Vakio Rtr servolla ei riitä jarruihin teho, mutta itse laitoin Futaban S9451 servon ja riittää tehoa reilusti ilman lasikuitu levyjäkin.
Voi käynnistää boksilla vaikka vetostartti kiinni (jos ei solmussa sisällä naru/jouset).
Itsekin alussa boksilla käynnistin ja kohtahan se naru oli renkaan ympärillä, jotan saksilla vaan naru poikki ja kovaa ajoa.
Kannattaa muuten siihen narun paikalle tehdä M3 kierre ja lyhyellä pultilla tulpata niin ei mene hiekkaa käynnistimen sisään turhaan.
Alkaa jo välillä tuo vakio Mach 28 kone stumpata, kun ajoa kertynyt n. 5.5 gallonaa, joten täytyy jo suunnitella ton hyllykoriste SH 28 sisään ajoa niin tarvittaessa ois talvellakin mitä kokeilla (jos vakio mosa sanoo sopimuksen irti). Ei paljon tolla SH.n hinnalla kannata uudistaa vakio konetta
Mikä on muuten spurrin hammas jako? Mod1? Vähän tietoa kerätä tulevaisuutta varten