Kirjoittaja Aihe: Team Associated SC10  (Luettu 288433 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa snakepoison

  • Turun Urheiluautoilijat ry
    • Profiili
Vs: Asso SC10?
« Vastaus #180 : 27.04.09 - klo: 12.52 »
RC-BASTERD olet ilmeisesti käyttänyt nestemaskia tuossa maalauksessa? Itse tulen laittamaan auton valkoiseksi, mutta nuo putket tonne taakse on saatava mustaksi. Mahtaa olla aika pirullinen maalata ?
Destiny | Tamiya | Losi | Xpress | Reedy | Futaba | Savöx

Poissa RC-BASTARD

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Asso SC10?
« Vastaus #181 : 27.04.09 - klo: 13.06 »
Juu nestemaskia käytin tossa korissa. Noita kuvioita oli kyllä hankala leikata,
mutta maalaaminen meni aikas helposti.

[Auto-Air colors][Faskolor][SpazStix]
-F.B-Creations PKSRCA

Poissa snakepoison

  • Turun Urheiluautoilijat ry
    • Profiili
Vs: Asso SC10?
« Vastaus #182 : 27.04.09 - klo: 13.13 »
Juu nestemaskia käytin tossa korissa. Noita kuvioita oli kyllä hankala leikata,
mutta maalaaminen meni aikas helposti.
juu sen voin uskoa kyllä. mietin itse juurikin nuita putkia tuossa takaosassa
Destiny | Tamiya | Losi | Xpress | Reedy | Futaba | Savöx

Poissa snakepoison

  • Turun Urheiluautoilijat ry
    • Profiili
Vs: Asso SC10?
« Vastaus #183 : 27.04.09 - klo: 19.13 »
Tänään toi sitten kusti paketin. Olin varautunut että auto on iso, mutta kun paketin sain käteen ja avasin sen, olin lentää persuuksilleni. Auto ON OIKEASTI iso. Nopeasti olen vasta vilkaissut kokoamisvihkoa ja aika mukavan simppelille auto vaikuttaa
Destiny | Tamiya | Losi | Xpress | Reedy | Futaba | Savöx

Poissa Hazard

  • PRCA
    • Profiili
Vs: Asso SC10?
« Vastaus #184 : 27.04.09 - klo: 19.37 »
Koppa menee heittämällä 1/8 koon buggyn päälle, eli toisten 1/10 on toisten 1/8. Auto on simppeli ja ajaminen helppoa kunhan muistaa kaasuttaa läpi kurvit. Ilman vetoa ei tahdo kääntyä joten paras vaan painaa kylki edellä mutkat. Kallistuksenvakaaja taakse on ihan mukava lisävaruste, en tosin ole ilman edes kokeillut autoa.

Poissa camshaft6

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Asso SC10?
« Vastaus #185 : 27.04.09 - klo: 22.38 »
jos joku miettii kyseisen auton ostoa ,niin meikäläisellä olisi tarjolla vähän ajettu auto parilla hopupilla
ja kunnollisilla alumiinikahvaisilla avaimilla
[corally rdx][speedpassion gt2.0 lpf]
[gm10,5][eurgle 2,4ghz] [zippy lipo]

Poissa snakepoison

  • Turun Urheiluautoilijat ry
    • Profiili
Vs: Asso SC10?
« Vastaus #186 : 27.04.09 - klo: 22.43 »
Samperin lätkä kun sotkee kasaamista =). Nyt ollaan siinä vaiheessa että diffi pitäisi kasata. Sekin kyllä vaikuttaa aika helpolle,perus ratasdiffi. Sellainen pieni tyhmä kysymys. Kertokaapas mitä tarkoitusta varten auton oikealla ja vasemalla sivulla on ne sellaiset "kahvan" muotoiset osat ? Tuleeko kori esim tarralla kiinni siihen vai mikä merkitys niillä on ?
Destiny | Tamiya | Losi | Xpress | Reedy | Futaba | Savöx

Poissa Hazard

  • PRCA
    • Profiili
Vs: Asso SC10?
« Vastaus #187 : 28.04.09 - klo: 06.07 »
Itse laitoin "kahvoihin" Velcroa eli takiaisteippiä pitämään koria linjassa ja estämään holtiton venyminen.

Poissa camshaft6

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Asso SC10?
« Vastaus #188 : 28.04.09 - klo: 06.34 »
ne "kahvat" suojaa koria ja runkoa sivuilta tulevia kolhuja vastaan
[corally rdx][speedpassion gt2.0 lpf]
[gm10,5][eurgle 2,4ghz] [zippy lipo]

Poissa snakepoison

  • Turun Urheiluautoilijat ry
    • Profiili
Vs: Asso SC10?
« Vastaus #189 : 28.04.09 - klo: 12.28 »
Asia selvä. Auto on nyt nipussa. Ainoa ongelma joka on nyt raykaistava on ohjauksessa. Eli ohjauslinkistä ottaa käännettäessä johonkin kiinni
Destiny | Tamiya | Losi | Xpress | Reedy | Futaba | Savöx

Poissa alarauta

  • Rovaniemen pienoisautoilijat
    • Profiili
Vs: Asso SC10?
« Vastaus #190 : 28.04.09 - klo: 13.50 »
et vääntänyt servosaveriä tarpeeksi kiinni. siinä vika.
urho matti eli uusiksi meni!

minäkin kaivoin tuon kanssa nenääni hetken.
Se jolla on kuollessaan eniten leluja voittaa

Poissa snakepoison

  • Turun Urheiluautoilijat ry
    • Profiili
Vs: Asso SC10?
« Vastaus #191 : 28.04.09 - klo: 16.16 »
et vääntänyt servosaveriä tarpeeksi kiinni. siinä vika.
urho matti eli uusiksi meni!

minäkin kaivoin tuon kanssa nenääni hetken.
Noh nyt on saveri kunnossa ja ei muuta kun kori nyt maskaukseen ja maalaukseen
Destiny | Tamiya | Losi | Xpress | Reedy | Futaba | Savöx

Poissa HMS77

  • TamUA
    • Profiili
Vs: Asso SC10?
« Vastaus #192 : 29.04.09 - klo: 21.21 »
Nyt alkoi sitten tämäkin auto kiinnostamaan kun näin tämän "isoveljen":

http://www.rc10.com//ae/sc8e/sc8e_home.htm

Lainaus
olis kyllä komee peli kun sais vaa nelivetona :(
« Viimeksi muokattu: 29.04.09 - klo: 21.45 kirjoittanut HMS77 »
Axial Wraith | GMade Sawback | Cross-RC PG4 | Sakura D4 RWD | Sanwa MT-4

Poissa snakepoison

  • Turun Urheiluautoilijat ry
    • Profiili
Vs: Asso SC10?
« Vastaus #193 : 30.04.09 - klo: 00.44 »
Nyt alkoi sitten tämäkin auto kiinnostamaan kun näin tämän "isoveljen":

http://www.rc10.com//ae/sc8e/sc8e_home.htm

Lainaus
olis kyllä komee peli kun sais vaa nelivetona :(
No mikä siinä nelivedossa niin kiihottaa ???? Mä olen taas niin rakastunut takavetokrosseihin että huh huh. Siinä on hieman haastetta kun takapotkulla ajaa. SC-10 oli minulle todella positiivinen yllätys! Ajoja on aika vähän vielä autolla alla, koska säädin on ollut huollossa. Mutta nyt tuli uudistus asiaan. Autoon tulee 9.5 hiiletön motti. Nyt testasin autoa 17 lankaisella hiilikoneella ja LiPolla, kyllä se jo sillä oli hauska ajaa, mutta vaatii lisää tehoja ja vääntöjä. Suosittelen autoa. Ja näin yleisesti auto on ISO!!!!

EDIT: Ja yleisesti autosta. Eli itse hämmästelin auton todella isoa kokoa, B4 on kirppu SC-10 rinnalla. Taitaa SC8 auton kori olla sama kuin 10 autossa. Auton kasaaminen on helppoa ja vielä helpompaa, jos on joskus T4 tai B4 auton kasannut. Osat menivät paikalleen hyvin, joitakin joutui hieman hiomaan, mutta tämähän on tuttua RC-harrastuksessa. Autossahan on Ratas diffi kun taas B4 autossa on kuuladiffi ( T4 autosta ei ole varmuutta ). Ratasdiffi helpotti kokoamista sillä niitä pieniä diffin kuulia sekä painelaakerinkuulia ei tarvinnut taiteilla paikalleen. Kun itse autoa on ajanut, en ainakaan itse huomannut eroa diffissä ( toimi hyvin ). Vetarit eroavat B4 Teamin vetareista, eli SC-10 on niin sanotut koiranluut molemmin puolin vetareita ( B4 autossa tämä ratkaisu on ainoastaan RTR-mallissa ) saas nähdä tuleeko SC-10 ongelmia tämän kanssa. SC-10 on todella persoonallinen, sen ajettavuus ja laivamaisuus sekä kömpelyys viehättää ainakin minua, taakse todellakin vakaaja olisi tarpeen =). Muutenkin auto on sellainen rotisko ajaa, verrattuna B4 autoon. B4 on ketterä ja sukkela SC-10 taas laivamainen ja kömpelö. Vertaaan siksi autoa B4 autoon koska T4 autosta minulla ei ole kokemusta. Kuitenkin SC on erittäin viihdyttävä paketti, kannattaa kuitenkin muistaa että auto tarvitsee tehokkaan koneen painonsa takia.
« Viimeksi muokattu: 30.04.09 - klo: 01.07 kirjoittanut snakepoison »
Destiny | Tamiya | Losi | Xpress | Reedy | Futaba | Savöx

Poissa alarauta

  • Rovaniemen pienoisautoilijat
    • Profiili
Vs: Asso SC10?
« Vastaus #194 : 30.04.09 - klo: 06.27 »
mie ajelen omaa sc10:iä lrp x11 5,5t koneella jossa kv on 6200.
tehoja on ihan liikaa, kaasun epa 70% on sopiva.
välityksinä 19t ja 87t

moottori 10 lankaisen tietämissä olisi varmaan parempi, mutta ostin kun halvalla sain.
Se jolla on kuollessaan eniten leluja voittaa

Poissa snakepoison

  • Turun Urheiluautoilijat ry
    • Profiili
Vs: Asso SC10?
« Vastaus #195 : 30.04.09 - klo: 11.28 »
mie ajelen omaa sc10:iä lrp x11 5,5t koneella jossa kv on 6200.
tehoja on ihan liikaa, kaasun epa 70% on sopiva.
välityksinä 19t ja 87t

moottori 10 lankaisen tietämissä olisi varmaan parempi, mutta ostin kun halvalla sain.

Uskoo kyllä 5.5 että tehoja löytyy liikaakin. Tuota 8.5 taidetaan aika pitkälti käyttää, itse otin sen takia 9.5, koska taito ei vielä varmastikkaan riitä tuolla ajamaan, voi olla että joutuu jopa 10.5 koneen laittamaan tuohon ja 9.5 B4 autoon, koska tuo SC on aivan erilainen ajaa kun B4
Destiny | Tamiya | Losi | Xpress | Reedy | Futaba | Savöx

Poissa snakepoison

  • Turun Urheiluautoilijat ry
    • Profiili
Vs: Asso SC10?
« Vastaus #196 : 03.05.09 - klo: 13.02 »
Siinäpä se. Odottelee vielä säädintä ja konetta. Ensiviikolla saapuvat, joten ajot voivat sitten alkaa.
Destiny | Tamiya | Losi | Xpress | Reedy | Futaba | Savöx

Poissa HMS77

  • TamUA
    • Profiili
Vs: Asso SC10?
« Vastaus #197 : 03.05.09 - klo: 13.37 »
No mikä siinä nelivedossa niin kiihottaa ???? Mä olen taas niin rakastunut takavetokrosseihin että huh huh. Siinä on hieman haastetta kun takapotkulla ajaa.

Nelikko on kuitenkin paremmin ja helpommin hallittavissa kun tehoja on paljon. Ei esim. Stampedella onnistunu pitkät sladit koskaan, toki auton rakennekin on sellanen että hankalaa on. Hiemankin liukkaampi pinta niin paikallaan pyörittiin eikä se taas ole hauskaa.
Kyl tollanen SC8 kiinnostas tosi pahasti, ei pelkästään nelivedon takia vaan myös koon takia. Tuohan on huimat 61 senttiä pitkä, eli koossa löytyy.
Hintaa tosin on aika reilusti, reilut 400 dollaria pelkkä kit Towerilla, siihen vielä sähköihin melkei toinen mokoma ni jo tulee taas auto kalliiks..
Tuo kun kuitenkin vaatis vähintään MMM/Tekin RX8-comboa.
Axial Wraith | GMade Sawback | Cross-RC PG4 | Sakura D4 RWD | Sanwa MT-4

Poissa snakepoison

  • Turun Urheiluautoilijat ry
    • Profiili
Vs: Asso SC10?
« Vastaus #198 : 03.05.09 - klo: 13.49 »
No mikä siinä nelivedossa niin kiihottaa ???? Mä olen taas niin rakastunut takavetokrosseihin että huh huh. Siinä on hieman haastetta kun takapotkulla ajaa.

Nelikko on kuitenkin paremmin ja helpommin hallittavissa kun tehoja on paljon. Ei esim. Stampedella onnistunu pitkät sladit koskaan, toki auton rakennekin on sellanen että hankalaa on. Hiemankin liukkaampi pinta niin paikallaan pyörittiin eikä se taas ole hauskaa.
Kyl tollanen SC8 kiinnostas tosi pahasti, ei pelkästään nelivedon takia vaan myös koon takia. Tuohan on huimat 61 senttiä pitkä, eli koossa löytyy.
Hintaa tosin on aika reilusti, reilut 400 dollaria pelkkä kit Towerilla, siihen vielä sähköihin melkei toinen mokoma ni jo tulee taas auto kalliiks..
Tuo kun kuitenkin vaatis vähintään MMM/Tekin RX8-comboa.

Tottakai nelikko on helpompi hallita ja ajaa. Mutta itse taas siitä syystä pidän takavedosta koska se on haasteellisempi ajaa. Kyllä tuo SC-8 on hieno todellakin, mutta hinta on aika  pelottava. Mä veikkaan että SC10 ja SC8 korit käyvät toisiinsa, koska tuo sc10 on myös mielettömän iso
Destiny | Tamiya | Losi | Xpress | Reedy | Futaba | Savöx

Poissa HMS77

  • TamUA
    • Profiili
Vs: Asso SC10?
« Vastaus #199 : 03.05.09 - klo: 14.20 »
Mä veikkaan että SC10 ja SC8 korit käyvät toisiinsa, koska tuo sc10 on myös mielettömän iso

No joo, jos venytät SC10-koria 10 senttiä.. :wink:
Axial Wraith | GMade Sawback | Cross-RC PG4 | Sakura D4 RWD | Sanwa MT-4

Poissa peanuts

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Asso SC10?
« Vastaus #200 : 03.05.09 - klo: 19.35 »
Eikös tota isompaa trukkia saa jenkeistä valmiina konversiona, SC8e.. paljonko lienee hintaa vai onko edes moottorin ja säätimen kanssa vai vaan kittipeli sähkömoottoripukilla.
läpällä päissään kahtasattaa selevästä päästä auto jossain puun ympärillä solmussa oraakkelin hattu silmillä!!!!11

Poissa HMS77

  • TamUA
    • Profiili
Vs: Asso SC10?
« Vastaus #201 : 03.05.09 - klo: 20.38 »
Eikös tota isompaa trukkia saa jenkeistä valmiina konversiona, SC8e.. paljonko lienee hintaa vai onko edes moottorin ja säätimen kanssa vai vaan kittipeli sähkömoottoripukilla.

Saa ja ihan täysin kitti on, sähköt vielä tuohon päälle. Hintaa on siis ainakin Towerilla reilu 400 dollaria ja esmes Tekin RX8-combo maksaa hieman reilu 300 dollaria, joten tulee hintaa mutta varmasti hintansa arvonen vehje olis kyllä..
Axial Wraith | GMade Sawback | Cross-RC PG4 | Sakura D4 RWD | Sanwa MT-4

Poissa snakepoison

  • Turun Urheiluautoilijat ry
    • Profiili
Vs: Asso SC10?
« Vastaus #202 : 03.05.09 - klo: 22.56 »
elikkäs onko kyseessä joku SC-8 sähkökitti ?
Destiny | Tamiya | Losi | Xpress | Reedy | Futaba | Savöx

Poissa HMS77

  • TamUA
    • Profiili
Vs: Asso SC10?
« Vastaus #203 : 04.05.09 - klo: 01.17 »
elikkäs onko kyseessä joku SC-8 sähkökitti ?

No mikäs tuossa on minkä linkitin jo aiemmin..?  :wink:
Eli kyllä, ihan sähkövehjas on kyseessä. Mallinimi SC8e, kun nitroversio on SC8.
Axial Wraith | GMade Sawback | Cross-RC PG4 | Sakura D4 RWD | Sanwa MT-4

Poissa snakepoison

  • Turun Urheiluautoilijat ry
    • Profiili
Vs: Asso SC10?
« Vastaus #204 : 06.05.09 - klo: 01.02 »
Tuossapa makeaa CORR jyristelyä, siis oikeaa menoa http://www.youtube.com/watch?v=DuJhz3iV_34&feature=related

EDIT: Sähköt ovat nyt myös minulla. Huomenna olisi säätimen sekä koneen asentaminen edessä. Säätimeksi valitsin LRP:n Bullet säätimen ja koneeksi LRP:n 9.5 sensorillisen harjattoman koneen,akkuna 3700mAH LiPo . Mahdollisesti huomenna jo eka testit. Ja vielä kuvaa

EDIT 2: Ensimmäiset ajot takana uusilla sähköillä ja täytyy sanoa että lystikäs auto se on ajaa. 9.5 kone kuljettaa autoa hyvin. Kurviin on todellakin syytä painaa kahvaedellä ja kaasu pohjassa =)
« Viimeksi muokattu: 07.05.09 - klo: 14.03 kirjoittanut snakepoison »
Destiny | Tamiya | Losi | Xpress | Reedy | Futaba | Savöx

Poissa CAi

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Asso SC10?
« Vastaus #205 : 07.05.09 - klo: 21.56 »
Täällä viikon vanha SC8e. Kaikilla hopup osilla. Ei siis RTR versio.

On ihan riittävän iso ja kulkee riittävästi tupla LiPoilla ja 7T koneella  :grin:
« Viimeksi muokattu: 07.05.09 - klo: 22.08 kirjoittanut CAi »
Sponsored by: Team Associated/Reedy/LRP/XENON racing/Protoform/DHI/JB-foam/V-DeZign/Proline Racing/Ultima 
                      (__\==*==/__)

Poissa snakepoison

  • Turun Urheiluautoilijat ry
    • Profiili
Vs: Asso SC10?
« Vastaus #206 : 07.05.09 - klo: 22.46 »
Vaadin kuvaa autosta =)
Destiny | Tamiya | Losi | Xpress | Reedy | Futaba | Savöx

Poissa alarauta

  • Rovaniemen pienoisautoilijat
    • Profiili
Vs: Asso SC10?
« Vastaus #207 : 08.05.09 - klo: 08.48 »
jos ja kun shimmaatte sc10:n diffiä niin lisätkää vetareiden ulostulon kuppeihin yksi o-rengas.
muuten vetarit alkaa vetelemään tyhjää hauskan narinan saattelemana.

omaani laitoin 2 originaali shimmilevyä, molemmille puolille, eli yhteensä 4 kpl.
ja totaali summana diffissä 6 alkuperäisen vahvuista shimmilevyä.

vetarit käy shimmien jälkeen lyhyeksi se aiheuttaa tuon reaktion.

Se jolla on kuollessaan eniten leluja voittaa

Poissa Hazard

  • PRCA
    • Profiili
Vs: Asso SC10?
« Vastaus #208 : 08.05.09 - klo: 10.04 »
No niin, vanha koppa on jo sen verta repaleinen että uutta laitetiin peliin. Valmistaja varmaan käy selväksi kuvista kuten kummallinen mieltymykseni tarroihin?








Poissa LittleDemon

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Asso SC10?
« Vastaus #209 : 08.05.09 - klo: 16.40 »
No mikä siinä nelivedossa niin kiihottaa ???? Mä olen taas niin rakastunut takavetokrosseihin että huh huh. Siinä on hieman haastetta kun takapotkulla ajaa.

Nelikko on kuitenkin paremmin ja helpommin hallittavissa kun tehoja on paljon. Ei esim. Stampedella onnistunu pitkät sladit koskaan, toki auton rakennekin on sellanen että hankalaa on. Hiemankin liukkaampi pinta niin paikallaan pyörittiin eikä se taas ole hauskaa.
Kyl tollanen SC8 kiinnostas tosi pahasti, ei pelkästään nelivedon takia vaan myös koon takia. Tuohan on huimat 61 senttiä pitkä, eli koossa löytyy.
Hintaa tosin on aika reilusti, reilut 400 dollaria pelkkä kit Towerilla, siihen vielä sähköihin melkei toinen mokoma ni jo tulee taas auto kalliiks..
Tuo kun kuitenkin vaatis vähintään MMM/Tekin RX8-comboa.

Tottakai nelikko on helpompi hallita ja ajaa. Mutta itse taas siitä syystä pidän takavedosta koska se on haasteellisempi ajaa. Kyllä tuo SC-8 on hieno todellakin, mutta hinta on aika  pelottava. Mä veikkaan että SC10 ja SC8 korit käyvät toisiinsa, koska tuo sc10 on myös mielettömän iso

Itse taas tykkään nelivedosta sen takia että se 5.5t kone ei ole siihen liikaa ja voi välillä runtata täysiä silläkin koneella.
Kuva Asso TC5 - Asso L4 - Jconcepts BJ4 - Tamiya TT01D - Tamiya TT01 - HoBao Hyper 8.5