Jospa kysytäänkin näin:
-Onko oikeasti jotain estettä sille että tulisi Minit,Alfat ja Cup racerit mukaan ajoihin?
-Onko Cup Racerillä,Minillä ja Alfalla oikeasti sanomista radalla vai ollaanko tiellä aiheuttaen turhia osumia kuten edellisissä postauksissa sanottu?
-Vaikka edellä mainittuihin laitetaan 17,5 motti niin ollaanko edelleen yhtään paremmassa asemassa vauhdin puolesta?Ollaanko vielä jaloissa?
-Kuinka moni haluaisi oikeasti tulla samaan aikaan radalle Minillä,Alfalla tai Cupikalla VTR-turistin kanssa?
(Nimittäin pari viikoa sitten seurasin kun 5 Miniä ja yks VTR kiersi rataa samaan aikaan,ei houkutellut ainakaan mua muuta kuin treeniajoihin.Kisaa en ajaisi,se olisi kuin vitsi)
Pystyyko edellä mainitut esimerkkiautot seuraaviin sääntöihin(jotka on yhdessä sovittu):
-Auto: 1/10 kokoinen hihna- tai kardaanivetoinen touring-auto. 2- tai 4-veto.
-Renkaat: Kuviolliset HPI Vintage renkaat (#4793 ja #4797)
-Moottori: 17,5 finntrackin (cs,speed passion) virallinen moottori, moottoria ei saa modifioida, laakerit/ankkurin saa vaihtaa mutta vain alkuperäisiin.
-Minimi paino: 1425gr ajovalmiina sisältäen transponderin. (saatetaan muutta sisäkaudeksi)
-Välitykset: Kokonais välitys 4,1 tai lyhyempi.
Joku saattaa nyt ajatella että miksi nuo kohdat on poimittu?
No siksi että mielestäni ne ovat keskeisen tärkeät tälle ryhmälle.Korisäännön mukaan ne pääsevät mutta se ei ole koko juttu.
Jos katson nimilistaa VTR-sääntöjen sivulta niin herää kysymys:
Miksi pitäisi sallia semmoisten mukaan tuleminen tähän ryhmään jotka eivät niitä sääntöjä täytä?
Edelleen olen samaa mieltä kuin silloin kun tämä topiikki alkas:
Autot tehdään sääntöjen mukaan,ei säännöt autojen.
Mun mielestä ihan sama tuleeko ne samaan aikaan radalle.
Ja toi Datsun CUP Racer on jumalattoman hieno!!!!!Meneekö tuo kori Alfan alustalle?