Kirjoittaja Aihe: Kyosho Inferno MP  (Luettu 642714 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa *HOKE*

  • The Doctor
    • Profiili
Kyosho Inferno MP
« Vastaus #660 : 09.11.04 - klo: 22.08 »
Sami L:


Näytä minulle provosoiva viesti minkä olen kirjoittanut.
Ja kerro minulle yksikin kohta milloin olen sanonut että HoBao on parempi kuin mikään muu merkki.
Olen jokakerta kommentoinut heti kun joku muu on sanonut että HoBaon laatu on huonompaa kuin esim. Kyosholla.
Eli en ole sanonut mitään että muut ovat huonompia vaan kehunut tuotteita jotka ovat hyviä, joista löytyy omakohtainen kokemus ja joita muutkin ovat kehuneet.
Mitä ihmeen provoa siinä on.

Mitä noihin pivottien pultteihin tulee niin se on täysin totta että alkuperäiset ovat niin tinaa että ei niillä voi kaataa autoa kertaakaan jos ei haluu olla vaihtamassa, mutta kuten jo huomasit olen minä tehnyt kaverini kanssa 12.9 lujuudella olevista pulteista uudet ja nyt kestää käytännössä kaiken mitä radalla saa aikaseks. Ja se on vielä testattu, eli en puhu turhaan.
Ja kerroppas mitä väärää siinä on jos minulla on noita pultteja valmiiksi sorvattuna (ei saa mistään valmiina) vinopino ja olen siitä maininnut viesteissä jotka ovat autoon liittynyt. Ja niitä saa todellakin minulta mikäli haluaa, eikä maksa paljoa. Enkä ole kymmenessä viestissä asiasta maininnut ja mitä sitten vaikka olisinkin.

Mitään provoa ei noissa viesteissä ollut enkä todellakaan ole provosoiva tyyppi.
Turha saada provosoivaa käsitystä kun et ole koskaan minua tavannut.

Muutamat tällä foorumilla kirjoittelevat hemmot olen tavannut ja hyvin olen juttuun tullut ja jokainen joka on minut tavannut voi ihan vapaasti vastata tähän että olenko minä provosoiva haukunko muita merkkejä ja kehunko omaa parhaaksi.

Ja edelleen painostan että en ole koskaan sanonut Kyoshoa huonoksi onkä HoBaota paremmaksi.
Esim muutamat viestit tässä topickissa taaksepäin kelatessa huomaa kuinka mainitsen että minulla olisi Kyosho jos se maksaisi edes lähellekkään samaa kuin muut autot.
Suomen hintatasolle en mahda mitään muuta kuin olla maksamatta.

Minä olen rento tyyppi ja minulle voi tulla kukatahansa puhumaan radalla tai muualla ja varmasti saa ystävällisen vastauksen.
Mutta jos joku höpisee jotain mistä minulla on muuta sanottavaa niin sanon tiukasti ja varsinkin perustellusti.

Kiitos hei.
-Make-

Poissa Rph

  • Ulvilan RC-rata
    • Profiili
Kyosho Inferno MP
« Vastaus #661 : 10.11.04 - klo: 08.31 »
Blenheim täältä löydät http://freespace.virgin.net/radio.racer/

T:Rami
mydään lennokipiruustuksia .)

Poissa Jartsa

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Kyosho Inferno MP
« Vastaus #662 : 10.11.04 - klo: 08.44 »
Tietääkö kukaan mistä saa ja sopiiko MP777 iskari tornit tuohon Kanaihin. Kun ne olisi aika hyvät valmiiden senkkausten takia.(vai onko niissä edes?)
Ja paljonko mahtanee kustantaa.

Tux varmaan tietänee.

Poissa JQ

  • Fullspeed RC
    • Profiili
    • JQ Products
Kyosho Inferno MP
« Vastaus #663 : 10.11.04 - klo: 09.26 »
Lainaus käyttäjältä: "paimio1"
moikka torsti jq ootko ensi vuona mukana kisoissa kotimaassa vai töissä ulkona. Ja jos et niin tosi hyviä jatkoja T;markus lähes kaikki autot ovat voittajia riippuu kuskista mutta et voi varmastikkaan sulkea pois mp 777 rb ja joku muu kuin minä vaikka sinä ja edelleen lykka til ja moi .SALOSSA VAUHTIA OTTANUT


No TERVE kallio! En tiedä vielä, mitä teen ensi kesänä, luultavasti olen ulkomailla. Ajan ehkä ensimmäisen ja viimeisen kisan, tai sit en yhtään.
JQRacing - Alphaform - REDS - AKA - Savöx - LRP - GHEA - Maugrafix - neo-buggy.net

Mika R

  • Vieras
Kyosho Inferno MP
« Vastaus #664 : 10.11.04 - klo: 11.49 »
Lainaus käyttäjältä: "Jartsa"
Tietääkö kukaan mistä saa ja sopiiko MP777 iskari tornit tuohon Kanaihin. Kun ne olisi aika hyvät valmiiden senkkausten takia.(vai onko niissä edes?)
Ja paljonko mahtanee kustantaa.

Tux varmaan tietänee.


Ei sovi. Ainakin hop-up valmistajat tekevät 777 varten eri sarjaa. Jos vanhat sopisivat, tuskin tekisivät vaikka voihan se olla..

Poissa blenheim

  • Veteraani
    • Profiili
    • http://koti.mbnet.fi/blenheim
Kyosho Inferno MP
« Vastaus #665 : 10.11.04 - klo: 14.30 »
Rph, kiitoksia! Tämä auttaa paljon asiaa.

Ja JQ, onnea ensi kaudelle! Jos ulkomailla kisaat niin pidä se lippu korkealla ja ennenkaikkea, pidä hauskaa ;)!
E-tmkua | Hyvöö jouluva ja onnellista uutta vuotta!

Poissa silleeni

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Kyosho Inferno MP
« Vastaus #666 : 10.11.04 - klo: 15.32 »
tässä ynnäilin noita varaosia yhteen mitä MP-7.5 kaipailis niin taitas melkein tulla järkevämmäks ottaa kokonaan MP777 vakioversio joka on jotain 400€.. On sen verta uusittavaa mulla autossa.

Iskarit koko kierros, löpötankki, täys kierros laakereita, takakardaani, sidequards, uus koppa, parit rattaat, etu swingthaftit ja kaikkee muuta mitä ei nyt tuu mieleen..

Tossa MP777 vakioversiossakin taitaa tulla Kanai tason iskarit vai oonko väärin käsittäny?

Mika R

  • Vieras
Kyosho Inferno MP
« Vastaus #667 : 10.11.04 - klo: 15.45 »
Pikkasen köykänen on mun mielestä se vakio joten SP1 vois olla kovempi juttu, mutta onhan sillä kai melkein tupla hintakin... sitä vaan ei sitten tarvii päivitellä sen jälkeen itse. Hanki ihmeessä 777 jos 7.5 on noinkin päreinä.

Poissa silleeni

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Kyosho Inferno MP
« Vastaus #668 : 10.11.04 - klo: 18.29 »
No toi vakio 777 taitaa olla kuitenkin olla osiensa puolesta parempi kuin tuo 7.5 sportti mikä mullo. Takapakkia ei mun mielestä pitäs tulla missään osassa vaikka viriosia tähänkin olen laittanut.

Mika R

  • Vieras
Kyosho Inferno MP
« Vastaus #669 : 10.11.04 - klo: 18.51 »
niin, siitä en menis takuuseen että olis olennaisesti parempi. samaa alumiinia ja muovia ne kuitenkin on. Sp1 käyttää kalliimpia materiaaleja.

Poissa Mekkari

  • Jäsen
    • Profiili
Kyosho Inferno MP
« Vastaus #670 : 10.11.04 - klo: 18.52 »
Lainaus käyttäjältä: "JQ"
Lainaus käyttäjältä: "paimio1"
moikka torsti jq ootko ensi vuona mukana kisoissa kotimaassa vai töissä ulkona. Ja jos et niin tosi hyviä jatkoja T;markus lähes kaikki autot ovat voittajia riippuu kuskista mutta et voi varmastikkaan sulkea pois mp 777 rb ja joku muu kuin minä vaikka sinä ja edelleen lykka til ja moi .SALOSSA VAUHTIA OTTANUT


No TERVE kallio! En tiedä vielä, mitä teen ensi kesänä, luultavasti olen ulkomailla. Ajan ehkä ensimmäisen ja viimeisen kisan, tai sit en yhtään.
    Rautanaula Markus ajaa kaikki kisat hän on saanut aivan uuden ja tehokkaan mekkarin

Poissa silleeni

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Kyosho Inferno MP
« Vastaus #671 : 10.11.04 - klo: 19.33 »
Lainaus käyttäjältä: "Mika"
niin, siitä en menis takuuseen että olis olennaisesti parempi. samaa alumiinia ja muovia ne kuitenkin on. Sp1 käyttää kalliimpia materiaaleja.


No iskarit äkkisiltään ajateltuna on näitä parempi ainakin jo tuossa vakiossa. Nää sportin turboiskarit on jostain todella syvältä.

Poissa tux10

  • Veteraani
    • Profiili
Kyosho Inferno MP
« Vastaus #672 : 10.11.04 - klo: 20.06 »
Lainaus käyttäjältä: "Mekkari"
Rautanaula Markus ajaa kaikki kisat hän on saanut aivan uuden ja tehokkaan mekkarin


Rautanaula Markus... Heh heh!  :mrgreen:  
Uuden ja tehokkaan mekkarin??  :shock:  


Kyl ne 777:n iskari pitäsi olla ihan huppukamaa jo siinä vakiossakin... En nyt muista mitä eroa niissä oli niihin sp1:sen iskareihin. Niissä on ainakin eleksoitu runko, mutta ovatko muuten ihan samanlaisia sp1:sessa ja orkkisessa... Täytyypä selvittää asiaaa....

Kyll se tavallinenkin 777 on koottu laadukkaammista osisita kuin mp 7.5 sport!

Hintaa niillä nyt tietty on hyväsen, mutta laatu maksaa!
Eiköhän se ollu niin, että "Köyhällä ei ole varaa ostaa halpaa!"
THE Car - OS - Savöx - Sanwa

Poissa silleeni

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Kyosho Inferno MP
« Vastaus #673 : 10.11.04 - klo: 20.45 »
SP1 versiossa lisänä näköjään kyosho japanin mukaan:

Hard Anodized Main Chassis
 Equipped with front (LSD) gears
 Universal Swing Shafts
 High-strength Front & Rear Shock Stays
 SP Brake Disk
 Adjustable Tie-Rods
 SP hard Upper Rods (F/R)
 Adjustable S/T Rods
 SPL Antenna Holder II
 Teflon coated machined resin shock pistons
 Lightweight Spur Gear
 Precision machine cut anodized aluminum SP engine mount with eat-sink fin
 Precision machine cut aluminum radio box
 Precision machine cut aluminum wing stays
 Low-friction surfaced shock cases



Elikkäs ilmeisesti siinä vakio 777 ei olekkaan sitten niin hyvät iskarit. Kuullostaa melkeimpä sportin iskareilta jos ei kerta ole teflonia ees käytetty  :roll: Ne kumisukat taitaa kuitenkin tulla ja 4mm pidemmät.

Poissa tux10

  • Veteraani
    • Profiili
Kyosho Inferno MP
« Vastaus #674 : 10.11.04 - klo: 20.55 »
Lainaus käyttäjältä: "Mika"
Lainaus käyttäjältä: "Jartsa"
Tietääkö kukaan mistä saa ja sopiiko MP777 iskari tornit tuohon Kanaihin. Kun ne olisi aika hyvät valmiiden senkkausten takia.(vai onko niissä edes?)
Ja paljonko mahtanee kustantaa.

Tux varmaan tietänee.


Ei sovi. Ainakin hop-up valmistajat tekevät 777 varten eri sarjaa. Jos vanhat sopisivat, tuskin tekisivät vaikka voihan se olla..


Tä homma menee tietääkseni näin!
777:n tornit sopivat, myös 7.5:seen...

777:ssa on vaan erilainen iskunvaimennut geometria, eli siksi niihin tehdään erit torni! Kiinnityksien puolesa ne sopivat autoon kylläkin, mutta iskareiden asento voi muutua!

Näin se minun muistaakseni/tietääseni menee, kannattaa kumminki kysäistä liikkeestä ennen ostoa!  :D
THE Car - OS - Savöx - Sanwa

Mika R

  • Vieras
Kyosho Inferno MP
« Vastaus #675 : 10.11.04 - klo: 22.11 »
Okei, voihan se sitten olla joo että sopivat kun ei oo mullakaan aiheesta käytännön kokemusta. Kyllä ne 777 stock (ei SP) iskarit varmaan sportin iskarit hakkaa, jotka ovat olleet alttiita vääntymään. Muilta osin nyt ei ehkä niin hirveesti eroja. Service pack (=special) versio onkin sitten jo tavallaan kanai tasoa. Seiskafemman vakioiskarit (ei sport) on ihan hyvää kamaa vaikka ovat vain 3mm männillä; nykyäänhän kaikissa pitää olla 3,5mm tangot muuten "ei kestä mitään"  :wink:

Poissa Jartsa

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Kyosho Inferno MP
« Vastaus #676 : 10.11.04 - klo: 22.39 »
Selevä, koska käsittääkseni diffiboksit ovat samat joten kiinnitys on sama. Pitänee katsella jos sitä sortuisi tilailemaan.  :)

Poissa Rph

  • Ulvilan RC-rata
    • Profiili
Kyosho Inferno MP
« Vastaus #677 : 10.11.04 - klo: 23.02 »
Hmm... sportin iskarit oli jo mp5:ssa muistaakseni, joo tarkistin romukopassa oli ja samalta näyttävät.

T:Rami
mydään lennokipiruustuksia .)

Mika R

  • Vieras
Kyosho Inferno MP
« Vastaus #678 : 11.11.04 - klo: 07.54 »
Lainaus käyttäjältä: "Rph"
Hmm... sportin iskarit oli jo mp5:ssa muistaakseni, joo tarkistin romukopassa oli ja samalta näyttävät.

T:Rami


Ulkonäkö ei tee niistä samoja; mitä maailmaltakin olen lukenut Sportin iskarit ovat säästömallia eivätkä kestä samalla tavalla kuin originaalit

Poissa silleeni

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Kyosho Inferno MP
« Vastaus #679 : 11.11.04 - klo: 14.49 »
MP7.5 RTR:ssä on siis nämä Turbo Infernon iskarit... ilman toki noita kumisukkia jotka liikaa säästäisivät iskareita..  :twisted: http://www2.towerhobbies.com/cgi-bin/wti0001p?&I=LXV652&P=7

Ei kerro minulle mitään turbo inferno. Ollu varmaan joku auto kun olen ollut polvenkorkuinen ja ajellut nikolla.

Poissa Sami L

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Kyosho Inferno MP
« Vastaus #680 : 23.11.04 - klo: 18.18 »
Oli tavallaan hauskaa käydä lumella sotkemassa, mutta pitoa ei löydy yhtään auratulta ja hieman tamppaantuneelta kadulta. Donitsia syntyy hyvin, eikä renkaat kulu.  :)

Semmoinen probleema vain tulee, että tasaisesti 2-5min ajon jälkeen kone sammuu ja sen jälkeen käynnistyy huonommin. Sitten kun käynnistyy niin sammunee yleensä 1-3 min ajon jälkeen. Säädöt varmaankin pielessä ja kone kylmänä... Joo siitä sen täytyy johtua, koska kesällä toimi hyvin. Uusi kansi tuohon 21R:ään on 50% hienompi ja hieman isompikin kuin se vanha sininen. Sopii kopan väreihinkin paremmin.

Nyt on auto ollut kuivumassa pesuhuoneessa ja sitten ruiskittu WD40:stä päälle. Pitäisiköhän jotain vielä muistaa sille tehdä? Eipä kai.

No jatketaan Infernoilua!  :mrgreen:
Tiedätkö miksi olet mekaanikko?
Sinulla on kädet mutta ei aivoja. -AbuD.

Poissa RC_Pingwiini

  • Tulokas
    • Profiili
jou
« Vastaus #681 : 27.11.04 - klo: 11.58 »
vaikken näistä niin paljon tiedä,mutta olisko mahdollista, että ilmansuodatin kastuu siinä ajettaessa? :?:
Tai sitten se käy liian laihalla..
Mieluummin liian rikkaalla kuin laihalla :!:

itsellakin on tuo MP-6 sports
(Huonoin puoli autossa on sen pieni vastarikotelo,muuten jees :D )

Hyvää päivänjatkoa!!

Poissa Sami L

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Kyosho Inferno MP
« Vastaus #682 : 27.11.04 - klo: 19.40 »
Pitänee koittaa hieman rikastaa seosta - ei se ainakaan haittaa tee.
Mietin kans semmosta vaihtaria, että polttoaineletkussa saattaa olla ilmakuplia (ei pitäisi kyllä olla)... ne saattaisivat aiheuttaa tuota sammumista.
Tiedätkö miksi olet mekaanikko?
Sinulla on kädet mutta ei aivoja. -AbuD.

Poissa RC_Pingwiini

  • Tulokas
    • Profiili
Kyosho Inferno MP
« Vastaus #683 : 27.11.04 - klo: 21.35 »

Poissa tux10

  • Veteraani
    • Profiili
Kyosho Inferno MP
« Vastaus #684 : 05.12.04 - klo: 17.24 »
Skandinaviaan ei tuoda mitää muuta MPP777 mallia, kun tuota Special Edition (SP1)!
THE Car - OS - Savöx - Sanwa

Poissa silleeni

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Kyosho Inferno MP
« Vastaus #685 : 05.12.04 - klo: 19.40 »
Samaa minäkin kiroilin liikkeessä, pakkokai se on ulkomailta vakio 777 tilata.. On se kun ei myydä vaikka varmasti olisi ostajia

Poissa Mini-Z

  • Veteraani
    • Profiili
Kyosho Inferno MP
« Vastaus #686 : 05.12.04 - klo: 19.59 »
Paljonko vakio 777 maksaa? Olen miettinyt, että kannattaako ostaa MP 7.5 vai 777.
Are you sure?

Poissa silleeni

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Kyosho Inferno MP
« Vastaus #687 : 05.12.04 - klo: 20.19 »
Lainaus käyttäjältä: "Mini-Z"
Paljonko vakio 777 maksaa? Olen miettinyt, että kannattaako ostaa MP 7.5 vai 777.

Esim towerissa  399.99$ miinus alennukset, mutta kuten jo sanottiin ei tuoda ainakaan virallisia reittejä suomeen vaan pitää tilata ulkomailta.

Poissa tux10

  • Veteraani
    • Profiili
Kyosho Inferno MP
« Vastaus #688 : 06.12.04 - klo: 17.56 »
Nonni! Nyt on sit MP777 SP1 hommattu...
Huomenna läjäämään sitä oiken urakalla!  :mrgreen:
THE Car - OS - Savöx - Sanwa

Poissa silleeni

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Kyosho Inferno MP
« Vastaus #689 : 06.12.04 - klo: 19.51 »
Haist...  Siis onnea uudelle autolle  :D  Kerro sit kaikki, laatu, virheet, mikä hyvää ja ennenkaikkia kuvia  :D