Näytä kirjoitukset

Tässä osiossa voit tarkastella kaikkia tämän jäsenen viestejä. Huomaa, että näet viestit vain niiltä alueilta, joihin sinulla on pääsy.


Viestit - KaSi

Sivuja: 1 [2]
31
Tein juuri ekaa kertaa tullausilmoituksen Nettituonnin kautta ja meni aika helposti.

Lisätääs mukaan kommentti vanhempaan postaukseen, koska samaa asiaa itsekkin ihmettelin.

Ite tuota koitin, ja totesin soittavani tullipostiin että paketti Lahteen ja käyn sieltä hakemassa niin homma toimii!

Älytön homma ruveta joka johto ja ruuvi, listaamaan erikseen, kpl määrät, painot yms.
EI KIITOS.
Soittelin Tullin palvelunumeroon ja kyselin miten RC-autojen varaosat pitää ilmoittaa ja onko tarvetta listata jokainen paketissa oleva tavara erikseen. Eipä tarvii listailla jokaista erikseen vaan siinä "Tavaran tiedot" kohdassa valitaan "Harrasteet" ryhmästä "RC-autot" ja se riittää eli ne menee kaikki könttänä (kahdella klikkauksella siis koko paketin sisältö). Painoksi täytyy antaa seuraavalle sivulle paketin kokonaispaino.

32
Yleinen keskustelu / Vs: Korin maalausta
« : 25.05.11 - klo: 22.00 »
Kiitos vinkeistä täytyy koittaa seuraavaan koriin. Työkaverit ehdottelivat hommamaan ESD ionisaattorin jollaisia käytetään esim elektroniikkatuotannossa - no en laittanut vielä tilaukseen ;).

Mites toi maskin poistaminen - otatteko varjostuksia tehdessänne sen pois koko alueelta vai vain osalta?

33
Yleinen keskustelu / Vs: Korin maalausta
« : 25.05.11 - klo: 12.57 »
Mites noi varjostukset & liukuvana muuttuvat värit tehdään oikeaoppisesti?

Mulla on ollut ongelmana värien leviäminen liian isolle alueelle sekä korin “sähköisyys” eli sivulle pöllyävä maali kasautuu näkyviksi kuvioiksi korin pintaan.

Maalauskalustona on kynäruisku + Faskolorin maalit, maskaus nestemaskilla. Ennen maskausta kori on pesty normaalilla astianpesuaineella.

- Voiko liian kova paine tehdä ko ongelman (värin liiallinen leviäminen) – millaisilla paineilla teette varjostuksia tai liukuja Faskolorilla?
- Jos varjostus tulee alueelle johon on tulossa isompi alue yhtenäistä väriä, niin otatteko nestemaskin pois koko yhtenäisen värin alueelta vai aukaisetteko maskia vain hiukan varjostuksen lähialueelta (jolloin maali ei pääse leviämään koko alueelle, mutta huonolla säkällä tekee näkyvän rajan varjostusmaalilla nestemaskin reunaan)?
- Onko muilla ollut “kissannahkasähköisyyttä” koreissa nestemaskin kanssa? Onko jotain hyvää kikkaa millä siitä pääsisi eroon?

-Kari

34
Yleinen keskustelu / Vs: Lrp vs. speedpassion?
« : 11.01.11 - klo: 13.19 »
Ilmeisestikkin noissa SP:n Pro säätimissä on parempi väärän napaisuuden kesto kuin LPF:ssä.
Jälkikasvu kossautti sunnuntaina LPF:n kytkemällä johdot ristiin ja nopari lopetti toiminnan kerrasta. Jos LPF:ssäkin on suoja väärinkytkentää vastaan, niin eipä toiminut tässä yksilössä.

Muutoin noi meidän SP:t ovat toimineet TSS aloittelussa ilman ongelmia - säätöjä meille melkein liikaakin :azn:.





35
Kilpailijoiden kanava / Vs: FTT 2011 -ennakkotietoja
« : 16.11.10 - klo: 08.49 »
Kiitos ja kumarrus.

36
Kilpailijoiden kanava / Vs: FTT 2011 -ennakkotietoja
« : 15.11.10 - klo: 23.11 »
Pari kysymystä aloittelijalta.

- Jos joku LiPo-akku on päässyt Efran hyväksyntälistalle jonakin vuonna, niin onko se automaattisesti FTT:ssä hyväksytty akku siitä eteenpäin? Eli jos akku on saanut Efra hyväksynnän 2009 niin pysyykö se hyväksyttyjen akkujen listalla 2011:kin vai tiputetaanko akkuja jollakin aikavälillä pois listalta (eihän niitä loputtomiin asti saa uutena tai loputtomiin kestä käytössä eli joskus niitä kai tipautetaan pois, mutta millä kriteereillä ja milloin)? Pitäis ostaa uusia akkuja ja koitan varmistella, että niillä voisi kisata TSS:ssä talvikauden aikana (yksi ehdokas on 2009 listalta).
- TSS:n alkavan kauden LRP koneesta. Onko hyvää arvausta (tai päätöstä) millä koneen ennakolla kannattaisi alkaa treenamaan eli monenko täpän palikan ruuvaan kiinni? Tehdasasennuksena on näköjään 4 täppää eli -10.

Sivuja: 1 [2]