
Lainaus käyttäjältä: "rs tuning"
Eikös se mootoriasia olisi aika yksinkertanen esim näin:

pikkulohkot .15-.18 ja isolohkot .19-.28
pikkulohkoon saa vaihta max .18
ja isolohkoon max .28

eli ne joilla on tehtaalta lähtiessä ollut .15-.18 kone
niin max koneen koko olis .18 oli se auto sitte mikä hyvänsä!!!

Ja jos tehtan jäljiltä on .19-.28 kone niin max silloin .28

Muutenhan noi säännöt näyttäs olevan selvät ja
mun mielestä koneisiin ei tän tarkemin tarttis sekaantua
niinkuin joku tuossa jo mainitsi että eihän sillä koneella sitä
kisaa voiteta ja huonolla kuskilla ei nopee auto pysy hanskassa 8)



Hyvä hyvä!!!

Eli Hermannin äänestyksessä numero 1. (ja 3.)

Ja iso käsi kisoille.

524
Lainaus käyttäjältä: "Jyri Korkka"
Elikkä taas kerran small block  .12-.18 ja big block .15-.28

Aivan oikein, tuli pieni ajatuskatkos......
Lainaus käyttäjältä: "Jyri Korkka"
pikkulohkoja valmistetaan .21 (esim.Wasp) asti,entäs ne, ja isolohkoa .15 (esim.CEN) alkaen.

Joo, mutta tähän ei puuttuta minkä kokoinen pelkkä lohko on, vaan kuutiotilavuuteen.[/quote]

Eli pitää kai sit korjata tuo isolohkojen mitoitus tilavuuksiin
.19-.28 koska ei pelata itse lohkon koon mukaan vaan tilavuuksilla.

525
"No TNX:hän nyt ei ole sääntöjen puittessa edes rajatapaus koska kone on .18ci,..."

No eikö se .18 ollutkin pikkulohko?!!!!!!

Ja mitä painoon tulee niin sillä ei ole merkitystä koska mitään yläpainorajaa pikkulohkoilla ei ole joka muuttaisi ne isolohkoiksi.
Eihän auton painolla ole tekemistä lohkoluokan kanssa.
Keventää saa tiettyyn rajaan!

Ja tankkisääntöhän meillä jo oli: Vakiotankki tai jos vaihtaa niin pikkulohkoille 125cc max ja isoille 160cc max.

526
No eikö sitten pidetä pikkulohkot pikkulohkoina!
Tämä TNX:kin ja muut rajatapaukset jois paino olisikin isolohkojen puolella. He voivat sitten "laihduttaa" autoaan saavuttaakseen paremman edun. Ihan kuin muutkin.

Ideahan pikkulohkoissa on juuri se että autot ovat kevyempiä ja täten pienemmällä motilla, mutta silti teho/painosuhteeltaan hyviä.
"Pieni mutta vikkelä" periaatteella. Ja kevyemmissä autoissa useammin on paremmat ajo-ominaisuudet.

Jos pikkulohkolle tarkoitettuun autoon rupeaa vaikka vain huviksi asentamaan "isoa" myllyä niin varmaan rupeaa paikat autosta hajoamaan.

527
Lainaus käyttäjältä: "Jankka"
"Eikös pikkulohkojen pitänyt pysyä pikkulohkoina ja toisinpäin.
Tehtaalta ulos small blockina ja myös pysyy sellaisena."

Eli tässä ajetaan sitä että Revot kilpailee keskenään vai ?, koska muita varteenotettavia "pikkulohkoja" ei ole Revon ja T-maxxin lisäksi.


Ei vaan tähän malliin:

Lainaus
Kaikki ajavat yhdessä! Kilpailuluokkia vain kaksi:
1.Standard Monster Truck
-pikkulohkot(pienemmät koneet,pienempi min. paino)
-isolohkot(isompi,painavampi)
-big truck, kansallinen lisäys(.29+?)?
2.Unlimited Monster Truck
-kaikki muut ja virit ja modit


Miten oli seTNX?
Tai sitten tosiaan jos auto painaa sen isolohkominimin tehdaskokoonpanossa niin silloin on poikkeussääntöpykälä isolohkon vaihtoon.

Sama pätee myös sitten alaspäin.
Esim. MGT:n (n.6kg) saisi "laihduttaa" 4,3 kiloon. Tietysti vain poistamalla osia tai "veistämällä".

Eikös se näin menny?
Lainaus
1/2 Minimi paino------------------------------.12ci-.18ci kokoisissa 2750g ja .15ci-.28ci kokoisissa 4300g


Eikä....
Lainaus
No Tamiya TNX kuuluu isolohkoluokkaan, painaa 4309g (Isolohkoluokkaan kuuluu .18ci-.28ci moottoriset)!


Elikkä taas kerran small block  .12-.18 ja big block .15-.28

pikkulohkoja valmistetaan .21 (esim.Wasp) asti,entäs ne, ja isolohkoa .15 (esim.CEN) alkaen.

528
Lainaus käyttäjältä: "brutales"
Siitä keskidiffittömyydestä haluan pitää ehdottomasti kiinni. Se on tärkein tekijä, millä erotetaan monsut ja crossarijohdannaiset. Siksi Jenkkienkin säännöissä se mainitaan moneen otteeseen. Outlaw ja stadiumit on sitä varten, että siellä voi osallistua keskidiffin kanssa. Jos ei voi lukita diffiä rikkoontumisen pelossa, niin silloin on kait turha lähteä edes ajamaan radalle kisaa, siellä hajoaa autoja aivan varmasti muutenkin. Keskidiffin lukitseminen on halpa ja helppo toimenpide, mutta siitä säännöstä lipsuminen ei tule halvaksi muille.

Myös edelleen haluaisin varmistaa, ettei kisasta tule vain Bigbore TNx kisoja, vaan auton painosta huolimatta, olisi suht tasapuolista ajaa kilpaa radalla. Vielä kun muistetaan, että todennäköisesti parhaat tehopainosuhteet löytyy kuitenkin Madforce/TNX sarjasta, johon laitetaan kisakireä .21 moottori. Tuollaisen tehopainosuhde olisi 1,65kg/hv kun .28 Novarossilla varustetussa LST:ssä 1,92 kg/hv... Eiköhän noille keveille isolohkoille riitä tuokin tehopainosuhde...


Eikös pikkulohkojen pitänyt pysyä pikkulohkoina ja toisinpäin.
Tehtaalta ulos small blockina ja myös pysyy sellaisena.

Itseasiassa pikkulohkojahan valmistetaan .21 asti nykyään!
Esim. Wasp .21 sb (2,36hv) ja oiskohan ollu Orion se toinen.
Voihan olla muitakin.

Lisää vettä myllyyn! He He!  :twisted:

529
Jep jep!

Kaikki ajavat yhdessä! Kilpailuluokkia vain kaksi:
1.Standard Monster Truck
-pikkulohkot(pienemmät koneet,pienempi min. paino)
                                      -isolohkot(isompi,painavampi)
                                      -big truck, kansallinen lisäys(.29+,7,5kg?)?
2.Unlimited Monster Truck
-kaikki muut ja virit ja modit

Näinhän se meni?!
 ...vai menikö?...

530
Kannatan vaihtoehtoa 2.

Autoina Savage SS 4,6(.28 ) n.4,5kg , auto suoraan laatikosta eli stanu.

Sekä MGT ,RTR, .21 , n.5.8kg , auto muuten rtr;etupuskuri vaihdettu alimiiniseen.

En ole kyl 100% varma tosta meidän vaa'asta.

2. siksi koska juuri ajattelin kevyempiä joissa motin vaihto olisi haluttaessa sallittua.

Tuskin se tehoista pelkästään ,tai kuutiotuumista, on kiinni miten kisoissa pärjää,tai onko hauskaa,vaan kyllä se siellä liipasimen ja ratin välissä on.

En haluaisi rajata etuuksia vain suurimmille ja painavimmille koska jokaisen pitäisi saada osallistua suosikkiautollaan jota ajaa ja on puunannu ja tuunannu!

Mutta hauskuushan siinä kärsii jos ei saa laittaa omaa ajokkia paremmaksi/kivammaksi,edes jossain puitteissa.

531
Lainaus käyttäjältä: "Rph"
..., ja jos haluaa olla .28 moottorilla vakioluokassa niin painon nosto 5000gr riittää.


No eikö aikasemmin puhuttu että lisäpainojen käyttöä ei harrastettaisi kiinnittämisen hankaluuden vuoksi.

Lainaus
Tämä koska, se muutoin painoindeksisysteemillä ja valmistajan moottorikokosäännöllä, olisi epäreilua eräitä valmistajia ja malleja kohtaan; Valmistaja A, Auto 1: RTR , paino 4,3 kg,vakiomoottori .28 .
Valmistaja B, Auto 2: RTR , paino 4,3 kg,vakiomoottori .21 .

Auto 2:n moottoria ei saa "päivittää" isommaksi(painoindeksisääntö),kun taas Auto 1 "hyötyy" valmistajan tekemästä ratkaisusta isommalla koneella(alkuperäismoottorikokosääntö).
Kummatkin kuitenkin ovat stanuja ja samassa luokassa koska ovat "vakioita" suoraan laatikosta

 :?

Miten on?

Itse kyllä hyötyisin tuosta säännöstä koska autoni painaa 4,5kg ja vakiona .28,mutta ajattelin toisia joilla tilanne kuten yllä kuvattu! :lol:

532
Yeah!

Niin oli pikkuveljen Mt-2:kin 1/10 ja .15 koneella Ulvilassa ja kuinkas kävikään!!!!!

Semifinaaleissa voitti oman lähtönsä ja finaaleissakin meni lujaa kunnes keskeytti tekniseen,mutta niin teki muutkin isommatkin "pojat"!

Triallissakin pääsi radan ihan kunnialla läpi ja hyppykisan voitto!
Traktorpullingissakin pienen painotarkistuksen jälkeen sai tuloksena Fullpull!

Terveisiä vaan YLLÄTTÄJÄLLE (rc10:ssä JKNitro)!!!!!

Katotaan ensi kisoissa jos hän saa "päivitettyä" .18 mottiin niin siinä on isommatkin  lujilla UMT luokassa! :mrgreen:

533
Juuh... He He! Vääntööö!!!

Mutta miksi sitten tehdä kompromissia?

Eikö paras olisi että, pikkulohkot pysyvät pikkulohkoina ja isolohkot pysyvät isolohkoina, jotta saadaan kulut kuriin ja kuskit "ruotuun"!
Eli jos autossa on valmistajalta tullessa pikkulohko se myös pysyy sellaisena.Sama isolohkoissa.

Vain luokkarajoituksen sallima muutos moottorikokoon.
s.m. .12-.18 ja b.b. .15-.28

Tämä koska, se muutoin painoindeksisysteemillä ja valmistajan moottorikokosäännöllä, olisi epäreilua eräitä valmistajia ja malleja kohtaan; Valmistaja A, Auto 1: RTR , paino 4,3 kg,vakiomoottori .28 .
              Valmistaja B, Auto 2: RTR , paino 4,3 kg,vakiomoottori .21 .

Auto 2:n moottoria ei saa "päivittää" isommaksi(painoindeksisääntö),kun taas Auto 1 "hyötyy" valmistajan tekemästä ratkaisusta isommalla koneella(alkuperäismoottorikokosääntö).
Kummatkin kuitenkin ovat stanuja ja samassa luokassa koska ovat "vakioita" suoraan laatikosta!

Kuitenkin olisi taas epäreilua "pakottaa" Valmistaja A:n Auto 1:tä
hankkimaan pienemmän myllyn.

Joo,sehän ollu trendi ameriikoissa. Ja luulen että sama tulee käymään täällä kunhan tämä "litra"hulluus laantuu näiden suurien moottorien tulon
ja uutuudenviehätyksen mentyä.

534
Lainaus käyttäjältä: "Hermanni"
Joo, puhelimessa on oltu..........
Sääntöihin olisi tulossa hillitsemään moottorien vaihtoa painosääntö.
Jos auton valmistajan ilmoittama omapaino on alle 4300g autoon ei saisi vaihtaa "isolohkoa".
Esim Revon tehtaan ilmoittama kuivapaino on 4,2676Kg jolloin sen maksimi moottorikoko on .18ci, ja jos moottorin vaihtaisi se menisi outlaw luokkaan.
Poikkeuksena sääntöön olisi tulossa jos auto alittaa silti tuon 4300g ja on "isolohko", käsiteltäisiin sitä niinkuin muitakin "isolohkoluokan" autoja (Mutta auton olisi sääntöjen mukaan painettava tuo 4300g, silloin olisi lisäpainon asentaminenkin sallittua).

Nyt työstämään..........


Ehhh....

NOTES:
1. All Standard MT's will run in the same class. Big block/small block is no longer an issue, larger displacement engines have a heavier minimum weight to compensate.


Ummm... tuota...

Lainaus
Minimum weight - - - - - - - - - - - - - - - - .12ci to .18ci Small blocks: 2750grams (~6 pounds), .15 to .28 Big blocks: 4300 grams (~9.5 pounds)


Eikö tämä jo testattu konsepti olisi meillekkin riittävä.
Tuo painoindeksi olisi hyvä ja luova ajatus mutta eikös mene jo vähä väkisin vääntämiseksi.

Mitä tulee "kevyisiin pikkulohkoautoihin"(tehdasvalm.), joihin joku "yritteliäs" :lol:  on pultannut .28 myllyn, suosittelisin tosiaankin "painosakkoa" lisäpunnuksien muodossa,isolohkoluokan minimiin, jotka asennetaan tuomariston valvonnan alaisena.
Painot olisi asennettava auton vaakarunkolevyn tai palkin yläpuolelle, mikäli autossa ei sellaista varsinaisesti ole, olisi painot kiinnitettävä moottoripukin kiinnityspinnan tasolle,varsinaisen moottoripukin puuttuessa painot asennetaan moottorin matalimman pisteen tasolle,tai korkeammalle.

Näin saisi halukkaat kokeilla rajojaan. (esim. Revo .28 )
Ja homma pysyisi yksinkertaisena!

Auto vaa'alle+moottorikoon tarkistus = tuleeko lisäpunnuksia vai ei!

Ja mitä polttoainetankin kokoon tulee niin hyvä idea täällähän jo nähtiin!
Tehdaskokotankki (auton alkuperäistankkikoko) / small block max. 125ml ja big block 160ml.
Isompi / tehokkaampi moottorisissa ja painavemmissa autoissa yleensä myös isompi tankki tehdaskokona(mun vakio .21 MGT:ssä[6 kg] 220ml), mutta "hörppäävät myös enemmän.
Joten esim MGT:ssä sallitu tankki olisi 220ml(tehdas.) tai pienempi mutta Revo .28 se olisi 160ml:aa + "painosakko" luokkaminimiin, joten eiköhän se vähän rauhoittaisi "yritteliäitä" palaamaan "ruotuunsa",sekä sama pätee toisinpäin. Tämä kannustaisi pitämään autot "vakioina".

MGT:n saisi myöskin pikkulohkoihin pienellä koneella ja pienellä tankilla.
Tosin auton paino olisi siinä luokassa haitta mutta.... jokaisen oma asia...

Moottoreita saisi siis vaihtaa lohkorajoituksen sisällä,isompi kone kuluttaa ja painaa enemmän, sekä jos tankkia vaihtaa niin yläraja olisi tuo 160ml big block ja 125ml small block mikäli alkuperäistankki ei ole isompi.

535
Tuohan on hyvä idea!  Eli .12 - .28 menisi jenkkien painosäännön mukaan
ja .29 ja ylös olisi korotettu minimipainoraja 7,7kg. Mikäs se maximi paino
oli? Turvallisuustekijä kääntäjille... 13pounds 6ounces=n.6kg.
Sen voisi joko nostaa tuohon 7,7 kg tai sallia poikkeuksena vain ja ainoastaan näille tehdaskokoonpanoisille ylisuurille.
Tuo jälkimmäinen olisi varmaan parempi?

536
Juuh,kyllä voisin ja ehtiäkin.

Kysymys kuuluukin että osaanko! He He!!! :shock:

Tietysti autan miten voin!
Kun kokemusta näistä hommista vaan on vähän. :?

Pistän yv:nä yhteystietoa ja muuta niin voidaan jutella enemmän
että mitä ja miten tehdä. Sopiiko?

nooo, kai se täst viääl....(ehkä)....

537
Kaksimoottorinen savage menisi outlaw luokkaan,ei vakiomallia jossa kaksi mottia.

Gs Sut on truggy ,keskidiffi, 1,5" korkeus sääntö ym. eli outlaw.
Taitaapi olla tulevaisuudessa perustettava luokka "Arena Truck" johon nämä truggyt myöhemmin tulevat kuulumaan.
Tällaista kuullut rapakon takaa.

Mitä RS TUNINGIN LSTehen tulee niin eihän jenkki säännöissä mitään sanota osien vaihtamisesta.
Mutta mites sitten meillä?

Olisiko vastaus pelkät paino rajoitukset autoissa!!!!
Stanuilla painavammat ja outlawssa kevyemmät.
Jenkkien malliin.
Onhan Genesis painavampi tuunattunakin kuin esim. Revo.
Josta saadaan se suhteutus muihin autoihin. Teho/Paino.

 :roll:

538
Niin...

Ne keskidiffilliset menis outlaw luokkaan.

Idea oli että jos auto olisi alkuperäisessä kunnossa moottorikoon puolesta
ja rakeenteeltaan,niin se voisi silloin osallistua stanujen luokkaan vaikka omaisi vakiona .46 moottorin(esim. genesis). Auton ja moottorin paino jo tasaisi suorituskykyä muihin verrattuna. Teho/paino suhde.
Kuskien pitäisi kai olla varustautuneita alkuperäisillä kokoamis ja osa luettelolla mikäli autossa on vakiona hiilikuitua,titaania ja alumiinia ylenpalttisesti.
Mikäli mielii stanu porukkaan.

Alkuperäiskunnossa oleva LST pääsisi stanu luokkaan.

Mun Savagessa on 4,6 ccm moottori,eli .28
Olinhan Ulvilassakin sillä moottorilla jossa rajoitus oli .28

Se auto on SS kitti ja siinä tulee mukana HPIn oma .28 motti.
Kulkee nimellä K4,6

Auto on kasattu suoraan laatikosta olevilla osilla,joten se on stanu.
Jos motti raj. on .28 ja/tai tehdaskokoonpano.

Jep?

539
Käytetäänkö ROARin sääntöjä myös siihen miten luokitellaan se että mikä ON Monstertruck ja mikä ei?

-1,5" sääntö moottorikorkeudelle
-ei keskidiffiä
-ei 2wd
ym. ym.


Stadiumeista ja truggyistä sen verran että, stadiumithan voisi ottaa uutena lajina mukaan samaan aikaan järjestettävinä rinnakkaiskisoina jolloin ei tulisi riskiä osanottajapulan vuoksi.
Vähän kuin näytöslajina kokeilun vuoksi ensialkuun.
Niillä olisi omat lähdöt,lajit ja kilpailisivat omassa luokassa mutta samana päivänä monstereiden kanssa jolloin sais kahdet kisat yhdellä järkkäämisellä.
Tulevaisuudessa lajin yleistyessä asiaa voisi viedä eteenpäin omilla kisoilla jne.

Itseänikin vähän kiinnostaisi monsterimiehenä pieni vaihtelu!!!  :wink:

Sama koskee truggyjä mutta koska ovat aika lähellä jo monstereita ne
ehkä vois sovittaa alkuun modified luokkaan,myöhemmin sitten omaansa.
Monsterimiehenä henk.koht mielipiteeni on kyllä että omaansa vaan.
Mutta kun että alkuun päästäisi niin hyvä sekin...... He He!  :lol:

jep jep?

540
Lainaus käyttäjältä: "Rph"
Noista kahdesta kun hioo yhden niin se olisi siinä, ja suomennettuna vielä.
Tosin voisihan Outlaw luokka olla modatut .12 - .46 , jolloin genesis rtr olisi stanu luokassa, mutta jos yksikin alu ym... palikka/blingi joka ei ole alkuperäisessä niin silloin kuuluisi Outlaw luokkaan. Stanu Monster luokka tehdasvalmisteiset .12-.46 vakio autot joihin saisi muuttaa renkaat.



Se tosiaan vois olla siinä!!!!     :P

Ja tosiaan stallari luokassa vain renkaan vaihto sallittu,
mutta stock luokan sääntöjen mukaan tietysti!

HETKINEN!!!!!!    Mites KITit? Rakennettavat?
Tehdaskokoonpano? Eli ei ylimääräistä hiilikuitua tai alum. ja titaani
palikkaa??????

nooo,melkeen tää täst jo.......   :D

Sivuja: 1 ... 15 16 17 [18] 19