Jeah,
alustaspesialisti kiinnostu. Ny o hyvin pullat uunissa.
Eli faktaa:
Kokonaispaino tankki melkein täynnä 4,9kg, taka-akselipaino 3,2kg. Eli painonjakauma 65% takana, 35% edessä. Tehoahan tossa on OS:n mukaan 2,5 hevosvoimaa. Joten on siinä ainakin se
Eihän näissä nelarissa tehoo ole, mutta väännöllä ne kulkeekin.
Mutta jos sanotaan, että .28" koneiisa on valmistajien ilmoituksien mukaan pauttiarallaa 3hv ja yli ( jepjep,
) niin tossa valossa tuntuis että tässä olis kolminkertaisesti ajotuntuman perusteella.
Mutta kuten sanottu aiemmin, se kun lähtee kiihtymään, niin etufillarit on aivan hillitöminä palloina ja sutii helskatisti etupyörillä, takana hyvin pitoo. Jarrutus toimii hienosti. Kääntyy ihan älyttömän hyvin, kaikki pyöränkulmat on kunnossa. Tai niin no, mun mielestä kunnossa, takana aurausta ja edessä haritusta mun mielestä oikeet määrät.
Tää ko. yksilö on muuten Suomen ensimmäinen maahantuojan uittama Hobao ST, tuli ensin Jose Quagrainen työkaluksi, jolta siirtyi Ari Heinoselle ja sen jälkeen erään täällä vaikuttavan henkilön kautta mulle. Tälleen Ari mulle kertoi asian.
Tänään tuli käytyy Lavangossa, helkutti portti kiinni ja eikun siihen lentokentän toisella puolella olevalle hiekkakuopalle ajamaan. Kummatkin autot oli mukana, eli Kyosho-Cosworth ja Hobao-Escort.
Tulos: Hobaon kytkinkengän jousi poikki heti alkuun, joten vaihdoin alle Kyöstin. No eikun siitä etudiffin rattaat taas kerran sileeks heti alkuun. Voi FÄK !!!
No sittn takas Lavankoon kattelemaan olisko siellä muita ja olihan siellä. Ensiks vaan nostajaks radan varteen. Sittn siellä oli Australian ihme (1/8 krossi) jota ihmettelemään ja säätämään. Heinosen Arikin tuli paikalle kuikuilemaan, joten säädettiin autoa oikein urakalla kahteen äijään. Tulipahan siis ruuvattuu taas, kun ajamisesta ei tullu hittoikaan.