Juu, päivää vain tännekkin.
Puolisen gallonaa on tullut "jo" RTR:ällä kaahailtua, ja ajattelin teillekkin siitä pari pikku huomioita kirjoittaa.
Eturenkaita tuo syö kuin leipää, eturenkaat jo sisäreunastaan sileät. Ei oikein asfaltilla ajo ole suositeltavaa :)
Diffeihin öljyt laitoin, etu ja takadiffeissä ei ollut kuin vaseliini, keskellä sentään oli jotakin litkua.
Jarruvoima on ainakin vakiohilpeillä onneton, tosin vivustojen hienosäätö vähän auttaa.
Jossain vaiheessa alkoi kaasarin ja koneen liitos vuotamaan, moottorisilikooni tuntui siihen auttavan. Samalla kannattaa irrotaa koko kone ja lisäillä ruuvilukitteet.
tuntuu tuo ohjausservokin aika voimattomalta, mahtaa olla syynä alla oleva.
Seuraavaksi sitten ihmetellään miksi auto vie patterit/ajokerta, pitänee vielä akuilla käydä kokeilemassa.
Mahtaa nuo kaikki olla aika normaaleja piirteitä näissä ready to repuild-vehkeissä. Hyvä auto on kyllä ajaa, vaikka voinkin vain verrata nikkoihin ja wanhaan kyoshon big boss-monsteriin
Hieno laite :thumbsup:
Vieläkun saisi itsestä irti radalle mennä kokeilemaan ennen lumisateita.