Tuossa kun auton ostin niin en ymmärtänyt näistä autoista yhtään mitään (en vieläkään paljoa, mutta jotain) niin en edes tiennyt, että uusi malli on tulossa ja vaikka olisinkin tiennyt niin olisin varmasti ottanut tuon normi DB01:sen. Nyt kun miettii niin aivan ehdottomasti tuo R -versio, paitsi että ei tuossa taida ihan tulla 501:sen vastaavat esim. tukivarret ja iskaritornit mitkä esim. meikäläinen on päivittänyt? Joku varmati korjaa jos tämä väittämä on väärä.
Edit: Muuten tuosta diffin säätämisestä niin tuo HOKE:n ehdottama tapa ei oikein toimi suoraan. Liian työlästä avata moottorin suoja, lukita voimansiirto, ruuvata suoja takaisin ja toivoa, että on edelleen lukittu ja sitten lähteä renkaista nostamaan. Joku on tehnyt niin, että on porannut reiän tuohon suojaan ja sitä kautta tunkenut jonkun esineen spurria vasten ja lukinnut sillä, mutta tuohon en ala. Loppujen lopuksi, säädin / kiristin diffit, testasin spurria pyörittämällä, säädin slipperin ja sitten vielä renkaita pyörittämällä perstuntumalla, että eiköhän se ole siinä. Voi olla ihan päin seiniäkin tietty. :lol: