Kaivele ohjeista tai googleta mitä tuo nopeudensäädin kestää ( kuinka iso kV-luku tai moottorin "lankamäärä", eli t-luku, näissä pienempi luku on "tehokkaampi" eli kiertää enemmän, toki sitten hieman alaväännön kustannuksella mutta tuommoinen pikku muovipulkka on sen verran kevyt ettei siinä ongelmaa lie.. )..
Noista linkin kuvista / tiedoista nyt ei selviä muuta kuin että nyt kone on 2400kV.. mitä isompi tuo luku on, niin sitä kovempaa mennään.. toki sitten pitää seurata niitä lämpöjäkin sekä koneessa että noparissa ettei mikään pala rikki.. tarvittaessa muuttaa välityksiä, eli käytännössä pienemmäksi sitä moottorin ratasta
Mutta jos nopeudensäätimen ( eli noparin ) specseissä lukee esim. että max. 4500kV tai max. 9t - niin sitten niitten mukaan isoin kone mitä saa laittaa.. yleensä myös mainitaan 2S tai 3S joka viittaa käytetyn ajoakun kennomäärään ( li-po akku tässä tapauksessa - NiMH akuilla nyt ei kannata lähteä liikkeelle jos tehoja haetaan.. )