Kirjoittaja Aihe: Mikä auto sisärata harjoittelu autoksi?  (Luettu 2992 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Fbzero

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Mikä auto sisärata harjoittelu autoksi?
« : 20.09.07 - klo: 11.14 »
Eli aion ensi kesänä aloittaa kilpailun, crossia m2-10 tai sitten touring luokkaan. Omistan crossarin tällä hetkellä (Losi XX :roll:) Sillä ajellut itse tehdyllä crossi radalla.

Mutta asiaan.

 Nyt pitäisi ostaa auto joka olisi hyvä harjoitteluun, 1/10 luokkaa,  suht edullinen. Asso TC3-4?

Lisäksi mikä säädin, pitäisi olla kisalaillinen ja ei moottorirajoitusta. Sellainen joka kävisi sekä harjallisille että harjattomille. Nosram? LRP sphere?


ps. Voinko muuten virittää tuon oman Losini sisärata kelpoiseksi, ja mitä muutoksia?
ps2.Asun Kauniaisissa, lähin rata kai se Vantaan UA:n?

Poissa jarkkom

  • Team Entiset Kuskit
    • Profiili
Vs: Mikä auto sisärata harjoittelu autoksi?
« Vastaus #1 : 20.09.07 - klo: 12.05 »
Esim. tossa on hyvä vaihtoehto hintatietoiselle ostajalle: http://rc10.fi/index.php?topic=23595.0 ja tossa http://rc10.fi/index.php?topic=23581.0.

Rajatorpassa ajetaan 1/10 touringeilla ja 1/12 mattoautoilla. Sähkökrossareilla ei (vielä) ajeta.

---

Poissa herbu_91

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Mikä auto sisärata harjoittelu autoksi?
« Vastaus #2 : 20.09.07 - klo: 15.53 »
Itse omistan tuon edellämainitun auton eli Xray T1FK'05:en ja ei voi muuta kuin kehua. Hommasin itse kyseisen auton viime syksynä ja olen sillä sen jälkeen ajanut n.25 akullista ja ainut osa minkä olen armottoman ruoskinnan tuloksena saanut rikki on oikeanpuoleinen ohjauspala, joka hajosi seinään ajon tuloksena n.50km/h vauhdissa, joten en usko että tuosta voi enää autoa syyttää :roll:. Varaosiakin saa erittäin hyvin, esim. Dantom.
Traxxas Slash Brushless
Firelap Nano Dragon II

Poissa Fbzero

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Mikä auto sisärata harjoittelu autoksi?
« Vastaus #3 : 29.09.07 - klo: 13.00 »
Onko muuten Xray T2 huomattavasti vielä parempi kuin T1 malli? Mitkä suurimmat erot?

Poissa rcpoju

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Mikä auto sisärata harjoittelu autoksi?
« Vastaus #4 : 12.09.12 - klo: 20.38 »
suosittelen ostaa team associated b4.1

Poissa jucca

  • KUArc admin
    • Profiili
    • KuopioRC.fi     kuopionlennokkikerho.fi
Vs: Mikä auto sisärata harjoittelu autoksi?
« Vastaus #5 : 12.09.12 - klo: 20.48 »
Ei ehkä olisi tarvetta vastata aiheeseen johon on viimeksi kirjoitettu 5 vuotta sitten?  ...Ja näyttää että rcpojulla alkaa näppis polttelemaan tällä hetkellä muutenkin ehkä turhan paljon.
« Viimeksi muokattu: 12.09.12 - klo: 20.51 kirjoittanut jucca »

Poissa jonu93

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Mikä auto sisärata harjoittelu autoksi?
« Vastaus #6 : 12.09.12 - klo: 21.13 »
parempi noin, kuin olis tehny uuden topikin :police:
- Team Associated  -  SC10 4x4  -