Ja jarruista kysymystä.
Eli tänään kävi niin,että auto pysähtyi jarrutuksen yhteydessä,niin kuin tietty kuuluukin,mutta eipä sitten enää liikkunut ollenkaan.
Ensin epäilin että olisiko mennyt kivi spurrin väliin tms,mutta ei mitään löytynyt.
Siinä sitten ajattelin että puretaan sitten niin kauan kunnes vika löytyy,kone pois,kytkin ihan ok,sitten vaan purkua kaikille muille osille,kun sain lopulta jarrupalat ja sen käyttövivun(mikäs se on oikealta nimeltään?)esille,ja niitä irroittelin,niin heti alkoi pelittämään,eli ei tarvinnut diffejä alkaa aukomaan.
Jarrulevyn päällä oli ikäänkuin jotain pinnoitetta(mustaa),sitä siitä lähti irti muutama palanen.
Jarrupalat näytti ihan hyviltä,onko niissä jokin tietty paksuus koska pitää vaihtaa?
Tuolle jarruvivulle ei ole minkäännäköistä palautusmekanismia,se tuntui vähän takkuilevan kun sormineen kokeili,eli jarru yritti jäädä laahaamaan.Kikkoja?
Samalla kun auto oli pöydällä palasina,päätin ohjausservonkin vaihtaa,nyt siinä on möyryämässä tower pro....vähän saa kikkailla että alkuperäinen servovarsi mahtuu liikkumaan,lisäksi ihmetyttää ne servojen mukana tulevat osat,aika heiveröisiä ovat,niin hitecissä että tower prossa.