Näytä kirjoitukset

Tässä osiossa voit tarkastella kaikkia tämän jäsenen viestejä. Huomaa, että näet viestit vain niiltä alueilta, joihin sinulla on pääsy.


Viestit - Larwa

Sivuja: [1]
1
Traxxas / Vs: Traxxas Stampede, Rustler ja Bandit
« : 11.08.12 - klo: 11.11 »
RC kuumeessa tuli pari päivää sitten ostettua Traxxas Stampede 2wd ja nelisen akkua ehtisin ajaa ennen kuin moottori sano sopimuksensa irti. Toinen hiilistä lähtenyt irti GG.

2
Polttisautot / Ei käy kunnolla
« : 29.12.04 - klo: 20.05 »
Mul o vähä samanlaisia ongelmia tässä, eli mä oon ajanu tolla koneella n. 1l verran ja sen jälkeen se oli seisomassa n. 4-5kk kun sitten otin sen käyttöön uudelleen niin ongelma on sellanen että ei pysy tyhjäkäynnissä päällä? Mikä on muuten sopiva tyhjäkäyntinopeus? pitäisikö se olla sellanen että renkaat ei pyöri ollenkaan ilmassa. Nyt renkaat pyörii aika lujaa ja siltikin hetken tyhjäkäynnilla ollessa sammuu jos tyhjäkäyntiruuvia säätää enemmän auki niin silloin pysyy päällä mutta auto liikkuu eteenpäin vaikkei paina kaasua ja tämähän ei ole hyvä kytkimelle.

Oon vaihtanut tulpan, kiristellyt ruuveja, avannut koneen, koittanut säätää neulasta 3 kierrosta auki niin niin röpöttää kaasulla jos 2 kierrosta niinkuin ohjekirjassa sanotaan niin ei toimi tyhjäkäynti kunnolla ja jos taas pistetään enemmän kiinni niin on vaikea saada käyntiin ja kuitenkin sammuu tyhjäkäynnillä.

Mult alkaa pikkuhiljaa loppumaan neuvot, ihan hyvin tällä ajamaan pystyy jos pitää tyhjäkäyntikierrokset korkeana, mutta eihän sen niin kuulu olla.

Niin ja kyseessä on Pureten alpha GP 3

3
Polttisautot / Kyosho PureTen Alpha 2.0
« : 26.04.04 - klo: 11.58 »
jep täytyy testata tota sylki juttua kunhan saa taas auton iskuun. Sen voin sanoa että ohjekirjassa "tehdas" asetus on 2 kierrosta auki ja tolla se savuttaa jonkunverran ainaskin kun kovaa ajaa ja räkii putkesta myös öljyä pihalla muutamia tipallisia

4
Polttisautot / Kyosho PureTen Alpha 2.0
« : 26.04.04 - klo: 11.53 »
Joo siinä kopassa ei sitten ole mitään jäähyä aukkoa jota vähän itsekin ihmettelin mutta sentakia pärrään ilman koppaa.

Miten sitten kannattais siihen koppaan tehä jäähy aukot, sivulaseihin reikä vai?

5
Polttisautot / Kyosho PureTen Alpha 2.0
« : 26.04.04 - klo: 11.46 »
Joo meinasin ite kans et varmaan on ruuvilukitteet jääny välistä kun noin irtoaa ja kyseessä on juurikin tuo readyset.

Sitten vähän muuta asiaa, missä tota seos ruuvia kannattaa pitää kun sisään ajo on suoritettu, itsellä se on nyt 2 kierrosta auki ja tuppaa käymään niin pirkuleen kuumana kun vähän ajelee. Mistä muute sitten tietää koska käy liian kuumana?

6
Polttisautot / Kyosho PureTen Alpha 2.0
« : 26.04.04 - klo: 11.35 »
Kävi sitten mukava homma eilen, kun tossa ajelin subarullani niin sammahti kesken kaiken ja menin sitten vetämään käyntiin niin tämä naru jäi käteen eli ei vetänyt enään takas sitä ja syykin selvisi eli 4 ruuvia jotka pitää sitä narunveto möttiä kiinni siinä koneessa oli hukkunut jonnekin teille tietämättömille.

Tämä auto on siis 3-4 päivää vanha eli oliskohan mahdollisuus saada takuuseen? Onkohan koneelle nyt tapahtunut jotain vahinkoa?

7
Polttisautot / Kyosho PureTen Alpha I- , II- Palsta
« : 23.04.04 - klo: 10.48 »
Nyt on ihan pakko kysyä kun ostin ton Pureten Alpha3 Subarun ja sisään ajoa suorittamassa. Niin se neulaventtiili, väännetäänkö se ihan ekaksi oikealle päin eli kiinni niin että pysähtyy jonka jälkeen avaan 3 kierrosta jolla ajetaan muutama tankillinen ja sen jälkeen pistetään kiinnipäin ½ kierrosta ja ajetaan muutama tankillinen.

Sivuja: [1]