Kirjoittaja Aihe: HB Lightning 10GT  (Luettu 73275 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa mehtis

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: HB Lightning 10GT
« Vastaus #150 : 05.07.08 - klo: 23.02 »
laitat sen nyt rikkaammalleen vielä ei niitä lämpöjä kannata ruveta siihen 120c. mutta se lämpömittari olis siinä sisään ajasso hyvä koska koneessa on uutena puristuksia ja sisään ajon on tarkotuksena hio osat hyvin niin se voi käydä kuumana vaikka on rikkaalla. ja muista pitää tauko tankin jälkeen.
Kari Vehniäinen Racing jos pyöräsi vaativat huoltoa

Poissa joonas93

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: HB Lightning 10GT
« Vastaus #151 : 06.07.08 - klo: 11.33 »
ai aina tauko tankillisen välissä vai vain alussa?
LRP SHARK 18-RACE MONSTER FACTORY TEAM
 Mini Rave 1.5 project!

Poissa mehtis

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: HB Lightning 10GT
« Vastaus #152 : 06.07.08 - klo: 18.53 »
sisään ajossa tankin jälkeen tauko. sit kun oot sisään ajon tehny niin ei sit tarvii
Kari Vehniäinen Racing jos pyöräsi vaativat huoltoa

Poissa joonas93

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: HB Lightning 10GT
« Vastaus #153 : 07.07.08 - klo: 10.57 »
kiitos avusta.

LRP SHARK 18-RACE MONSTER FACTORY TEAM
 Mini Rave 1.5 project!

Poissa DEKY

  • Tulokas
    • Profiili
Vs: HB Lightning 10GT
« Vastaus #154 : 07.07.08 - klo: 21.35 »
Miten toi Low speed needle asetetaan oikeeseen kohtaan, eli mikä on sille sopiva kohta.
Jos joku tietää kyseisen moottorin perus-säätöjä niin voi laittaa/linkittää tähän.

Aika puutteellisesti meinaan selitetty säädöt tuossa manuaalissa.

Poissa Breweri

  • Rovaniemen pienoisautoilijat
    • Profiili
Vs: HB Lightning 10GT
« Vastaus #155 : 07.07.08 - klo: 21.52 »
Miten toi Low speed needle asetetaan oikeeseen kohtaan, eli mikä on sille sopiva kohta.
Jos joku tietää kyseisen moottorin perus-säätöjä niin voi laittaa/linkittää tähän.

Aika puutteellisesti meinaan selitetty säädöt tuossa manuaalissa.

Onhan se aika puutteellisesti: "Set needle flush with the carburator body, only turn in 1/2 turn to lean out!" Tarkoittaa siis että neulan pitää olla samalla tasolla kaasuttimen rungon kanssa. Siinä ohjekirjassa on oikein kuvakin ko. aiheesta. :wink:
Joku vastaus minulla kyllä oli, se vain ei sopinut kysymykseen.

Poissa DEKY

  • Tulokas
    • Profiili
Vs: HB Lightning 10GT
« Vastaus #156 : 07.07.08 - klo: 22.07 »
Miten toi Low speed needle asetetaan oikeeseen kohtaan, eli mikä on sille sopiva kohta.
Jos joku tietää kyseisen moottorin perus-säätöjä niin voi laittaa/linkittää tähän.

Aika puutteellisesti meinaan selitetty säädöt tuossa manuaalissa.

Onhan se aika puutteellisesti: "Set needle flush with the carburator body, only turn in 1/2 turn to lean out!" Tarkoittaa siis että neulan pitää olla samalla tasolla kaasuttimen rungon kanssa. Siinä ohjekirjassa on oikein kuvakin ko. aiheesta. :wink:
Ei muuten, ku jäi vaan toi "carburator body" eli kaasuttimen runko -lause tajuumatta. Siis se tarkoitaa sitä mustaa osaa jonka keskellä se kultainen säätö ruuvi on ?

Poissa Breweri

  • Rovaniemen pienoisautoilijat
    • Profiili
Vs: HB Lightning 10GT
« Vastaus #157 : 07.07.08 - klo: 22.36 »
Kyllä. Mielestäni se ei kyllä ole kaasuttimen runko mutta siihen tässä kuitenkin viitataan.
Joku vastaus minulla kyllä oli, se vain ei sopinut kysymykseen.

Poissa joonas93

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: HB Lightning 10GT
« Vastaus #158 : 10.07.08 - klo: 13.36 »
itekkin sain nyt hyvän neuvon äskeisestä aiheesta.. :afro: no mites on nyt muitten autot toimineet? ite pitäis tilata lämpömittari mutta voihan sellasen käydä hakemassa esim. vaikka hong kongista siis kaupasta.
LRP SHARK 18-RACE MONSTER FACTORY TEAM
 Mini Rave 1.5 project!

Poissa joonas93

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: HB Lightning 10GT
« Vastaus #159 : 13.07.08 - klo: 14.46 »
mikä mun autossa vois olla vikana kun auto ei lähde käyntiin, tarkistin tulpat ja ne toimii hyvin, säädin eri asentoihin  ei vaikutusta, saa kyllä metanolia tarkistin sen, hehkussa oli kyllä virtaa en ymmärrä mikä on vikana?? :huh: :huh: vetelin sitä niin kauan käyntiin että lopuksi sitten meni vetostartti rikki :embarrassed:
LRP SHARK 18-RACE MONSTER FACTORY TEAM
 Mini Rave 1.5 project!

Poissa joonas93

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: HB Lightning 10GT
« Vastaus #160 : 14.07.08 - klo: 19.37 »
täällähän on hiljasta kuin hautasumaalla! :shocked: :cheesy: :afro: :lol: :p niin voisitteko auttaa mua siinä ongelmassa?? :huh:
LRP SHARK 18-RACE MONSTER FACTORY TEAM
 Mini Rave 1.5 project!

Poissa mehtis

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: HB Lightning 10GT
« Vastaus #161 : 14.07.08 - klo: 20.32 »
miten ryypytät konetta. :huh:  ja muista konetta ei saa säätää kun kone ei ole lämmin.
Kari Vehniäinen Racing jos pyöräsi vaativat huoltoa

Poissa joonas93

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: HB Lightning 10GT
« Vastaus #162 : 14.07.08 - klo: 21.19 »
mulla ei ole ryyppyä tankissa. se imee itestään metanolia kun koittaa nykiä käyntiin ja pakohan sitä on vähän säätää et saan sen käyntiin!
LRP SHARK 18-RACE MONSTER FACTORY TEAM
 Mini Rave 1.5 project!

Poissa mehtis

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: HB Lightning 10GT
« Vastaus #163 : 14.07.08 - klo: 21.29 »
eieeiiieiei.ensinäkin autoa ei säädetä kylmänä ja ei ainakaan kun se ei ole käynnissä. :police: . ryypytys tapahtuu sillai etta auton virra offille ja käännät kaasun käsillä aivan auki. ja tukit pakoputken pään ja vedät narusta mutta ilman hehkua. niin silloin metanoli liikku letkuissa ja sen huomaa hyvin.pari nykäysyä riittää siilla että polttoaine menee kaasariin asti ja ja vähän yli. nyt pitäisi autosi startata  paljoon paremmin.
Kari Vehniäinen Racing jos pyöräsi vaativat huoltoa

Poissa joonas93

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: HB Lightning 10GT
« Vastaus #164 : 14.07.08 - klo: 21.43 »
tuommoista en ollut kuullukkaan, kiitos avusta! no nyt meni sitten mula säädöt uusiksi :p
LRP SHARK 18-RACE MONSTER FACTORY TEAM
 Mini Rave 1.5 project!

Poissa skunkki

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: HB Lightning 10GT
« Vastaus #165 : 16.07.08 - klo: 11.45 »
Moi!


Minkä kokoiset virityspadat tähän käy? onko .21 liian iso? Mikä on se raja?

Poissa joonas93

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: HB Lightning 10GT
« Vastaus #166 : 16.07.08 - klo: 14.32 »
Moi!


Minkä kokoiset virityspadat tähän käy? onko .21 liian iso? Mikä on se raja?

etlö ollutkaan myymässä tuota autoa?
LRP SHARK 18-RACE MONSTER FACTORY TEAM
 Mini Rave 1.5 project!

Poissa skunkki

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: HB Lightning 10GT
« Vastaus #167 : 16.07.08 - klo: 16.25 »
en enään. Avasin moottorin ja kaasarin ja mikään ei ollut rikki? siis miksi helvetissä ei käynnisty?

Poissa joonas93

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: HB Lightning 10GT
« Vastaus #168 : 16.07.08 - klo: 19.11 »
ootko kokeillut tulppaa vaihtaa?
LRP SHARK 18-RACE MONSTER FACTORY TEAM
 Mini Rave 1.5 project!

Poissa skunkki

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: HB Lightning 10GT
« Vastaus #169 : 16.07.08 - klo: 19.57 »
juu. AUTO TOIMIII!!!! KAASARIOLI TUKOSSA

Poissa joonas93

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: HB Lightning 10GT
« Vastaus #170 : 16.07.08 - klo: 22.26 »
oliko missä kohassa tukos? siinä seos ruuvin kohallako? eli se pieni kultainen.
LRP SHARK 18-RACE MONSTER FACTORY TEAM
 Mini Rave 1.5 project!

Poissa mongomongo

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: HB Lightning 10GT
« Vastaus #171 : 16.07.08 - klo: 23.06 »
Viime kesän ajelua GT10:llä

http://www.youtube.com/watch?v=E2AT9F2bQWc
(watch in high quality)
BL

Poissa joonas93

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: HB Lightning 10GT
« Vastaus #172 : 17.07.08 - klo: 14.56 »
moikka!

kuis on aútot pelannu muilla? itelläni on aika hyvin ja nyt tilasin lämpömittarin niin pääsen laittamaan säädöt toosi hyvin :laugh:
LRP SHARK 18-RACE MONSTER FACTORY TEAM
 Mini Rave 1.5 project!

Poissa Breweri

  • Rovaniemen pienoisautoilijat
    • Profiili
Vs: HB Lightning 10GT
« Vastaus #173 : 17.07.08 - klo: 15.38 »
Eipä tuo edelleenkään liiku mihinkään kun kytkin puuttuu. Sais vain aikaiseksi tilata sen kytkimen tuohon O.S:n moottoriin. Vanha kytkin käy kyllä kun ostin adapterin mutta vauhtipyörä ei sitten käynytkään...
Joku vastaus minulla kyllä oli, se vain ei sopinut kysymykseen.

Poissa mongomongo

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: HB Lightning 10GT
« Vastaus #174 : 19.07.08 - klo: 21.31 »
Lainaus
Kirjoittanut: KL
Lainaus
tää vastaava pirssi ois kyllä aika kova vehje sähkönä mut kyl se menee myös nitronki

Vastaava pirssi sähkönä:


Liikahtaako? :)

Kyllähän tämä sopivalla combolla kulkee ihan mukavasti:

mm, feigao 8xl, 4s lipo =>http://www.youtube.com/watch?v=-ujAgD9EMJw (watch in high quality)
kamera: FlyCamOne2 teipattuna lähettimen pohjaan
BL

Poissa mehtis

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: HB Lightning 10GT
« Vastaus #175 : 19.07.08 - klo: 21.57 »
tuntuu kulkeman ihan mukavasti. :shocked:
Kari Vehniäinen Racing jos pyöräsi vaativat huoltoa

Poissa DEKY

  • Tulokas
    • Profiili
Vs: HB Lightning 10GT
« Vastaus #176 : 21.07.08 - klo: 17.06 »
Ostinpa mun kärryyn uuden ilmanputsarin. Joutuuko uuden putsarin kera muuttaa säätöjä, yleensä?
ja käykö ilmanputsariin muu öljy kuin oikea putsari öljy?

Poissa mehtis

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: HB Lightning 10GT
« Vastaus #177 : 21.07.08 - klo: 18.07 »
älä laita muuta öljyy kuin siihen tarkoitettua. ja ainakin kun mä vaihdoin yks osasen kaks osaseen niin sädöt oli melkein hyvät niin. mutta sehän on auto kohtaista.
Kari Vehniäinen Racing jos pyöräsi vaativat huoltoa

Poissa joonas93

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: HB Lightning 10GT
« Vastaus #178 : 26.07.08 - klo: 17.03 »
tuntuu kulkeman ihan mukavasti. :shocked:

pitää kuitenkin muistaa että sähkö on aina sähkö.
LRP SHARK 18-RACE MONSTER FACTORY TEAM
 Mini Rave 1.5 project!

Poissa joonas93

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: HB Lightning 10GT
« Vastaus #179 : 26.07.08 - klo: 17.05 »
Ostinpa mun kärryyn uuden ilmanputsarin. Joutuuko uuden putsarin kera muuttaa säätöjä, yleensä?
ja käykö ilmanputsariin muu öljy kuin oikea putsari öljy?

minä ostin suoraan kaksiosaisen putsarin mutta en usko minäkään että ainakaan joudu tekemään suuria muutoksia säätöihin
LRP SHARK 18-RACE MONSTER FACTORY TEAM
 Mini Rave 1.5 project!