Näytä kirjoitukset

Tässä osiossa voit tarkastella kaikkia tämän jäsenen viestejä. Huomaa, että näet viestit vain niiltä alueilta, joihin sinulla on pääsy.


Viestit - Pauli4x4

Sivuja: 1 ... 8 9 10 [11] 12 13 14
301
Joko sulla on renkaat hermottoman isot tai sitten sulla on pieni käsi. :laugh:
Varmaan sekä että, mutta itsekin kyllä huvittuneena katselin noita kuvia mitä tuli otettua, että osittain siinä on jotain optista illuusiota muutenkin, kun ei nuo renkaat kyllä nyt ihan noin isot ole kuin miltä kuvassa jostain syystä näyttää! :grin:

Onhan tuossa tietty melkein täys talouspaperirulla kokoverrokiksi, minkä päällä tuo kori lepää.

Tietoiskuna, Clodin rengas on about 165mm korkea, ja 110mm leveä. :smiley:

302
Something's brewin'... :roll:


No joo, tuli vain tänään maalailtua ja tarroitettua tuo Bigfootin koppa, joka on jo toista vuotta autotallin nurkassa pölyttynyt, ja sommittelin sitä vähän tuon uuden vannekierroksen kanssa, ja hahmottelin samalla miltä nuo wheely kingin runkolevyt näyttäisi samassa paketissa. Clodin akselit on myös sovituksessa, vaikka huonosti kuvasta näkyvät.

Himppasen on vaan ison näköiset nuo clodin renkaat tuon korin kanssa, mutta monet tykkäävät tuollaisista epärealistisen kokoisista renkaista monstereissaan. Vissiin mitä isommat niin sen paremmat? :shocked:

Voishan sitä vaikka jotain ton suuntaista rakennellakin, mutta kaipais kyllä RC4WD:n rumble renkaita, kun ne ovat vähän pienemmät kuin clodilaiset... :roll:

303
Olen noita MadForcen akseleitakin ajatellut, mutta...luulet että kestäisi muovisena, ok. Sinullahan on ne modatut ja vahvistetut MF:n akselit Diggerissä...olen seurannut Offi-palstalta projektiasi.
Niin, siis minähän en ole varsinaisesti missään vahvistusmielessä tehnyt niitä akselin kuoria, vaan pelkästään sen takia, että ne näyttäisivät paremmilta, ja sain mieleiseni kiinnikkeet hitsattua metallikuoriin.

Tuo Kyoshon käyttämä muovi on todella kestävää kamaa, ja sulake niissä onkin oikeastaan hub carriereissa, että se sieltä sitten yleensä hajoaa jos jotain hajoaa ylipäänsä. Halpa osa uusia onneksi. Mutta väittäisin että siinä vaiheessa kun Mad Forcen akseli porsii, niin kyllä on joku muu akseli hajonnut jo ainakin kolmeen kertaan!

Tähän malliin siis hajoaa niin kuin mulla Diggerissäkin, ja otetaan huomioon vielä että tuo vehje painaa melkein kymmenen kiloa, niin kyllä nuo muoviosat aika rääkkiä sietää!
1:8 Scale Nitro Grave Digger First Breakage

Lainaus
Nuo Blackwell akselit olisi tyylin mukaiset, kohtuu hintavat vaan :shocked: -> http://store.rc4wd.com/Blackwell-X1-Front-Scale-Axle-Black_p_448.html
Välitys 3.75.1 olisi varmaan aika hyvä isoilla pyörillä, mutta kestääkö nuo vai onko vaan hienot, who knows ???
Älyttömän hienot akselit on, ja old skool projektiin ihan ehdottomat scale-akselit, mutta mun käsityksen mukaan noissa ei ole tasauspyörästöjä, eli lukkoakselit kyseessä, jotka on taas huonot monsteriin jolla pitäisi vielä ajellakin...

Kestävyydestä ei tietoa, koska en tiedä ketään jolla tuommoiset olisi olleet ihan ajoautossa. Muutamassa scalemonsterissa noita on ollut, mutta niillä ei ole pientä showajoa enempää ajeltu.

Lainaus
Tämä on minusta myös aika hieno monsteri projekti.
Runko miellyttää tuossa erityisesti, siitä sainkin ajatuksen kuinka ja mistä osista oma Monsteri kasattaisiin  :wink:
TXT:n akseleita en kyllä ainakaan suosittele, koska ovat vähän turhan monimutkaiset kovempaan käyttöön ainakin. Järkevällä käytöllä tietysti johonkin asti kaikki kestää kasassa, mutta ei nuo ainakaan mitään rankempaa bashausta enään kestä. Clodin akselit on vahvistettuna ainakin kestävämmät kuin nuo TXT:n, tosin MOA-akselit ei tietysti ole niin hienot kuin kardaanivetoiset.

Omakohtaisia kokemuksia mulla ei ole noista Tamiyan akseleistakaan sinänsä, koska omat Tamiya monsterit ovat käytännössä vakioita, enkä niillä raaski kauheasti ajellakaan, joten mun tiedot perustuu siihen mitä olen muiden projekteja seurannut...

Eli edelleenkin liputan MF-akseleiden puolesta jos haetaan ultimatekestävää bashausakselia! :cool:

304
Savagen takapuskuri on 175mm leveä.

Tuoosa myynti-ilmotuksessa on hyvä kuva...jos kiinnikkeiden väli on 25mm, niin koko putken leveys on 150mm.

http://www.ebay.com/itm/New-HPI-SAVAGE-4-6SS-Tuned-Pipe-Exhaust-Pipe-SET-USA-/251346397486?pt=Radio_Control_Parts_Accessories&hash=item3a8569a92e
On nuo kyllä auttamattomasti liian isoja mun käyttöön. Tuli vaan pähkittyä näitä vaihtoehtoja, joten täytyy kaikki mahdollisuudet käydä läpi...

Lainaus
Arvasin prikulleen ajatuksesi asennuksesta :roll:

Savage RC-Pulling vetovehkeissä ovat joissakin tehneet niin, että normaalityyppisestä pillistä putkella/letkulla ulos ja sitten "konepellin" alle eli siis radiokotelon päälle, missä on haarottava putkisto jossa 8 kpl ulostuloja. En tiedä miten vaikuttaa tehoihin, mutta on ihan näyttävä ja realistisen näköinen ajossa.

PS. Grave Diggerisi on pahuksen hieno, hatun nosto projektille  :wink:
No perhana, alkaa mun Diggeri olemaan sitten jo kuuluisa, kun tuolleen jo arvaillaan! :grin:

Tuon pullinki vehkeen tyylinen ratkaisu mulla olikin mielessä alunperinkin, ennen kuin lähdin tuota twin stinger pilliä miettimään. Ja tuollainen sitten varmaan tulee tehtyäkin, nyt kun tarkemmin mittailin Diggerin ahtaita tiloja, kerran nuo toiset pillit on noin pitkiä. Hiukan on vielä mutkia kyllä matkassa ennen kuin tuokaan onnistuu ihan kunnolla. Kaasuservoa pitäisi hiukan saada siirrettyä pois pakosarjan edestä ainakin, että mahtuu tulemaan putket oikeaan tyyliin rungon välistä, ja paljon varmaan muutakin ongelmaa...

Tehohäviötä itsekin olen pähkinyt, mutta ei kai sitä voi tietää kuitenkaan ennen kuin kokeilee?

Ja kiitos vain kehuista! Aina mukava kuulla jos omat kötöstykset miellyttää muitakin. :smiley:

305
Mitä muita akseleita voisi harkita, pitäisi olla oikeast kestävät....mahdollisen Monsteri-projektin lähtokohdaksi meinaan.
Jos ihan maailman kestävimmät akselit haluat, niin voin hyvällä omatunnolla väittää, että Kyosho Mad Forcen akseleita ei kestävyydessä päihitä mikään! Ulkonäöllisesti sitten on kyllä parempiakin vaihtoehtoja, mutta sisuskalut on melkein pommin kestävät, ja akseleiden muokattavuus on myöskin täysin omaa luokkaansa, koska niistä saa levennettyä ja kavennettua melkein minkä pituiset vaan, ja se on vieläpä helppoa.

Nelilinkkien kiinnitykseen tosin joutuukin hiukan käyttämään mielikuvitusta, mutta valmiitakin osia ja ideoita on siihenkin hommaan jo olemassa jonkun verran. :smiley:

306
Koskas sen pitäisi saapua? Itsekin innolla odottelen että miltä suomen ensimmäinen Barbaari-projekti näyttää! :cool:

Nyt sain kamat perille, runko näyttää hyvältä.
Oujeah! :afro:

En tiennytkään että tuo runko tulee valmiiksi kasattuna jo! Näyttäis olevan vähän lukkoperien aukaisutarvikkeitakin Hpi:n rattaiden muodossa myöskin. Meinaatko laittaa molempiin päihin avoimet, vai jätätkö takalukon paikoilleen? Kääntyvyyttä tietysti aavistuksen huonontaa jos on lukkoperä...

Varmaan työntäyteinen nippelinruuvausviikonloppu luvassa! :smiley:

EDIT: Niin, ja millaiset iskarit on muuten suunnitteilla?

307
Kuinkas leveä Savagen takapuskuri on? Kuvia kun olen noista pilleistä katsellut, niin aika moni on suht saman levyisiä kuin puskurikin.

Tämä olisi siis tulossa mun Grave Digger projektiin mahdollisesti jos vain mittojen puolesta sopii, ja sitten haarottaisin noista molemmista ulostuloista rungon molemmin puolin aidon näköiset pakosarjat. Mun Diggerin runko on noin 11cm leveä, että tuon pillin tulisi olla ainakin melko lähelle sitä, että saan sen sijoitettua mahdollisimman huomaamattomasti piiloon...

308
Tuo Diggeri on kyllä huippuhieno peli! Onnea voitosta!
Kiitti! :smiley:

Hieman kyllä yllätti tuo voitto, kun vastassa oli kuitenkin koko vuoden kaikki voittaja-autot, mutta niin se Diggeri vain otti tiukasti voiton kotiin! :cool:

309
iggeri on hieno, uudeksi moottoriksi siihen sopiikin hyvin 2 tai 4 sylinterinen 4-tahti bokseri. Tai ole erilainen ja laita tähtimoottori  :smiley:
Kiitos! :smiley:

Oishan se mukavaa jos tuonne joku "oikea" moottori mahtuisi, mutta rajoittavina tekijöinä on melko ahdas asennustila, ja toiseksi koneeseen täytyy sopia tuollainen säädettävä perus rotoplate hanuriin, että sen saa käyntiinkin, joten se sitten viimeistään karsii vaihtoehdot noihin peruskoneisiin.

Tarkoitus olisi yrittää änkeä tuon .28 Axialin tilalle .32 LRP, jotta saataisiin tuo vääntömomentti maksimoitua. Huippu tehoilla nyt ei niin paljon ole tässä tapauksessa merkitystä, kun vehkeellä ei mitään nopeusajoa suoriteta, joten tärkeintä olisi saada tonnikeiju paikaltaan liikkeelle mahdollisimman ärhäkästi! :tongue:

310
On kyllä aika Bad Ass monsteri toi diggeri.
Kiitos! :smiley:

Lainaus
Kyllä sais jo luvan saapua se Barbaari et sais itsekkin rakentaa monsterin.
Koskas sen pitäisi saapua? Itsekin innolla odottelen että miltä suomen ensimmäinen Barbaari-projekti näyttää! :cool:

311
Nyt täytyy rehvakkaasti ilmoittaa kaikille, että mun Grave Digger voitti rcmt.netin vuoden monsteri äänestyksen, jossa oli osallisena koko viime vuoden kuukauden auto voittajat! :afro:

Sen kunniaksi muutama julkaisematon ajokuva viime kesän freestyle sessiosta! :cool:
















Tälle vuodelle vähän lupauksia rikottavaksi, mitä pitäisi Diggerille ainakin tehdä:

- Kavennetut akselit, sekä uudistetut kuoret niihin
- Kardaaneiden turvakehikot
- Isompi moottori
- Realistisen näköiset ja toimivat pakosarjat molemmille puolille koria(mikäli tehtävissä?)
- Sisustan viimeistely siihen kuntoon että voin esitellä sen julkisesti

Sekä uusia ajovideoita, ja toivon mukaan paljon muutakin! :smiley:

312
Kyse siis sellaisesta auton takapäähän poikittain tulevasta putkesta, jossa kaksi ulostuloa taaksepäin. Kiinnostaisi tietää että kuinka pitkä tuollainen on, tai käytännössä leveä kun kerran poikittain tulee? Olisi yhdessä projektissa ehkä käyttöä tuollaiselle, mutta kun en mistään meinaa mittatietoja löytää moiselle... :undecided:

313
Lainaus
mutta hommaa nuo toisen malliset reiälliset Kruiserin vakiovanteet,

Onko nuo reiälliset siis ihan bolt-on tavaraa? Joissakin mainoskuvissa näkyy nämä umpikiekot ja joissakin taas nuo reiälliset..
Samat vanteet periaatteessa, mutta vain rei'itettyinä, joten kyllä sopii ihan pulttaa kiinni tyyliin. :smiley:

314
Aaargh, silmistä valuu verta kun näen tuollaisia vanteita solid axle monster truck ketjussa!!! :shocked: :roll: :grin: :lipsrsealed:

315
Vanteet voisi olla jotkut sopivammat (mitähän tilalle / mitkä sopisi)
Jos et mitään Clodbusterin renkaita tai vastaavia jaksa alkaa sovittelemaan, niin pidä samat renkaat, mutta hommaa nuo toisen malliset reiälliset Kruiserin vakiovanteet, ja maalaa ne vaikka mustiksi, niin sopis mukavammin tuohon kokonaisuuteen kuin nuo hiukan koomiset kromikiekot. :smiley:

316
Kaipais vaan poliisiauto kipeästi uusia vanteita ja rengastusta, ainakin jos multa kysytään! :tongue:

317
Nyt olis jollekin edullisesti tarjolla ebayssa uudet RC4WD beadlock vanteet! Ostakaa äkkiä joku nuo pois, kun ovat kuitenkin tulevaisuuden keräilyharvinaisuudetkin vielä, ja lisäksi aidoimman näköiset monsterivanteet mitä on!
http://www.ebay.com/itm/321147996949

Itse olisin jo ostanut, mutta kun tuli juuri varmaan 65€ kalliimmalla ostettua RC4WD:ltä suoraan viimeinen setti mitä niillä oli toistaiseksi tarjolla...

318
Yleinen keskustelu / Vs: Kuvia omista Rc-autoista
« : 02.01.14 - klo: 12.29 »
Rustlerilla tuli kuumat paikat  :laugh:
Ilmeisesti varustettu jonkin sortin rakettimoottorilla? :grin:

319
On hienot vanteet nuo beadlockit.

Eilen saapui mulle Clodin Renkaat venteineen, on kokoa näillä, kunnon läskit. :huh:

Kuvassa Clodin rengas vs Stampeden 2.2" rengas.
Nuo beadlockvanteet ovat myös "hiukan" painavan sorttiset, kun painoa taitaa olla jotain 350g per vanne, mutta mun monstereissa saa painoa ollakin! :grin:


Ja onhan nuo Clodin renkaat kyllä mehevät gummit, varsinkin jos ensimmäistä kertaa näkee! :cool:

Mahtaa jo sormet syyhytä pikkuhiljaa, että pääsisi kasailemaan Barbaaria? :tongue:

Tiedätkin jo varmaan, mutta CPE:ltä saa noihin original clod vanteisiin kaikkea pientä koristetta, joilla niistä saa vähän enemmän nykypäivän mukaiset, eli erilaisia feikki planeettapyörästöjä ja beadlock kehiä. Clodin vanteet sinänsä ovat aivan 80-luvun monsterivanteiden näköiset, joten ovat kyllä old school projektissa hyvinkin skaala-uskolliset, kun harvoilla niihin aikoihin oli planeettanapoja, vaan pojat veti raakalla pelillä vaan kiinteillä navoilla! :grin:

320
Tilasinpas sitten itelleni toisen kierroksen RC4WD:n beadlock vanteita, kun tulivat taas saataville! :afro:

Saas nähdä mihin autoon nuo ruuvaan, mutta joko johonkin noista mun kolmesta Clodista, tai sitten Juggernauttiin niitä voisi kokeilla myöskin. Diggeriin nuo ei käy muuta kuin keskireikiä suurentamalla, mutta näitä en enään ala porailemaan. :smiley:

321
Kyllähän pari vuotiaalle on se lähimarketin Nikko ihan passeli, mutta jos ajattelit tästä itsellekin harrastusta, niin sitten ehkä kannattaa jotain vähän parempaa katsella.

Oma ehdotukseni on kyllä ehdottomasti vanha kunnon Tamiya Clodbuster! Jaa miksikö, 80-luvun tekniikkaa yms? No siksi, että siinä on auto jonka saat kasata kokonaan itse(melko harvinaista nykyään, muutamia poikkeuksia lukuunottamatta), joten tulee homma tutuksi, ja löytyy neliveto ja suuret renkaat, joten sillä voi ajella vähän pahemmissakin paikoissa, joka taas vuorostaan korvaa sitä mitä vauhdissa menetetään. Puhumattakaan komeasta ulkonäöstä, ja kestävyydestä, joten varmasti pysyy kasassa lasten leikeissäkin, eikä vakiona suhteellisen hitaan vauhtinsa takia hajoa ihan pikku törmäilyistä. Varaosia saa aivan naurettavan halvalla kuitenkin, mikäli onnistuu jotain rikkomaan.

Ja jossain vaiheessa jos tuntuu siltä, että hidas vakioauto alkaa kyllästyttämään, niin tuohon vehkeeseen löytyy paranteluosia varmaan enemmän kuin mihinkään muuhun, koska tuo on ollut markkinoilla jo kohta kunnioitettavat 30-vuotta! Voit rakentaa tuosta nopean kilpamonsterin, tai vaikka kivikiipeilyyn tarkoitetun crawlerin jos siltä tuntuu! :wink:

Tuolta saksalaisesta nettikaupasta tulee vehje sulle kotiovelle pikkasen vajaa 270€, joten on vielä hinnaltaankin melko edullinen. Lisäksi et tarvitse muuta kuin radion ja vastaanottimen, sekä akut ja laturin. Tuossa tulee Tamiyan oma nopeudensäädin jo valmiiksi mukana.
http://www.modellbau-seidel.de/index.php?firma=Tamiya&best=58518

Sellaista pikku nassikkaa, ja vähän isompaakaan ei helpolla löydy, johon oikean old skool monsterin uljas ulkonäkö ei kolahtaisi! :afro:

 
Ja jos rakenteluinto yltyy, ja haluaa autoa päivittää, niin siitä rakentuu vaikka esimerkiksi tämmöinen vauhtihirmu! :wink:

322
Eikös tuossa 2nd gen mallissa ole jo korjattu tuo kardaanien pois hyppääminen? Tässä ainaki on niin pitkät nuo kupit että saa aika paljon taipua tukivarret että kardaani lähtee siitä välistä.
Sanotaanko niin, että sitä ongelmaa on YRITETTY korjata. :grin: Kaveri osti kesällä Kruiserin, ja niin ne tikut sieltä lähtee kälppimään edelleenkin ihan samaan malliin kuin ennenkin, kun oikein kunnolla pommittaa menemään! :tongue:

Lainaus
Tietenki tuosta yksisuuntalaakerista olis päässy eroon laittamalla tavallisen kupin siihen mutta eikö se olis jo liian helppoa?  :grin: suurin vikahan siinä laakerissa oli se että peruutus ja jarrutus tapahtuu pelkästään peräpäällä. Sai sillä hyvin käsijarrukäännöksen tehtyä mutta pakki on sitten käytännössä hyödytön muualla kun asvaltilla.
Totta, en olekaan koskaan ajatellut tuolta kantilta asiaa, kun olen harrastanut Madeja vain nitroina. Ongelmahan on syntynyt siis ilmiselvästi siitä, että alun perin nitroksi suunniteltu auto on muutettu sähkömalliseksi, ja näin on jäänyt tuo levyjarru tietysti pois paketista, jolloin jarrut on tietysti siirtyneet pelkälle taka-akselille. Aina sitä oppii jotain uutta kun näitä asioita käy läpi! :smiley: Sullahan tais olla itse tehty tuo sähkökonversio, mutta oliskohan niin, että tuo sama "ongelma" ihan alkuperäisessä Twin Forcessakin, vai onko siitä jo alunperinkin jätetty tuo laakeri pois?

Lainaus
Onhan se aika jäykkä, ei se kuitenkaan pompota älyttömästi.  Vertailupohjaa neljällä tolpalla varustettuun ei tosin ole. Ne on kuitenki orkkis Kyoshot, tää oli jonku verran erikoismalli, tässä tuli tuplaiskarit rakennussarjana mukana.
Ainakin eräs erikoisversio oli RCX-malli, joka oli varustettu kahdeksalla iskarilla, että olisikohan sulla sitten se? Niin paljon jo kerennyt aikaa vierähtämään niistä ajoista, että ei oikein enään muista kunnolla kaikkia yksityiskohtia näiden vehkeiden alkutaipaleelta!

323
On varmasti lujat eikä niiltä osin tule ongelmia. Ei kestävyys ollut ongelma alkuperäsissäkään kardaaneissa, syitä vaihtoon oli mm. niiden äänekkyys ( kun metalliset kardaanit hakkaa niihin kuppeihin ), varsinki kun on sensoriton moottori niin liikkeellelähdössä kävi aikamoinen kilinä. Lisäks sai sen ykssuuntalaakerin pois etupäästä. Ja ohan nuo aika komeet!
Suurin hyöty tuossa modissa tulee kuitenkin ehdottomasti siitä, että kardaanit eivät enään lennä h**vettiin rankemmassa hypytyksessä, niin kuin vakiokardaaneilla on tapana. Tämähän taas johtuu siitä että nuo muviset tukivarret pääsevät sen verran vääntymään, että koiranluut muljahtavat pois paikoiltaan, ja todennäköisesti häviävät lopullisesti siinä samalla. :smiley:

Mulla on tuossa omassa Original Madissa kyoshon universal kardaanit ristinivelillä, jotka on toimineet oikein hyvin. Tosin kerran takakardaani napsahti poikki ihan pelkässä paikaltaan kiihdytyksessä, mutta taisin saada sen silloin takuuseen, kun taisi olla jonkin sortin materiaalivirhe siinä kappaleessa.

Kruisereissahan ei sitten ole muuten tuota vanhan mallin yksisuuntalaakeria enään ollenkaan. Ilmeisesti Kyosho huomasi että ei siitä ole juurikaan mitään hyötyä, ja kun toimivuus oli välillä vähän niin ja näin, kun likaantuessaan eivät välttämättä pitäneet kumpaankaan suuntaan enään.

Onkos muuten kovinkin jäykkä alustaltaan tuo kahdeksalla iskarilla ja kovilla punaisilla jousilla varustettu Madi? Vai onko nuo edes alkuperäiset Kyoshot? Muistan kun omani ostin joskus kymmenen vuotta sitten, niin jo neljällä iskarilla oli nuo punaiset jouset vähän liikaa omaan makuuni, joten ne vaihtuivatkin äkkiä Kyoshon omiin keltaisiin super soft hop-up jousiin.

324
Hitaasti etenee. Akkukotelot tamusin takaisin ja asensin servon kiinni.
Mikä on raadin mielipide, riittääkö 14kg (BLS-451 tai olikohan BLS-452) futaba? Saan tarvittaessa kaivettua momenttia kyllä lisää, servo ei mene rajoille eli servovarteen voin jyrsiä kierteen lähemmäs servon akselia.
Ulkoisen becin laitan joka tapauksessa, mamba monsterissa sisäinen bec ei ole kovin kummoinen. Sattuu olla tuossa yksi castlen 10a bec joutilaana

EDIT BLS-452 / 14kg näytti olevan
Ei kai näissä monsterihommissa voi koskaan olla liikaa tehoa ohjausservo(i)ssa, tosin takaohjauksessa pääsee servo kymmenen kertaa vähemmällä kuin edessä.

Mulla on ollut aina jotain yli 20kg väitetysti vääntäviä, mutta kokeile miten toimii, niin sittenhän senkin näkee. Hitaassa ajossa tarvitsee enemmän vääntöä kuin vauhdikkaassa, ja eihän tuolla sun Madilla ajellessa varmaan ota eturenkaat enään paljoa maahan muutenkaan! :grin:

Tilasitko muuten sen Clodin eilen pikku saunakaljoissas? :laugh:

325
Juu, Rammunition on myös Hall Brothersin omistuksessa oleva auto, Raminatorin lisäksi. :smiley:

Tämmöiset decalit multa löytyis. Tuo alkuperäinen skannattu kuva on resoluutioltaan 5259x4060, että kai siinä tarkkuus riittää jo tulostamaan tarroja?

326
Mulla ei ainakaan näy nuo kuvat ollenkaan mitkä linkkasit.  :huh:
Ei mullakaan enään! Perin mystistä... :shocked:

EDIT: Laitoin uudet kuvat, kun taisi vika olla siinä, että monsterphotosta ei saa linkattua kuvia mihinkään.

327
Eli tuohon varmaan löytyy valmiita tarrojakin jostain?
Vahvasti epäilen, että nuo linkittämissäsi kuvissa olevat korit on tehnyt eräs kaveri, joka on erikoistunut näihin rc-monstereiden korien vinyl wrappeihin, eli tuskin ovat mitään valmiita tarrasettejä...

EDIT: Hups, toi alempi kuvahan onkin tuosta samasta pienoismallista josta olen skannannut nuo decalit, eikä suinkaan RC-monsteri niin kuin äkkivilkaisulta katsoin! :grin:

328
Ei ollenkaan huono korivaihtoehto tuo Ram! 1:1 esikuvia löytyy kyllä mistä valita. :cool:

Mulla olis jossain Raminator pienoismallin decal sheet skannattuna, jota voisi hyödyntää tuossa, jos jollain on vehkeet printata ne sopivaan kokoon. :smiley:

Rampage:


Razin Kane:




Devil's Dodge:


Demon:


Tuossa nyt jotain mitä ensihätään tuli mieleen! Lisää vaihtoehtoja löytyy kyllä pilvin pimein jos tarvitsee! :grin:

329
Lisää jäykkiä monsterimiehiä! Lapset nukkumaan, sauna, muutama olut, pari napsua absolut sitruunaa ja clodi tilaukseen  :smiley:
Hahaa, arvasin ettet voi pidemmän päälle vastustaa kiusausta! :wink: :laugh:

No nyt voit ainakin pitää clodin old schoolina, niin kuin se on tarkoitettukin, kun sulla on nyt toi mad force rajumpaa käyttöä varten! :smiley:

Jäykkis itseltäkin löytyy, tosin näitä uudempia sellaisia eli Madforce Kruiser. Jouluna sitten ajoon :)
Uusi tai vanha, niin jäykät akselit ne on mitkä määrittää MONSTERIN, joten tervetuloa vaan harvaan, mutta sitäkin hienompaan porukkaan! :wink: :azn:

330

No pitäisi!!! :grin: :cool:

Barbaarihan on ihan uusi tuote, joten sitä ei vielä kovin monella edes ole, ja väittäisin että suomessa ei ole kenelläkään vielä. Itsekin juuri eilen mietin että pitäisköhän hommata wraithin tekniikka ja tuo runko, kun Brett viestitteli että on enään muutama setti jäljellä, että kannattaisi tilata jos tuommoisen äkkiä itselleen haluaa.

Jos tilaat tuommoisen, niin ehdottomasti swaybar kitti samaan tilaukseen, koska ilman kallistuksenvakaajia kardaanivetoiset monsterit on käytännössä ajokelvottomia! Clodissa ja muissa MOA-vehkeissä tuota torque twistiä ei luonnollisesti ole.

Ja mitä olen poikien Axial-pohjaisia monstereita seurannut, niin kyllä tuntuisi akselit kestävän ihan ok. Tasauspyörästöjä tosin kaipaa mosterikäytössä, ja ainakin avoin etuperä pitää olla, joten sekin säästää vetolaitteistoa jo paljon isommilla renkailla ajettaessa.

EDIT: Myös Clodin vanteille sopivat adapterit kannattaa laittaa samaan tilaukseen, kun Brett vääntää niitäkin, tosin 3d-tulostimella.

Jeps, kiitti infosta. Laitoin nyt sitten tilaukseen tuon Barbarian rungon swaybar kitillä ja linkeillä + Clodbuster Wheel Hub Adapterit.  :cool:
Wau, todella hieno kuulla! :afro:

Odotan innolla millainen monsteri siitä syntyy! Ei muuta kuin miettimään jotain mukavaa koria siihen päälle sitten. Ehkä kuitenkin jonkun 1:1 esikuvan mukaista vehjettä kannattaa alkaa kyhäämään... :wink:  :wink:

Sivuja: 1 ... 8 9 10 [11] 12 13 14