Yleisön pyynnöstä
Jeps laitellaan tänne vähän setuppia näkyviin
Eli edessä
Iskari takana ja tukivarressa sisällä.
80wt öljyt valk jousi
100k Diffi
Caster minimi
Maavara 6-7mm
Vakaajaa vähän
Drooppia silleen et vähän nousee enen ku renkaat irtoo
Camber 1.5astetta
Haritusta 1aste perpuoli
Akckerman edessä 3mm shimmit ohjauslinkkien alla ackermanin päässä
Roll Center alhaalla
Kickup 0 (A palat)
Kapeampi kuin perä
Takana
Iskari toisiks sisimmässä ylhäältä ja alhaalla ulkona (rauhotti auton käyttäymistä)
80wt, punainen jousi, vakio männät
1000 Diffi
Maavara 8-9mm
Vakaaja 25%
Drooppia sama ku edessä
Camber 2 astetta
Roll center alhaalla
Takana antisquat B palat (tukivarren etupää)
Aurausta 3.5 astetta
Maksi raide leveys leveys
Jos kysyttävää mitä tarkoitan niin tattiksella voi nykästä hihasta tai laittaa tänne viestiä niin neuvotaan mieluusti.
Muutenkin ei tarvitse arkailla kysymyksiä kun noita ihme termejä on, ennen kuin ne tajuaa mitä mikin on niin siihen saatta mennä tovi.