Kirjoittaja Aihe: Mikä sähköosa hajosi?  (Luettu 1573 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Fbzero

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Mikä sähköosa hajosi?
« : 20.05.08 - klo: 02.10 »
Eli tuossa hieman innostuttiin viikonloppuiltana ajelemaan Rustlerilla yleisellä tiellä, välitykset oli vaihdettu sellaisiksi että vauhtia oli varmaan noin 60km/h ja alkoholillakin oli osuutta asiaan. Eli ajoin Rustlerin suoraan vesiojaan, liian kova tilannenopeus  :embarrassed:

Kun nostin sen sieltä, ja lin vedet pois, se vielä nytkähdellen kulki, ja sitten lakkasi liikkumasta eteenpäin, mutta ohjaus toimi. Hetken päästä ei toiminut sekään.

Specsit. Traxxasin radiot, Nosram Evil nopari ( Vedenpitävä!) , LRP Vector X11 hiiletön , sensorillinen mylly ja perus servo , 3700Nimh akku.

Itse epäilen vastaria, mutta jostain olen lukenut että nuo harjattomat koneet eivät pidä vedestä lainkaan? Entäs se servo, miksi ohjaus ei toimi? Nopariin syttyy normaalisti valot.

Poissa Toni.T

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Mikä sähköosa hajosi?
« Vastaus #1 : 20.05.08 - klo: 15.46 »
Ei olisi kannattanut ruveta kokeilemaan sitä kun se kerta oli märkä.

Poissa Jagemon

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Mikä sähköosa hajosi?
« Vastaus #2 : 20.05.08 - klo: 16.11 »
Ei olisi kannattanut ruveta kokeilemaan sitä kun se kerta oli märkä.

Jälkiviisaus paras viisaus.

Itse topiciin, en osaa ottaa kantaa kun ei moista vastaan ole tullut. Parasta olisi jos vain voisit koittaa toista mottia, noparia, vastaria jne. jä näin päästä viasta selville.

Poissa Duster1

  • JoeUa RC
    • Profiili
Vs: Mikä sähköosa hajosi?
« Vastaus #3 : 20.05.08 - klo: 22.45 »
Kaikki sähköosat auki ja kuivumaan. Sit jos joku ei toimi niin uutta tilalle.

Monet ovat kuulemma saaneet sähköosia pelastettua, vaikka ovatkin uimassa käyttäneet.

Sanompa itsekin, jotta niitä ei olisi pitänyt märkänä käyttää. Silloinhan se oikosulun vaara on suurin jos sinne sähköä vielä syöttää.
Axial SCX 10 TR

Poissa peitsamo

  • KUArc
    • Profiili
Vs: Mikä sähköosa hajosi?
« Vastaus #4 : 20.05.08 - klo: 23.09 »
Kannattaapi sumuttaa elektroniikkaspraypuhdistusainejutskaa päälle, se poistaa töhnät ja tökötit, jotka mahdollisesti ojan pohjalta mukaan tarttui.
Flying Calacucco