Moi kaikille IGT omistajille, mulla on alku kausi mennyt krossin puolella ja siviilissä olen sitten
putsannut ja kasannut veljeni IGT jolla on 3 vuosi menossa, siitä on revitty irti tuo uutuuden viähätys,
n. 2.5 v sitten talvella jolloin tutustuttiin polttis vehveiksiin..
Veljeni ei ole koskaan tehnyt autolle mitään. EI mitään kun ajanut.
Ekaks:
palikat irti autosta, sähköt, moottori, etu, keski ja takapää. ja tuonne paikalliselle radalle putsaamaan vehjettä.
Fairi+vesi liuoksella ekat p*skat pois ja WD perään ja helkutin paljon paineilmaa.
mulla meni tunnin verran kun putsasin tuota veljeni kärryä.
Täll'ä hetkellä motti puuttuu, viimesen 2 vrk aikana on 2 vakio mottia pistetty osiin ja toivomuksena olisi yksi toimiva kone.
hiukan on ruostetta tai bensan jättämää jäämiä koneessa, yhden sylinteri/mäntä setti vaikuttaa siltä, että ottaa kiinni sillein,
että alkuun päästään. n 1 cm -1,5 cm ennen männän lakipistettä alkaa tulemaan puristuksia.
käsin/voimalla saa menemään yläkohtaan kun "hiukan" painaa. Maanantai tilaukseen uusi setti. <- varmuuden vuoksi/ joka tapauksessa.
Tuossa samalla vaihdoin etulaakerin, taka laakeri on menossa huonoon kuntoon. Mitähän se uusi maksaa ??
Toi kampiakseli on nähnyt kummassakin koneessa jonkin verran eri matelijoita,
yksikään mun krossi koneista ei oo nähnyt samalla tavalla elämään kuin nää kaksi.
No broidille kasaan alkuperäsen setin, jos kisoihin päästään niin lainaan tuota tulevaa konetta sitten.
Omassa on nosramin 28 veto startilla, jonka oon likipitäen sisään ajanut joskus aikoinaan.
Kokeilin jotain halpa korealaista fuilii, joka osottautui aivan pask--__½!
no kokemusta rikkaampana.
Sitten on tuo 100% show car:
SP1 pohjalevy käyttämättön,joka maalattu( pohja kullalla )candyredillä+ kova auto lakka päällä. ihan jees.
SP1 kardaanit käyttämättömät
etu ja takavetarit ( köyhät kyykkyyn ja saki polvilleen )
Etu ja taka alatukivarret alumiini (kirkas)
keski setti alumiiniä (kirkas)
jarru palat SP krossista käyttämättömät.
jarrulevyt hiilikuitu käyttämättömät.
radiolevy maalattu alum. kirkas.
radioboxi käyttämätön.
sivusuojat (K)candyred käyttämättömät.
diffiboksit käyttämättömät candyred ( jäi toivomisen varaa =)
kori:
Subaru:
pohja kullalla, auto on kaksi värinen päävärinä candyred, autossa edessa, lokasuojissa, alahelmassa, takana "metalli" luumu,
joka näyttää melkein mustalta, ehkä enempi violetilta. Ihan jees.
ikkunat ei vielä ole maalattu mutta veljen koriin kokeiltu samaa alumiini väriä, joka omasta mielestäni toimii kun peili,
vaikka veljelläni ei ole vielä laseissa auto-kirkaslakkaa.
tuo lakka kustantaa jotain 15 ->20 eeroo puteli/spray ja se tarvii sheikata ja korkata itse u know ja toimi aika siihen muutama tunti kun se ei enään wörki.
en viitsi joka päivä sitä ostaa kun kyykyssä olen jo muutenkin.
koria modattu:
edestä otettu helmaa pois, jotta auto istuisi ns " tonttiin" nätisti.
etu renkaiden takaa myös otettu helmaa snadisti pois.
auton etu maskiin tehty, 16/9 reikä josta ilmaa sisään, tähän olis kiva saada jokin smootli verkko sydeemi.
autosta ei ole laittaa kuvia, kun siinä on tuommoinen maski koko korin päällä, tarkoituksena hoitaa ikkunat kuntoon.
Mulla on semmoinen visio, että tästä tulee nätti ja ne vetarit kyllä vaihdetaan..
no hei, tohon tarvis vielä kohtuu hintasen padan joka jauhaa kieroksia sen 40k, onks mitään ideoita, siihen tarvitaan luonollisesti alukansi.
servot:
ajatuksena on laittaa losin krossissa (Ready$$$$ setti) tulevat käyttämättömät servot paikkaan.
Lähetin puoli voisi olla tuo 2.4g, joka tuli jossain vaiheessa päivitettyä ja ohjaimena tuo ylijäämä M11 kun en sitä osaa käyttää ;)
mun ajatuksena on, että tuohon ei tule takasiipeä, vaikka tuolta topikeista voi muuta lukea ( sitä tarvitaan tämmöisiin autoihin )
"it`s so last season" vai miten tuo menee...
txt kirjoittettu naula päässä, en vastaa mistään virheistä.
ug
Saki