Noniin, nyt tuli sitten tännekkin se pidemmän aikaa haviteltu IGT2. Auto ostettu JP-74:ltä ja auto sitä aiemmin ollut Ile:llä. Muutamia kysymyksiä nyt tässä kuitenkin on liittyen mm. sähköihin. Kaapista muutama servo löytyikin, mutta tarkemmin tutkailtuna eivät ole tarpeeksi vääntäviä, joten uudet tilalle, mutta minkälaiset?
Riittääkö ohjaukseen ja kaasuun/jarruun, 10.2kg / 12sec servot?
Sopivaa vastarin akkua ei löytynyt ennaltaan, joten tälläinen täytyy myös ostaa, mutta minkälainen? Oltava 6V ulostulo ja mallia NiMih.
Noiden jälkeen tuo olisikin jo valmis vaikka testaukseen. Joku tulppa tuolla näytti olevan paikallaan (tulppa avainta hukassa, niin tarkempaa en tiedä), mutta mitkä tulpat ovat toimineet hyvin tuon GT:n koneen kanssa? (gxr) Vanhemman siis, eli sen jossa on sininen kansi. Monet ovt suosineet 16% petroolia, mutta toimiiko muut myös hyvin? 16, 20, 25...?
Mitä nyt kaikkea tässä vielä varmasti tulee säädettyä talven aikana, mutta diffit ja iskarit ainakin avataan ja laitetaan uudet mömmöt sisään molempiin. Suosituksia diffeihin? Entä iskareihin?
E: Mitkä sivusuojat tähä käy? Joku on puhunut muistaakseni MP75:stä, mutta vaati pientä muokkausta, yhden reiän/tms..? Mistä koreja löytäisi halvimiltaan? Maalamaton ehkäpä mieluisempi ja toki myös samalla halvempi.