Hieman on erilainen: http://www.neobuggy.net/2013/09/28/prototype-durango-in-pictures/
Eroa taitaa olla:
-Pohjalevy, joka on leveempi takana
-Taka rungonjäykistin erillainen
-Metalli taka bulkit( veikkaisin ettei tule valmiiseen autoon, näyttää aika kalliilta osalta koneistaa)
-Takakardaani taitaa olla vähän loivemmassa kulmassa.
-Uuden pohjalevyn myötä takadiffi on saatu alemmas
Lutz onnistui vääntämään proto pohjan, ja ajaa siksi vakio V3. Lutzin mielestä proto laskeutuu paremmin, koska on vähän pidempi, paino vähän eripaikassa ja sisäänjoustoa on rajoitettu. Kuvia kun katsoo niin protoautossa ei ole yhtä hyvää rungon jäykistintä kuin mitä v3 durassa on, veikkaisin että tuotantoautossa rungon jäykistin on varmaan enemmän v3 muotoinen, niin ei tarvii pohjalevyjä vääntää
Neumann ajoi TQ:t Duralla. Lutz ja Amezcua pääsi myös A finaaliin, mikä on tosi kova suoritus. Jörnillä Satula akut, Lutzilla V3 ja Amezcualla on käytössä Shorty akku, eli kaikilla vähän eri versio autosta.