Nyt on omalla HongNor X2 CRT Pro konversiolla testailtu muutamat akulliset ja on se niin outoa kun auto ei keuli heti ympäri jos vähän enemmän kaasua antaa ja auto myös kääntyy kaasu päällä.Vertauksena savage flux jossa ei ollut näitä ominaisuuksia. :lol:
On se keskidiffi vaan hieno asia.
4s 5000mAh lipoilla ajelin akulliset kaasun käyttöä säästelemättä ja sen jälkeen moottori 48 astetta,nopari 45 astetta ja akut 35 astetta eli viileänä käy. 14T pinjonilla huiput vajaa 60km/h. Vois ehken piikin tai pari isompaa pinjonia kokeilla. Sekä keskidiffiin pikkasen jäykemmät öölit niin ei pullistelis niin nuo eturenkaat.
Itse ainakin luotan noihin alumiinisiin akkukoteloihin.Kun on hyvät pehmusteet,Hard case akut ja vielä tiukasti tarranauhalla kiinni niin ei ainakaan minua huoleta tuo. Ja on nuo minun auton akkukotelot mallia KESTÄVÄ! Kiitos siitä toisaalle.
Hieno auto ajaa kaiken kaikkiaan!