Elikkäs joo, patentoin Thunder Tiger DT-10:een Thunder Tiger MTA:n (kai) tankin kiinni. Kaikki on (ainakin toivon niin) niin kuin pitääkin, letkut paikoillaan jne. ja auto pysyy pienillä kierroksilla helposti käynnissä.
Kuitenkin koville kierroksille noustaessa (kaasu pohjassa) auto sammuu äkillisesti, aivan kuten polttoaineen loppuessa tankista, joka ei kuitenkaan ole lähelläkään tyhjää. Epäilin ensin liian laihoja säätöjä, mutta vaikka auto olisi ylirikkaallakin, saattaa ihmesammumisia tapahtua. Pari kertaa sain ajettua edestakaisin ihan kiitettävilläkin kierroksilla, mutta sitten auto kuitenkin yhtäkkiä sammuu.
Letkut pitäisi olla ihan jees, polttoaineensuodattimenkin puhdistin noin viikko sitten. Sammuminen ei siis tapahdu jarruttaessa vaan kiihdyttäessä, eli tyhjäkäynnin mahdollinen säätö trimmistä ei nyt päde tähän.
Itse en muuta kyennyt tuohon syyksi ajattelemaan kuin se että tankki on suht. korkealla verrattuna pilliin josta paineletku lähtee tai moottoriin. En kyllä usko että tuo korkeusero mitään haittaa, eikä se kovin suuri ole (voin ottaa kuvan tarvittaessa), mutta se käväisi ainoana asiana mielessä.
Kaikki neuvot tervetulleita, olisi kiva saada auto hyrräämään isomman tankin kera :)