Näytä kirjoitukset

Tässä osiossa voit tarkastella kaikkia tämän jäsenen viestejä. Huomaa, että näet viestit vain niiltä alueilta, joihin sinulla on pääsy.


Aiheet - Yamaha201

Sivuja: [1]
1
Polttisautot / Alpha moottorit
« : 19.08.10 - klo: 18.34 »
Tarkoituksenani olisi hankkia testimielessä alpha s852 tai z852 moottori ja siihen Alphan pilli. Millaisia kokemuksia teillä muilla on Alphan koneista. Tällä hetkellä mulla on Hyper ysissä kiinni Ossin speed. Yltääkö suorituskyky Alphassa lähellekkään os speedin tasolle? Miten kestävyys?
 

2
Polttisautot / SH 28 pro vs. O.S 21 V-spec
« : 16.07.09 - klo: 17.35 »
Olen hankkimassa uutta moottoria Hobao Hyper st:hen ja pähkäilen kahden moottorin välillä.  Kumpaa moottoria suosittelette SH 28 pro(6-port.) vai OS 21 V-spec. Nämä moottorit ovat suurinpiirtein saman hintaisia. OS 21 V-spec konetta olen kokeillut truggyssä ja tuntui liikkuvan oikein hyvin mutta SH:sta ei ole kokemusta muuta kuin täältä foorumilta luettua.
Tarkoitus olisi ajaa autolla muutamia kilpailuja, joten onko polttoaineen kulutuksella hirmuisia eroja?
Molemmista moottoreista olen lukenut paljon täältä foorumilta mutta kumpaan moottoriin te kokeneemmat kallistuisitte?? Kummalla saa rahalleen enemmän vastinetta?.

3
Polttisautot / Hobao hyper ST Moottori ongelmia
« : 21.05.09 - klo: 10.57 »
Eli kyseessä on Hobao Hyper ST jolla on ajettu noin 5 tankillista (sisäänajossa vielä). Auto toimi jotenkuten 16% polttoaineella, eli pystyi ajelemaan eikä sammuillu mutta ei myöskään kulkenut hirmuisen hyvin verrattuna veljeni samanlaiseen autoon. Nyt moottori on kuitenkin ruvennut temppuilemaan. Kierrokset nousevat itsestään ja kone rupeaa huutamaan, ei auta vaikka tyhjäkäyntiä säätää, servon vivustokin on paikallaan joten ei ota mitään häiriötä. Viittaisi kuin autossa olisi imuvuoto mutta olen purkanut ja tutkinut kaasarin ja en havainnut mitään.
Lähtee erittäin huonosti lämpimänä käyntiin jos ollenkaan. Kylmänä käy hetken aikaa suht nätisti ja käynnistyykin paremmin. Pakoputken sisällä ja moottorin etu- ja takapäät ovat melkoisen öljyset (vauhtipyörän luonta tulee silloin tällöin muutamia tippoja sekä vetostartin luota myös erittäin märkä.)
Konetta on yritetty säätää mutta nyt loppuu hermot. Parempi laatuista polttoainettakin ostettu (25%) mutta ei niin ei!!

Voisiko olla mahdollista, että kone on sisäänajettu huonosti ja on jo nyt päässyt väljistymään?? Puristuksia tuntuisi kyllä olevan tarpeeksi.

Kaikki vinkit ovat tervetulleita!!


Kiitos neuvoista jo etukäteen!

Sivuja: [1]