0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.
Koskahan tulee 1/16 stampede :o Jotenkin sellainen kutina että sellaisen kehittelevät.
Lainaus käyttäjältä: trax.xas - 09.02.10 - klo: 00.36Koskahan tulee 1/16 stampede :o Jotenkin sellainen kutina että sellaisen kehittelevät.Toivottavasti ei koskaan...Nämä pienet nelivetoisetkin on aivan tarpeeksi hankalia saada pidettyä edes hetkittäin lapasessa.
Lainaus käyttäjältä: sjos - 07.02.10 - klo: 21.16Mut, Integyn romuihin ei kannata sekaantua.Miks, onko ne huonoja?
Mut, Integyn romuihin ei kannata sekaantua.
Olisiko jollain jeesiä kun olin tossa ajelemassa kahdella 3s 1550mah Rhino rinnan, "piikki" renkailla, keskidiffi asennettuna ja pinioni vaihdettu siihen toiseen. Eli jonkun aikaa ajeltuani jäi paikoilleen ja kuin pinioni olisi löystynyt mutta ei vaan sieltä vaihdelaatikosta, todennäköisesti keskidiffin rattaat taas löystyny tms. Viimeksi kävi samaten mutta SandPaweilla. Noilla 2s 2200mah:lla toimi kyllä hyvin, onks nois akuis ny vähä liikaa jytyy toho setuppii? Auttaako vakio pinionin vaihtaminen ton option tilalle tai keskidiffi pois ja myös orkkista paikalle? Kuinka kireellä muuten toi slippery clutchi ruuvi kuuluu olla, aika kuumana motti ja nopari kävi.. Ajopaikka oli tasasta lunta, pientä kaasua ja välillä lähes täysiä joku +10min
Jos sähköt sekoilee, kantsii koittaa ottaa ohjausservon johto irti vastarista...
Mites olis tämmönen http://sabe.fi/hobby/index.php?prodid=39723&grpid=4306 Tulis varmaan saman hintaseks kun toi ja joku motti?
Lainaus käyttäjältä: jesi - 07.02.10 - klo: 19.26Jos sähköt sekoilee, kantsii koittaa ottaa ohjausservon johto irti vastarista...Nyt lähti pelaamaan Olin kyllä ottanut johdot irti ja kokeillut vaihtaa toisinpäinkin, mutta eipä auttanut kunnes vasta äsken. Otin servon johdon vastarista ja pari kertaa kokeiltuani kaasutusta lähtikin toimimaan. Laitoin servon johdon paikalleen ja edelleen toimii, kyllä tämä sähköautojen maailma on ihmeellistä Kiitos kaikille neuvoja antaneille, taas olen viisaampi kun tulee ongelmia eteen!
Lainaus käyttäjältä: Stampede - 09.02.10 - klo: 18.47Lainaus käyttäjältä: jesi - 07.02.10 - klo: 19.26Jos sähköt sekoilee, kantsii koittaa ottaa ohjausservon johto irti vastarista...Nyt lähti pelaamaan Olin kyllä ottanut johdot irti ja kokeillut vaihtaa toisinpäinkin, mutta eipä auttanut kunnes vasta äsken. Otin servon johdon vastarista ja pari kertaa kokeiltuani kaasutusta lähtikin toimimaan. Laitoin servon johdon paikalleen ja edelleen toimii, kyllä tämä sähköautojen maailma on ihmeellistä Kiitos kaikille neuvoja antaneille, taas olen viisaampi kun tulee ongelmia eteen!50eur.Ja säädin poijaat, pikku revo on ns puolet isompi ja painavempi mitä 1:18 autot, joihin noi säätimet on tarkoitettu.Että ei voittoa.