Onkos näissä pikku autoissa kannattavaa käyttää näitä auraus/haritus kulmia? eli siin eteen haritusta ja taakse aurausta? Ja jos on niin kuinka paljon aurausta/haritusta on sopivasti? ja kuinka noita kulmia olette mittailleet vai ihanko simämääräisesti olette säädelleet?
Eihän näihin voi antaa mitään yhtä oikeaa vastausta. Jos radalla ajaa, niin kaikki oikeastaan vaikuttaa kaikkeen. Ja radalla se tietysti vielä korostuu, miten tykkää autoa viedä. Ja kyllä pitää olla justiin samalla tavalla molemmat puolet, ainakin noin niinku yleensä. Jos ei ole niin senkin kyllä radalla huomaa, kääntyvyys toiselle puolelle erilainen = lauteilla isäntä ihmeissään
Jos taas pihalla pitää esim. päästä mahd. lujaa, laita eteen hieman aurausta, vakauttaa menoa kovassa vauhdissa, taakse aurausta. Ja auto lähellä maata. Ja alustaa jäykemmäksi, jos asfaltilla päästelet. Takaiskarit kuitenkin aavisukset löysemmiksi kuin edessä.
Siinä vois olla pihasuttaajan setuppi, tai ainakin lähtökohtana toimii