Näytä kirjoitukset

Tässä osiossa voit tarkastella kaikkia tämän jäsenen viestejä. Huomaa, että näet viestit vain niiltä alueilta, joihin sinulla on pääsy.


Viestit - srela

Sivuja: 1 2 [3]
61
Sähköautot / Vs: diffi tekniikkaa
« : 17.10.11 - klo: 13.42 »
Tuossa vertailu jossa kahteen identtiseen Team Durangon DEX410-autoon laitetaan toiseen kuuladiffi ja toiseen ratasdiffi. Molempia autoja ajetaan samalla ohjaimella ja vertaillaan lähtöä...

Team Durango DEX410 Gear Diffs. vs. Ball Diffs.


62
RC-kerhot ja -radat / Vs: Riihimäen P A Klubi
« : 15.10.11 - klo: 20.11 »
Ihan hyvät säännöt paikallistoimintaan. Kuin myös olen mukana maksamassa rataa. Ja katotaan nyt mitä sitten kevätkaudelle mahdollisesti keksitään... :cool:  :wink:

Tulen talkoisiin sunnuntaina. Ajamaan nyt ei ole pariin viikkoon päässytkään (eikä vielä kertaakaan radalle itsea asiasssa) kun asfaltilla tehtyjen "kuivaharjoittelujen" (=betoniporsaaseen täydellä vauhdilla toinen eturengas edellä) lopputulemana tarvittavat varaosat saapuvat maanantaina...

t. srela

63
RC-kerhot ja -radat / Vs: Riihimäen P A Klubi
« : 31.08.11 - klo: 22.52 »
Tervehdys kaikille!
Ja kiitokset hyvästä vastaanotosta viime lauantaina teidän komealla rata-alueella. Koska oli jälkikasvua mukana niin en ehtinyt jäädä pidemmäksi aikaa tuolla kertaa jutustelemaan, mutta clarckkentiltä sain erinomaista ohjausta miten kannattaisi lähestyä tätä harrastetta 20 vuoden tauon jälkeen... Suuret kiitokset siitä!  :azn: :smiley:

Tämän jälkeen on nyt sitten jo tapahtunut seuraavaa... Eli ehdin kysellä tosiaan asiasta aika paljon ja sain clarckentiltä todella hyvää ohjausta millaiseen kalustoon kannattaisi mahdollisesti rahojaan sijoittaa jos 1:10 krossivehje kiinnostaisi. Toisaalta työpaikalla asiasta jutellessa kävi ilmi että aika monella sielläkin on pieni polte ollut auton hankintaan ja/tai jälkikasvu on jo asiassa jotenkin mukana ja nimenomaan noita 1:10 vehkeitä siis... :cool: :tongue:

No tänään kävi sitten ilmi että oli yksi kasaamaton DEX410R saatavilla ja sopuhintaan - tartuin siihen ja saman tien lähdin ostelemaan asiaan kuuluvia varusteita, kaikki pääsääntöisesti clarckentin suositusten mukaisia. Lähtökohtana se, että kun nyt sitten täytyy alkaa kasata autoa, niin mielummin lähden tekemään alusta asti omaa työtä enkä nyt alkuun ala purkaa ja huoltaa käytettyä. Ehkä näin on parempi, mene ja tiedä. Toisaalta kun kaikenlaista pientä on tullut väkerrettyä (pintaliitoskomponenttien juottaminen jne) niin eipä tuo kovin vaikealta vaikuta.

Että tällaisella mennään nyt... Katsotaan sitten että jääkö ajelut töihin (ISO halli käytössä, josta pääsee ajamaan ulos/sisäänkin, on hiekkaa ja asfalttia jne) ja kuinka paljon tulee vierailtua tuolla radalla. Ehkäpä tässä meikäläisen innostamana muitakin työkavereita tarttuu syöttiin.

Toisaalta jos savea on rata vailla (toimisi rata varmaan ilman noita kiviä paremmin durangollekin  :wink: ) niin minulla on muutamia kontakteja mitä kautta esimerkiksi traktorikuormallinen savea ja tarvittaessa vaikka bobcat saataisiin tuonne möyrimään... Mutta pohditaan tätä kun alueella törmäillään.

Hieno ja kunnioitettava juttu että olette saaneet radan aikaiseksi Riihimäelle. Toivottavasti sitä saadaan ylläpidettuä ja ehkä jopa kehitettyä jatkossakin...  :smiley:


Sivuja: 1 2 [3]