Tässä muutama DY kone...eli koneiden halkaisija 20mm, pituudet S-malli 30mm ja L-malli 40mm.
20S12 7800Kv, 2.3A Idle Current, 0.0314 Resistance, 18A Max amps
20S15 6200Kv, 1.6A Idle Current, 0.0492 Resistance, 15A Max amps
20S18 5200Kv, 1.3A Idle Current, 0.0710 Resistance, 12A Max amps
20S26 3600Kv, 0.7A Idle Current, 0.1480 Resistance, 8A Max amps
20L12 4800Kv, 1.6A Idle Current, 0.0389 Resistance, 20A Max amps
20L15 3800Kv, 1.0A Idle Current, 0.0600 Resistance, 16A Max amps
20L18 3200Kv, 0.7A Idle Current, 0.0871 Resistance, 13A Max amps
20L26 2200Kv, 0.4A Idle Current, 0.1817 Resistance, 9A Max amps
Olen kelaillu assoon(18t) tuota tehokkainta s-mallia(7800Kv), sillä pitäisi ilmeisesti tulla kulkua hyvin?
Vai olisiko joku pitkä malli fiksumpi vaihtoehto(esim.L12 4800Kv), myyjän puheista ymmärsin että olisi vaikeampi ajettava, että tehot tulisi ulos tosi äkäseen(säännöstely vaikeampaa), eli olisiko vääntävempi vai kiertävempi versio parempi/helpompi ajaa?(käsitin että nuo pitkät vääntävät enemmän)
..kulkua saisi kuitenkin olla..
Eli olisiko tämä hyvä vaihtoehto: 20S12 7800Kv vaiko joku pitkä versio?
Lähteekö nuo vääntävemmät versiot paikaltaa paljon paremmin?(siis silloin kun on pitkät välit, että auto myös kulkee)
Jos joku kertoisi kokemuksia tai mielipiteitä, helpottamaan ostopäätöstä olisin kiitollinen..