TC 4:ssä kapeampi alusta, ja agressiivisempi kääntyvyys!
Viimeinen JUHO L:n antama setup antoi kääntyvyyteen, ja auton käyttäytymiseen matolle ratkaisun.
Eli hieman löysempi on jousituksen oltava vrt. TC 3
Rakensin ihan mielenkiinnosta meidän TC 3:n TC 4:n osilla niin pitkälti, kuin se pelkillä osien vaihdolla onnistuu, ja toimi asfaltilla ilma OW:ä käsittämättömän hyvin.
Oikeastaan oli molempien parhaat puolet mukana tuossa versiossa!
Kyllä meillä kuitenkin TC 4:nen asfaltille tuodaan, ainakin kuivalle kelille!
Kolmonen voi palvella sadekelin ankeissa oloissa sen takia, että on jo "maailmaa nähnyt", eli enemmän käytetty.
Ei siis muuta syytä siihen.......
Vielä ei olla metriäkään nelosella asfaltilla ajettu, mutta pikkasen jousitusta kun matolta jäykistetään, niin eiköhän se siitä......!
Kyllä TC 3:ssa on sen helpposäätöisyyden jäljiltä jäänyt pysyvä paikka sydämeen..... tuskin nelonenkaan tulee pettymystä tuottamaan ........