Vaikka en o vielä metriäkä Losilla ajanu ni orkkis ohjaus servosta huomaa että se ei kyl tuu toimimaan niinku toivois josta tulikin mieleen kysellä teiltä että minkälaisia servoja te käyttlette ohjauksessa ja onko kellään vielä tupla servoja ohjauksessa.?
Mulla on tossa fg:n minissä savöxin sa-1283 kiinni ja se on siinä ainakin ihan pirun hyvä, tekeekö kukaan Losiin ns. standard kokosille servoille ohjaukseen kilkkeitä.?
Standard kokoisten servojen käyttäjäkokemukset eivät ole kovin mairitteleviä Losissa.
Ainakin
GFR (hinnalla pilattu),
DarkSoul (kuten myös) ja
SNR (ainoa jota itse harkitsen, mutta hinta pistää tässäkin vastaan) tekee tuplaservoratkaisuja.
Tuo vakio-ohjausservohan on Savöxin 0236MG Losin kuorissa. Itse heitin sen kaasuservoksi ja laitoin ohjaukseen 0235MG -mallin, joka ei netin puheiden perusteella lämpene ihan niin pahasti ja laitoin 2s lipon virtalähteeksi, jolla tuo ohjauskin piristyi mukavasti (huom. vakio kaasuservo ei tätä kestä, koska on speksattu vain 6v). Tosin nyt ainakin kesällä oli ongelmana servon hyytyminen liiasta lämmöstä johtuen noi tankillisen jälkeen, mutta pieni mekkaustauko, servo jäähtyy ja taas mentiin, eli ei sinäänsä iso ongelma.
Itse odottelen Higtecin uutta servoa, joka tulee ilmeisesti keväällä markkinoille. Tässä lisää tietoa siitä:
http://www.rclargescale.com/forum/losi-5ive-t/9297-hitec-1222-oz-servo.html.
~90kg vääntöä 0.15sec nopeudella @ 15v. Voidaan käyttää 3-4s lipolla.
Eli tällä hetkellä voi elää tuon ongelman kanssa, odotella tuota Hiteckkiä tai maksaa itsensä kipeäksi tuplaservoratkaisulla.