Jokuhan tuolla kertoi ettei tää pärjää kiihdytyksessä Slässin nelkulle mutta väittäisin että kaikessa muussa pärjää kyllä. Autohan on tehty 1/8 krossarin pohjalta ja kaikki osat on huomattavasti tukevampia kuin esimerksi aikaisemmin omistamassani HongNorin nelkussa.
Omani on saanu melkoista pommitusta pitkin kesää, pitkiä lentoja ja kaatoja nopeista vauhdeista eikä tuosta juuri ole osia hajonnut. Lähinnä takapuskureita ja koritolppia sekä koreja itsessään. Jokusen osan olen vaihtanut kulumisen takia mutta tosiaan tunteja on takana yli 30.
Tuota RTR:ää varmasti voi ajaa 3S akuilla kun moottori on harvakierroksinen, vääntävä. Muutama pinioni kannattaa toki olla jos välillä ajaa 2S akuilla että vauhtia riittäisi niilläkin.
Paljon löytyy myös alumiiniosaa jos siltä tuntuu, mutta en näe sitä mitenkään pakolliseksi. Itse olen keskittynyt lähinnä painon vähentämiseen, eli vaihtanut teräksiset diffinulostulot koviin alumiinisiin, teräksiset 4mm vantit titaanisiin ja hieman myös hiilikuituosia. Sisäkaudeksi ajattelin poistaa vastarin muovikotelon ja pari muutakin osaa. En ole punninnut autoa pitkään aikaan, voisin sen tehdä kunhan saan uuden kevennetyn pohjalevyn.