Kirjoittaja Aihe: cen-autojen myynti  (Luettu 3638 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa daze

  • Tulokas
    • Profiili
cen-autojen myynti
« : 21.12.07 - klo: 22.39 »
kysyn viisaammilta onko suomessa kuin yksi jälleenmyyjä Cen-autoille. yhdellä myyjällä on ylivoimaisen mahdotonta toimittaa uutta vetostarttia matrix arenaan. jos joku tietää mistä uuden vetostartin saa ostettu, olen kiitollinen vastauksesta ja liikkeistä, jotka ceniä myyvät

Mika R

  • Vieras
Vs: cen-autojen myynti
« Vastaus #1 : 21.12.07 - klo: 22.48 »
JR-Hobby
pitäisi tietää kumpi pata, GO Tech vai SH, molempia on ollut matrix arenassa, nykyisin tulee SH:lla

Poissa mkuu

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: cen-autojen myynti
« Vastaus #2 : 21.12.07 - klo: 22.49 »
ei suomessa ole muita kuin JR-hobby joka myy cenin autoja ja varaosia

Poissa daze

  • Tulokas
    • Profiili
Vs: cen-autojen myynti
« Vastaus #3 : 21.12.07 - klo: 22.51 »
uudempi pata, sininen, elikkä sh, käykö muun valmistajan systeemi kuin ns. cenin ja mistä saan tilattua, kiitos

Mika R

  • Vieras
Vs: cen-autojen myynti
« Vastaus #4 : 21.12.07 - klo: 22.58 »
molemmissa on sininen kansi, mutta jos se on SH niin silloin Garage tai JR

Poissa daze

  • Tulokas
    • Profiili
Vs: cen-autojen myynti
« Vastaus #5 : 21.12.07 - klo: 23.11 »
auto on ostettu nyt syksyllä ja myyjä sainoi sen olevan ns. uudella koneella, ennen tullut kuulemma vanhalla mustakantisella koneella, missään ei ilmoiteta koneen valmistajaa, löytyy vain cenin logot, eli milloin alettu toimittaa sh koneella

Poissa copter

  • Veteraani
    • Profiili
    • RC10.FI
Vs: cen-autojen myynti
« Vastaus #6 : 21.12.07 - klo: 23.32 »
Autoon myöskin voi tilata rotostartin JP-Nitroracingilta (Tiger Drive).

Jos vetostartti on mennyt rikki, niin suosittelen ennemmin ottamaan moottoriin kiinteän päätylevyn sekä starttiboksin.

JR:ltä osa kyllä pitäisi myöskin saada, mutta en tiedä milloin heillä on seuraava tilaus lähdössä tehtaalle, mikäli siis osaa ei ole hyllyssä tällä hetkellä.

Poissa urgo71

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: cen-autojen myynti
« Vastaus #7 : 22.12.07 - klo: 08.27 »
Sama vika mulla, auto syksyl ostettu ja ei nyt saa uutta vetaria jolloin ostin starttiboxin joka on erittääääin hieno ja helppo keksintö. RC-garagessa vetari vain 12 eetuuu...Miten auto muuten toiminu ja mitä nitroo käytät, itella ny 20% dragon top.

Poissa daze

  • Tulokas
    • Profiili
Vs: cen-autojen myynti
« Vastaus #8 : 22.12.07 - klo: 22.10 »
auto kyllä toiminut muuten ok, ottaa vain päähän liikkeen saamattomuus osien  saannin/hankinnan suhteen, tilasin starttiboxin eri liikkeestä, joten katsotaan miten alkaa pelittää. pitää jatkossa alkaa tilata suoraan itse osat mitä tarvii, mutta en tiedä kannattaakohan se?

Poissa urgo71

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: cen-autojen myynti
« Vastaus #9 : 23.12.07 - klo: 19.58 »
Mulle ainakin tähän asti osat ovat jr-hobbysta löytyneet..Paree koputtaa puuta..Mulla on myös starttiboxi "universaali" ja voin kyllä sanoa et on tosi hieno keksintö...Mutta rc-garagesta löytyy vetari tosiaan hintaan 12 eetuu joten ei oo hinnalla pilattu...Mitä nitroo käytät siin areenassa??? Mulla ny itellä 20% ja meinaan et kulkee..Mut on pieni ongelma, kun kiihdyttää/ajaa täysillä niin etu renkaat eivät juuri maahan kosketa ja ovat noin parin sentin levyset, täytyy vissiin siirtää painopistettä enemmän eteen...

Poissa TheArska

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: cen-autojen myynti
« Vastaus #10 : 23.12.07 - klo: 20.21 »
Tuohon eturenkaiden venymiseen auttaa myös jäykempi diffisoosi keskimmäiseen diffiin..
Kyosho: Evolva(x2)REX pr-21r01wc/IDM Picco evo2 p7-r, V-one RRR(x2)LRPz.12r spec3/Team Orion crf.12 wasp.
Hpi: Baja 5b cy26, Savage X STS d30m. Hong Nor X1crt pro SHpt28*m-p6,plus muut 1/36-1/8 autot

Poissa urgo71

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: cen-autojen myynti
« Vastaus #11 : 23.12.07 - klo: 21.01 »
Mulla nyt siinä 30 000, häätyy sit varmaan laitaa jotain 50 000 tai vieläki paksumpaa sinne ehkä jopa vaseliiniä... VAI???

Poissa copter

  • Veteraani
    • Profiili
    • RC10.FI
Vs: cen-autojen myynti
« Vastaus #12 : 24.12.07 - klo: 01.01 »
Keskustelua CEN -autojen säädäöistä käydään täällä: http://rc10.fi/index.php?topic=17520.0

Sieltä kannattaa lukea ketju lävitse ja katsoa löytyykö valmiita säätöjä taikka ratkaisuja pulmiin. Jos ei niin sitten laittaa kysymystä menemään tuohon ketjuun niin eiköhän homma selviä.

Poissa copter

  • Veteraani
    • Profiili
    • RC10.FI
Vs: cen-autojen myynti
« Vastaus #13 : 24.12.07 - klo: 01.04 »
Ja tosiaan mitä tuohon vetostarttiin tulee, niin yleensä on sellainen osa mistä pyritään pääsemään autoissa eroon juuri tuon starttiboksin takia, joka siis on yleisin käynnistystapa. Ehkäpä sen takia osaa ei ole ollut hyllyssä ja toimitus kestänyt.

Starttiboksit ovat universaaleja, eli siis lähes boksi kuin boksi sopii mihin tahansa autoon jossa vauhtipyörä on poikittain.

Mitä tulee taas vetareihin, niin kannattaa tarkistaa yhteensopivuus. RC-Garage on toisen merkin maahantuoja ja sen takia siellä myytävät varaosat käyvät pääosin heidän edustamiinsa autoihin.

Poissa jamBe

  • Tulokas
    • Profiili
Vs: cen-autojen myynti
« Vastaus #14 : 12.01.08 - klo: 15.49 »
itsellä meni hermot auton oston jälkeen JR-hobbyyn auton oston jälkeen varaosia tilatessa kun hyllystä ei löydy ja kestää  n.2-3 viikkoa toimitus. sittemmin tilaillut jenkeistä: www.customrccars.com tavarat tulee n. viikossa/postikulut vaihdellut n.6-18 dollaria.

Poissa KL

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: cen-autojen myynti
« Vastaus #15 : 14.01.08 - klo: 21.23 »
jamBe paljo tulee hintaa tilata amerikasta? nouseeko hinta vai laskeeko jonku verra?
GST 7.7 RTR paketti myynnissä

Poissa jamBe

  • Tulokas
    • Profiili
Vs: cen-autojen myynti
« Vastaus #16 : 19.01.08 - klo: 17.29 »
Jotkin osat puolet halvempia jos ei jää tulliin.itse tilannut n.10 kertaa josta kerran pitänyt hakea tullista. vaikka maksaa alvit niin silti jää reilusti halvemmaksi.