Cenin diffit on, itseasiassa GST 7.7:n.
Torseni on tulossa keskelle.
Tuossa jo hahmottelin tuota torsenia, ja aika helpolla sen taitaa saada modatuksi.
Eli, kun jo mainitsin on ylimääräisenä nitro revon keskidiffi, siinä on n 3-4cm pituset ulostulot.
Niistä saa tehtyä torseniin uudet ulostulot. Torsenin omien ulostulojen rattaat on pyöreässä akselissa mikä on vaan molemmin puolin kevennetty ja E clipsi vaan päässä pitämässa rojut kasassa.
Ja tuohon torseniinkin saa hieman lisää vauhtia, kun omat diffien välit on 2.8 (13/43) ja cenin on 3.3 (9/26).
Ei sinänsä, tuskin tämä kuitenkaan ihan läpihuuto juttu on.
Cenin pinioni on 8mm, trx taasen 6mm, eli tällekkin pitää jotain keksiä.
Ja ulostulotkin on kupit. Meinasin kokeilla niitä tehdä 6mm HSS poranteristä/teetättää ?
Vähä offt rajalla, mutta:
Mutuna torseni sietää isomman hyrräpainon pyörissä, kun laittaa hieman isomman pintapainen sietävän voitelun sen sisään. (ei sentään litiumia ole tarvinnut laittaa)
Mitäs liukasteita sinne kannattais lirutella ? Merkkiä ? Mallia ?
Edittiä: Sen verran tuli matkalla muutoksia, kun tuli nämä cenin diffit myyntiin ni, ensimmäinen visio/ajatus oli laittaa jokapaikkaan nuo torsenit.
Onneksi on pitkä talvi edessä, toivottavasti..