Onko toi sun auto tr-15 rally jos on ni hyvä( ois aika noloo jos ei tietäis ku itellä on sama auto). Nii sitä kysyisin et onko parempi et ohjausservo on tollai
päin ettei pystyssä?? Rasittaako se vähemmän tota servoa pitäiskö iteki laittaa?. :shock:
On se TR-15 Rally.
Ei se rasita servoa yhtään sen vähempää, mutta on mielestäni hienompi ja "erilainen" ks. alla.
Aika pienellä säädöllä saat sen laitettua noin, mutta en tiedä sitten jos sinulla on alkuperäinen patteri/vastarikotelo paikallaan, niin ongelmia saattaa tulla, mutta jos viitsit ottaa sen pois, ja rakentaa kiinnityksen vastarinakulle ja vastarille jotenkin muuten, niin tuo onnistuu ihan paketin mukana tulleilla osilla. Siinä tuli sellaisia hmph. jutskia (palikoita) mukana 4kpl, missä on "pohjassa" reikä ja "kyljessä" 4 reikää. pienellä sovituksella saa servon makaamaan noilla. Ja jos jaksaisi jarrulinkistön rakentaa toisin, saisi kaasuservonkin makaamaan, mutta siihen hommaan en ryhtynyt.
Matalempaa painopistettä noilla lay-downeilla (menikö oikein?) yleensä haetaan, muuta en ole varma mitä tässä tapauksessa ollaa haettu.
Joo, painopistettä alemmas, ja muutenkin haettu jotain mitä en ole muiden TR-15 :ssa nähnyt.
Ehkei tuo Corvetten kori sovi muuten...
Joo, on 300mm akselivälillä olevaan autoon, ja tuo on 280mm akselivälillä. Tuo oli tuommoinen "hätäratkaisu" kun ei oikeankaankokoista koria ollut saatavilla.
Heti kun Mikko rupeaa taas tilaamaan osia Towerista, niin pistän HPI:n 280mmWB Skylinen kopan ja slicksit tilaukseen.
Ja kiinnostuneille tiedoksi, hiilikuituylädekki yms. muut hiilarikilkkeet valmistuvat vauhdilla. Kuvia tulossa!
- Hount