Näyttää hyvältä, itsekkin vakio vehkeitä koittasin lukita alkuunsa. Ite tuli tehtyä jo pariin kertaan käytetty lukitus omaan hyperiin eli öljyt pois kuumaliimaa sen verran etti ihan kukkoroillaan oo että menee hyvin kiinni sittne yön yli odottelu ja kiinni. Eipä oo koskaan vielä hajonnu ja muutaman minsan räpläilyllä saa diffin normaaliin toimintaan eikä diffi mee käyttökelvottomaks, niinkun jotkut tinaus/hitsaus vedot.
Tänään sitten vihdoin viikkojen odottelun jälkeen kaikki osat saapu ja pakkohan se oli kaverin kans pistää akku kotelo ja nopari nippusiteillä vaan kyytiin ja kalibroinnit sisään. Start Punch puoleen väliin ja kokeilemaan. Vähän aikaa rauhallista ajelua ja kattelua että kaikki pelaa ja sitten testailua, niin johan on villi laite :O Hyppii melko räväkkäästi menemään, kun pistää kaasut pohjaan tuntuis ettei siel mitään punch controlleria ole ees päällä :P Noh onneks tuli kerrankin lopetettua ettei kerenny hajoon mitään, kun akku ja nopari vaan väliaikasesti kiinnitettyinä. Kyllä se korvas taas nää muutamat illat mitkä ton kans joutunu ähertään :)
Lipokaan ei ihan hirveetä kyytiä tyhjentyny että voi päästä ihan ok ajoaikoihin tolla 4000mah akullakin vaikka moottori viekin jonkin verran virtaa. Kyoshon muovispurrin joutuu varmaan vaihtamaan taitaa nuo pinionit mennä muuten selväks, en tiedä kestäiskö sittne sellanen hardened steel malli, mihin vetäis sorvilla 6mm reiän. Onkos porukalla kestäny nuo mallit teräs spurri vs hardened steel pinioni 6s setupeilla ja suht painavalla autolla?
Nyt pitäs koittaa viel hieroa paketti viimesen päälle kasaan, noparin kiinnitys vähän mietityttää kun tossa ezrunissa on kiinnitys ruuvien paikat mut ei tonne kyllä mikään kanta, puhumattakaan mutterista mahdu :) Mietin että pehmuste väliin ja nippusiteillä kiinni pohjalevyyn.
Noparin virtapiuhojen rinnalle tulee varmaan huomenna tinailtua 12voltin regulaattori ja sen perään tuosta joku tuuletin moottorille. Niinkun jo Feigao ajoilta muistaa niin melkosesti lämpiää nuo kiinamoottorit :) Toisaalta melko tyytyväinen oon arviolta jotain 10min testailtiin ja koneen päällä pysty viel kättä pitämään eikä mitään tuuletinta ollut. Tietysti tilanne muuttuu kun koppa tulee päälle. Servon armia pitää vähän pidentää että saa ohjauskulmista kaikki käyttöön, muuten alkaa olemaan aika kunnossa sittne alkaa testit miten nuo kivi/muta suojat pitää likaa ulkopuolella ja miten ne toimii mahdollisesti märällä asfaltilla / lumella / jäällä.
Nastatkin kävi mielessä, mutta alkaa olemaan aika vaarallinen vehje nastoilla. Eniten mietityttää keskipako voima jos hajottaa renkaat niin nastaa aika paljon äkkiä ilmassa :S Parempi jättää ne pois ja sutia pelkällä kitkoilla talvi :)