Pikkasen rapsaa eiliseltä.. Sää Turus oli siis jäätävä, rata kuitenkin hyvässä kunnossa, vain yksi pieni lätäkkö pääsuoralla, vähän lunta paikoin ja muuten kuiva. Ajamassa meitä oli muutama, 4-5 heeboa, Kyosho, pari Losia, pari Hobaota ja tämä oma.
Vei jonkin aikaa saada pannu säätöihin, säädöt seilasi jonkin verran rippuen vähän tuulesta, paistoiko vai menikö pilveen jne. Heti ekalla läpillä poikkasin hyppyrin alastulosta huonolla kaasulla alas tullessani etummaisen ylätukivarren vantin (*)..ajattelin että tässäkö tää oli, puoli kierrosta ja kärry p*skana. Onneksi olin roudannut dremelin messissä jolla sain tehtyä hahlon poikkikatkenneeseen vantin pätkään ylätukivarren sisällä ja ruuvattua sen ulos sieltä. Varaosaakin löytyi tilalle ja auto tuli korjattua hyvin nopeasti ja takas baanalle.
Loppuajo sujui paremmin ja saatiin kierroksia toisensa jälkeen. Näppejä piti lämmitellä vähän väliä ja lopuksi meistä taisi kaikki päätyä ajamaan hanskat kädessä vaikka kuten tiedämme tuntuma kärsii. Parempi kuitenkin lämpimät sormet kuin kylmyydestä tunnottomat heh.
Pannukin tuli siinä sitten säätöihin ja alkoi saamaan kunnollista ajotuntumaa autoon: erinomainen. Kevyt auto kiihtyi todella hyvin ja kaarteet menivät makeasti. Hyppäämiseen ei oikein päässyt saamaan tuntumaa mutta muilla osuuksilla tuntuma oli yhdellä sanalla "vaivaton". Tuo BBF diffien lukkiutuminen suorilla ja kaarteissa tekee ajofiiliksestä todella nastan omasta mielestäni. Poikkimennyttä vanttia lukuunottamatta - joka sekin pikkujuttu - jäi tämän vuoden neitsytajosta hyvä fiilis jatkaa kohti keväisempiä säitä...
(*) Tämä poikki mennyt vantti ei ollut siis Matrixin alkuperäisosa, jonka on hyvin kestävä mutta jonkin verran painava , joka oli vaihdettu kevyempään mutta kuten nähtiin kestävyys kärsi
e: unohtui listasta Salonen joka ajoi Kyosholla ja kovaa