Piti muuten kysyä semmoista, että onko teillä, jotaka ajatte 808:n big boreilla, niin mitkä öljyt noissa? itse laittelin UR:n 55 eteen ja taakse mutta toi on aika levoton. 50 öljyn kanssa taas tuntuu pohjailevan aikalailla
Noissa on kiinni edelleen ne kiiltävät jouset jotka paketissa tuli mukana.
Sit huomasin sellaisen eron noihin auton orkkiksiin, että jos nostat perän ylös pöydältä ja nostat toisen renkaan niin ylös kuin iskari antaa perää, niin ei nouse toisen puolen fillari kunnolla mukana.
Periaatteessahan sen pitäisi nousta kallistuksenvakaajan mukana, mutta jotain noi big boret tekee kun se geometria muuttuu tollein.???
Olen yrittänyt löystellä noita ruuveja jne, mutta ei tunnu helpottavan. Tämähän on ajoon vaikuttava asia, kun renkaat ei toimi harmoniassa niinkuin alkuperäisillä iskareilla.