Kiitokset Chevy!
Ja todellakin tykkään autosta myös koko ajan enemmän.
Muutamat ajelut lisää takana ja 4S lipoilla. Asson asiakaspalvelusta sain
vastauksen tuohon lipocut off säätöön, ettei siis ole säädettävissä kuin
nimh / lipo asetuksille ja ne oli kyllä tsekattu. Cut off voltagea olisi kivä päästä muuttamaan.
Olen joko huono englannissa tai sitten vain manuaalin "adjustable lipo cut off" on huono
sanavalinta.
Ruuvilukite oli itselläkin heti mielessä ja 1+ siitä. Nyt pysyy!
Sain ebay paketteja parit tällä viikolla mm. ledi valosetti kiinasta, lipo guardeja ja Dollar Hobbyzilta
2 kpl. MGT vetareita, yksi kokonainen etu/taka diffi ja täysi kierros vakio iskareita.
Dollar Hobbyzin tavarat oli lähes ilmasia ja kallein yksittäinen "osa" oli rahti.
Lipo guardit 1-6s alle kympin 4 kpl. posteineen ja ledi setti toimitettuna 11€.
Ledejä en ole ehtinyt testaamaan toimiiko vilkut, jarrut yms... mutta ei tuohon hintaan niin väliksikään
Vetareitten yhteensopivuus on ainakin pituuden puolesta ok. Tarvii tarkistaa jos/kun tukivarsia vaihtuu.
Alumiiniset iskarit on koko ajan hakusessa ja Factory Team on pikkusen hintava, koska pelkkiin cappeihin en tyydy ja miettiny Traxxaksen bigboreja.
Tänään mittasin ekaa kertaa eye to eye mitan noista ja yllätyin että se on 107mm
eikä 100mm jotka muistaakseni e/t maxx ja moni muu vakiomitta?
Lisäksi originaaleissa on yhdet 3mm spacerit kiinni, joita en ole aikasemmin huomannut.
Sain niitä noitten jousien mukana pussilisen, josta assollekkin nillitin palautteessani, että miksi niitä ei RTR
ole mukana valmiiksi kun ootte laittaneet lörpöt jouset...
Samalla huomasin ettei iskunvaimennin pysy kasassa ilman sitä 3mm spaceria jos ei ole
autossa kiinni. Lätkin noita rinkuloita noi täyteen huomista ajoa varten ja katotaan auttaako.
Firm ja Extra firm jouset tullee ens viikolla.
Asiateesiltä on tulossa GPM alu iskaritornit ja Towerin tilaus meni nyt ensi kuulle, kun kaveri odottaa
RC4WD tavaroita sinne saapuvaksi.
Ohjaukseen saa sen verran merkittävästi parannusta että se on kyllä kanssa "to do" -listan
kärjessä. On vaan kiireisin aika töissä ja perheen lisäystäkin tulossa, niin ei millään meinaa
ehtiä rassaamaan autoa tarpeeksi paljon
Huomasin että vivusto ottaa kiinni alatukivarteen kääntäessä ja kattelin, että turn buckle
paksumpi kun MGTssä? Ohjaus menee siis ehdottomasti uusiksi.
Yuki Modelin Yakuza waterproof nopari ja mahdollisesti 2150kV combona on sitten kesäksi
suunnitteilla.
Laskettelukypärän suojapussista sai btw hyvän "outerwears / dysty motors" suojan.
Melkosesti vähensi putsailuja!
Pitkää tekstiä sorry ja laittelen kuvia kunhan kerkiän!
Keep on bashing!