No niin. Enpä malttanut olla tekemättä ehdotusta profiiliksi.
Ongelmalliseksi profiilin tekee mielestäni se että keskellä baanaa on nuo kaksi tolppaa. Niiden taakse ei oikein voi muuta laittaa kuin rataa, jossa ajetaan suoraan. Varsinkin pääsuoralla merkitys korostuu kun vauhtia on reippaammanpuoleisesti. Katvealueet olen piirtänyt kuvaan katkoviivoilla.
Radan leveydeksi piirroksessa on kaavailtu 2,5 - 3m. Sen pitäisi riittää ;)
Pääsuoran, tai oikeastaan pääkaaren, pituus on noin 40m. Huono puoli on juuri ehkä tuo kaarevuus, vaikkakin luotisuoraan mennään puolet matkasta. Jos pääsuora olisi täysin suora ja lopussa olisi nopeahko käännös vasempaan, vaatisi se tarkkuutta ajolinjoissa, eikä noilla tolpilla kaikki kuskit tasapuolista näkymää kurviin saisi.
Keskipäivällä talkoilemaan!
EDIT: Lisätty v2 hahmotelma, jossa tolpat ovat hieman kauempana (10m) korokkeesta. katvealueet eivät häiritsisi silloin niin paljoa.