Näytä kirjoitukset

Tässä osiossa voit tarkastella kaikkia tämän jäsenen viestejä. Huomaa, että näet viestit vain niiltä alueilta, joihin sinulla on pääsy.


Viestit - filler

Sivuja: [1]
1
HPI / Vs: HPI WR8
« : 19.08.14 - klo: 17.49 »
Toivotaan torstaista sateetonta, vaikka heikolta vaikuttaa juuri nyt. Uskoakseni pro-line kuplan koppa (PL3238-63) on sopiva tuohon päälle, mutta itsekin toivoisin edes jonkinlaista valikoimaa tuohon.

Kiitos Emppu ratasvinkeistä.

2
HPI / Vs: HPI WR8
« : 19.08.14 - klo: 15.14 »
Njoo, tiedossa on ettei kyseinen auto taida olla erinomainen millään alustalla, vaan ajettavissa kuitenkin suht monipuolisesti useammalla pinnalla. Etupuskurihan tuossa on ihan fiksusti käännetty ylös jo vakiona, joten jotain ilmaa luulisi silläkin pystyvän ottamaan ainakin netti videoiden perusteella. Renkaitakin tarkoitus katsoa jyrkkälää ja asfalttirataa ajatellen useampi setti.
Mutta eniten askarruttaa juuri nyt tuo ohjainyksikkö, onko kenelläkään siihen antaa jotain kommenttia ja samoin pinionin osalta (16t, 17t, 19t...>20t)?
Oletko Janne kuinka pystynyt wr:n kanssa jyrkkälässä ajelemaan, onko ihan tuskaa, vai saako iloa irti? Oletko mahdollisesti milloin kysyiselle radalle menossa seuraavan kerran wr:ää pyöräyttämään, josko tulisin katselemaan ja konsultaatiota kyselemään?

3
HPI / Vs: HPI WR8
« : 19.08.14 - klo: 11.48 »
Tarkoitus ajella niin asfalttiradalla, kuin hiekkaradallakin ja mahdollisuuksien mukaan Hobbylinnan:n sisäradalla talvella jos sinne huolivat. Täällä Raisio/Turku alueella siis haaveena ajella mahdollisimman monipuolisesti, mitä noilla autoilla nyt pystyy...

4
HPI / Vs: HPI WR8
« : 19.08.14 - klo: 11.28 »
Hola,
Tuli ostettua pojalle tuollainen wr8 ja ihastuinhan siihen sitten itsekin. Siispä näyttää kovasti siltä, että tästä tulee isä-poika harrastus meille. Pojan auto on ihan vakio 2s akuilla ja saa semmoisena pysyäkin, ennen kuin oppii hallitsemaan autoa joskus paremmin.

Itselläni ei ole minkäänlaista kokemusta rc autoista, mutta silti päätin lähteä rakentamaan myös itselleni wr8 autoa ihan palikoista. Ebay ja aliexpress tulleet kovasti käyttöön nyt ja paypal on vinkunut.
Autoni rakennan lähes kokonaan optio osista, eli alumiinia ja hiilikuitua mahdollisimman paljon. Olisi kai hyvä jättää esim. alatukivarsia muovisiksi sulakkeiksi törmäilyjä varten, vaan alumiinista on nekin jo tulossa. Diff- ja gearshaftit tilattu mallia HD, kun taitavat olla hieman pehmeää vakiona?

Kysymyksiä minulla varmaan ilmenee tässä syksyn mittaa paljonkin, mutta josko muutamaan kysymykseen pyytäisin neuvoja jo nyt:

Moottoriksi tulossa 2150kv 6-pole, joka ilmeisesti Tenshockin tekele (oli pakko ostaa, kun mukamas halvalla sain). Uskoisin, jotta saan tuon jotenkin sovitettua autoon. Mutta mikä ESC olisi tuohon hyvä ohjailemaan 4s sähköillä?
Mielessä pari vaihtoehtoa: Turnigy Trackstar 150A gen 2, Hobbywing Xerun 150A, Castle Mamba monster 2. Jostain lueskelin, jotta Xerun ei välttämättä toimisi parhaiten yhteen Tenshockin kanssa ja 6-polena, mutta mikä toimisi "varmuudella"?

Jos nyt jollain muotoa saan nuo sähköt mahdutettua autoon, niin mikä olisi hyvä ratastus? Vakio spurri taitaa olla 46t ja rinnalle minullla tulossa myös 42t. Minulla ei ole mitään käryä, mikä olisi hyvä rataskoko moottoriin? Tarkoitus saada paketti kulkemaan 4s sähköillä ja vakio autoa lujempaa sais tietysti myös kulkea, kun eihän isin auto saa pojan autolle jäädä:)

Iskareiksi ajattelin kokeilla gmade xd piggyback (85mm eye to eye). Saakos noihin eri jäykkyisiä jousia jostain (itse en vielä löytänyt)? Kuinka moni reikäisellä sylinterillä nuo olisi hyvä kasata tuohon autoon ja millä öljyillä?

Entäs diffiöljyt eteen ja taakse. Laitetaanko ja jos niin minkä jäykkyisenä?

Toivottavasti noobi ei ole nyt ajautumassa täysin metsään tämän kanssa , mutta olisin kiitollinen kaikesta avusta ja mielipiteistä, kiitos.

Sivuja: [1]