Kirjoittaja Aihe: Kyosho Inferno MP  (Luettu 641465 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Catiska

  • Veteraani
    • Profiili
    • www.lynxracing.net
Kyosho Inferno MP
« Vastaus #1890 : 18.09.05 - klo: 19.17 »
Minkä kokoiset on Infernon vetarin tapit? Nyt pitää etsiä kaikkia mahdollisia vaihtoehtoja, kokeilemalla varmasti selviää, mitkä on vahvimmat. Vai, tietääkö joku, mikä teräslaatu ja mistä sitä saisi, olisi parasta vetarin tappeihin. Meinaan, ei tahdo Losissa kestää...
http://www.lynxracing.net 
Carson Gas Devil 4wd, E-MAXX/CC MMM/Plettenberg

Poissa Jartsa

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Kyosho Inferno MP
« Vastaus #1891 : 18.09.05 - klo: 19.47 »
Nyt on ekat roundit takana!
Ihan hyvin toimi, saisi vain kääntyä ärhäkkäämmin  :roll:
Mutta röykyistä ei ollut moksiskaan että siitä kiitos Mika!

ehkä 22asteisilla paloilla saisi kääntymään? Tai sitten haritusta. Kokeillaan :d

Poissa driver

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Kyosho Inferno MP
« Vastaus #1892 : 18.09.05 - klo: 19.55 »
Lainaus käyttäjältä: "Jartsa"
Nyt on ekat roundit takana!
Ihan hyvin toimi, saisi vain kääntyä ärhäkkäämmin  :roll:
Mutta röykyistä ei ollut moksiskaan että siitä kiitos Mika!

ehkä 22asteisilla paloilla saisi kääntymään? Tai sitten haritusta. Kokeillaan :d
mikä auto sulla oli ennen mp7.5? minun mielesta 777 kääntyy paremmin 20 asteisilla paloilla mutta se on ihan ajotavasta ja säädöistä kiinni :wink:  ainakin oma auto toimii paremmin 20asteisilla :D hyppäsikö 777 paremmin kuin 7,5 koska itsellä ei ole kokemusta 7.5 kuin yksi tankillinen :mrgreen:
CEN | RB | FUTABA |

Poissa Jartsa

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Kyosho Inferno MP
« Vastaus #1893 : 18.09.05 - klo: 20.04 »
Lainaus käyttäjältä: "driver"
Lainaus käyttäjältä: "Jartsa"
Nyt on ekat roundit takana!
Ihan hyvin toimi, saisi vain kääntyä ärhäkkäämmin  :roll:
Mutta röykyistä ei ollut moksiskaan että siitä kiitos Mika!

ehkä 22asteisilla paloilla saisi kääntymään? Tai sitten haritusta. Kokeillaan :d
mikä auto sulla oli ennen mp7.5? minun mielesta 777 kääntyy paremmin 20 asteisilla paloilla mutta se on ihan ajotavasta ja säädöistä kiinni :wink:  ainakin oma auto toimii paremmin 20asteisilla :D hyppäsikö 777 paremmin kuin 7,5 koska itsellä ei ole kokemusta 7.5 kuin yksi tankillinen :mrgreen:

Joo 7.5 oli.
En osaa loikkaamisesta oikein sanoa mitään. Kun oli koneen kanssa ongelmia(väärä tulppa)
Pitää sitten pysyä tuossa 20 asteisissa ja laittaa vaikka haritusta, ja ehkä jäykempi takapää?  :)

Mika R

  • Vieras
Kyosho Inferno MP
« Vastaus #1894 : 18.09.05 - klo: 20.12 »
Hyvä kuulla Jartsa! 20 asteisilla pitäs kääntyä paremmin ja sitten noilla A+Hi -paloilla jos haluut niitä vielä kokeilla, se on agressiivisempi. Silloin voit laittaa 22 C-palat.

Poissa Ville92

  • Jäsen
    • Profiili
Kyosho Inferno MP
« Vastaus #1895 : 18.09.05 - klo: 21.37 »
Lainaus käyttäjältä: "tapsa92"
Lainaus käyttäjältä: "Ville92"
Mikä moottori kannattais ostaa, jos alkais kilpailee.Eikä hinta olis yli 250e

No hyvä kun ostat uuden koneen :) . Aiotko ostaa inline pillin, vai minkä :?: .
   Aion ostaa iso hepasta femca hyväksytyn pillin ja samasta paikasta käyrän
Inferno mp7.5, Hitec agressor CRX

Poissa Jartsa

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Kyosho Inferno MP
« Vastaus #1896 : 18.09.05 - klo: 23.03 »

Poissa Jartsa

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Kyosho Inferno MP
« Vastaus #1897 : 19.09.05 - klo: 13.30 »
Mistäs porukka on ostanut vastaanottimen akkuja jotka sopisivat infernoon?
Itsellä on niistä vähän pulaa.
Pitäisi olla mahdollisimman paljon amppeereja.
Vai pitäisikö ne itse tehdä?

Mika R

  • Vieras
Kyosho Inferno MP
« Vastaus #1898 : 19.09.05 - klo: 14.37 »
Jartsa, hump packihan (3 alla, 2 päällä)  menee heittämällä esim 800-1100mAh. Itse pidän vastaria lähempänä moottoria olevassa kotelossa ja vastarin akkua ulommassa pystyssä..  menee just eikä heilu!

Poissa Jartsa

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Kyosho Inferno MP
« Vastaus #1899 : 19.09.05 - klo: 14.38 »
Lainaus käyttäjältä: "4Chassis"
Jartsa, hump packihan (3 alla, 2 päällä)  menee heittämällä esim 800-1100mAh. Itse pidän vastaria lähempänä moottoria olevassa kotelossa ja vastarin akkua ulommassa pystyssä..  menee just eikä heilu!

Hmm, tuo kuullostaa järkevältä, on tuskaa saada vastari sinne pienelle puolelle, mutta minkä kokoisia ne kennot sitten olisi?  :)

Mika R

  • Vieras
Kyosho Inferno MP
« Vastaus #1900 : 19.09.05 - klo: 14.54 »
Joo, hump pack menee just sinne! Vähän ottaa laidoista kiinni mutta mahtuu; luulen että K on mitottanut sen just niille. Isompaa XS-6 vastaria ei minäkään sinne saanut järkevästi, toiselle puolelle se. Mulla on 2 akkua ja molemmat mahtuu just hyvin  :D

Poissa Jartsa

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Kyosho Inferno MP
« Vastaus #1901 : 19.09.05 - klo: 15.00 »
Mistä noita humph packeja saa?

Poissa HVoltage

  • RSRCA
    • Profiili
    • Kaikkee paskaa...
Kyosho Inferno MP
« Vastaus #1902 : 19.09.05 - klo: 15.00 »
Lainaus käyttäjältä: "Jartsa"
mutta minkä kokoisia ne kennot sitten olisi?  :)


Eikös nuo vastariakkujen kennot ole 2/3A kokoisia, HL:stä ainakin on saanut DynaMaxin 1100mAh Nimh hump paketteja mielestäni erittäin hyvään hintaan ja ainakin minun on jo kestänyt hyvin pitkään, ostettu joskus 2004 kesällä ja niihin menee molempiin vieläkin laturin mukaan tuo 1100mAh...
| KJFC | Yeah! If you could go ahead and flip my rc car over, that'd be great |

Mika R

  • Vieras
Kyosho Inferno MP
« Vastaus #1903 : 19.09.05 - klo: 16.50 »
Lainaus käyttäjältä: "nitrobuggy australia"
Hi Kyosho Drivers.
Just had a full weekend driving my new SP2 and what can I say I thought it was good in Shepparten. This buggy gets better the more you drive it and in my case I need to drive. Having missed out on a few finals lately I am enjoying driving this buggy because it is so simple to use. We have a set-up ready for drivers to try;

Front; High holder for the upper arm. Both 'B' and also the high insert in shock tower. Blue springs with about 40~45 Kyosho oil. Top or middle hole on shock tower and allways inside on arm.

Rear; 2 deg anti-squat on smooth tracks. 1deg on rough tracks.
Toe-in between 2~3 depending on track. Blue springs with about 30~35 oil. Top hole or one down on shock tower and allways on inside of arm.


Tohon on helppo yhtyä; ja tuota rear top-hole asetusta vois kokeilla, itsellä ollut ylärivin alin kuten SP2 manuaalissa muistaakseni on stock muuten just sama

Poissa Antti S

  • Veteraani
    • Profiili
    • http://koti.mbnet.fi/antti_88/
Kyosho Inferno MP
« Vastaus #1904 : 19.09.05 - klo: 17.48 »
Lainaus käyttäjältä: "Jartsa"
Mistä noita humph packeja saa?


Vaikka kyosho turusta..  :wink:  1050mAh
Xray XB808 | Alpha Plus | Savöx

Mika R

  • Vieras
Kyosho Inferno MP
« Vastaus #1905 : 19.09.05 - klo: 18.00 »
Espoo lähempänä ... vaikka Hobby People Tuomarila

Mika R

  • Vieras
Kyosho Inferno MP
« Vastaus #1906 : 19.09.05 - klo: 20.03 »
Täs on kova Racing Truggy konversio 777 pohjalle (SP1&SP2) , veikkaisin että kovempi meinijä ku Kyoshon oma uus truggy (7.5 pohjalle)
http://www.amainhobbies.com/product_info.php?products_id=4090
Borderista saa vastaavaa Mugenille auton, pannun ja pillin ja kera reiluun tonniin
Tää Mugen MBX5 versio oli esittelyssä viimeisessä R/C Carissa, vaikutti kovalta menijältä ja viimeistelty kokonaisuus
Jos harkitsette ensi kesän monster kisoja niin vaikuttava vaihtoehto unlimited luokkaan

Poissa Jartsa

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Kyosho Inferno MP
« Vastaus #1907 : 21.09.05 - klo: 10.11 »
Mistä saisi infernoon tilattua alatukivarsien ne palikas mihin saranatapit tulee kiinni niin sellaisena että ne sarana tapit pystyy lukitsemaan pienellä ruuvilla?
Koska sitten jossain vaiheessa kun sarana tapit alkavat pyöriä ne syövät aika äkkiä alumiinin!  :evil:

Edit, Sanderssonalla onkin RMV:n holkkisysteemejä! Pitääkin hankkia semmoset, jos niitä on!  :D

Mika R

  • Vieras
Kyosho Inferno MP
« Vastaus #1908 : 21.09.05 - klo: 11.08 »
Noissa uusisssa SP2 saranatapeissa on todella kova uusittu materiaali, joten mieti haluatko todella korvata ne jollain muulla. Sitä paitsi en tiedä saako niitä ruuvilla lukittuja vielä 777:aan mutta jos 7.5 :aan tapit sopivat (en ole mitannut) niin sitten K Factoryn captured hinge pinit nyloceilla olisivat esimerkiksi sellaiset. esim http://www.rcmart.com/catalog/product_info.php?cPath=595_426_736_355_366_502&products_id=6064
Näitä saa koko settinäkin

Poissa Jartsa

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Kyosho Inferno MP
« Vastaus #1909 : 21.09.05 - klo: 11.19 »
Juu minäkin olen ajatellut että josko niitä kaikkia aluosia olisi vähän vahvistettu  :D
No, ei enää täksi kesäksi tarvitse hankkia!  :)

Mika R

  • Vieras
Kyosho Inferno MP
« Vastaus #1910 : 21.09.05 - klo: 11.24 »
Sen mitä tänä kesänä olen ajanut ei ole hinge pin holder pala juurikaan kulunut ei edessä eikä takana, mutta eihän sitä tiedä pidemmän päälle... kovennettua T6 kamaahan ne on kyllä...  sinänsä lukitut saranatapit on kyllä ihan mainio juttu.

Poissa mikko93

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Kyosho Inferno MP
« Vastaus #1911 : 21.09.05 - klo: 14.59 »
Sain eilen Kyosho 7.5 MP sport 2! :) Tännään kokeilin käyntiin.. Neljäs nykäsy ja pörrää :D

Poissa Jartsa

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Kyosho Inferno MP
« Vastaus #1912 : 21.09.05 - klo: 15.16 »
Lainaus käyttäjältä: "mikko93"
Sain eilen Kyosho 7.5 MP sport 2! :) Tännään kokeilin käyntiin.. Neljäs nykäsy ja pörrää :D

Siinä on kiva auto mitä voi sitten viritellä kun siltä tuntuu! Jos radalle menossa jne!  :)

Mika R

  • Vieras
Kyosho Inferno MP
« Vastaus #1913 : 22.09.05 - klo: 07.40 »
No kokeilitko Jartsa jotain toista setuppia?

Poissa Jartsa

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Kyosho Inferno MP
« Vastaus #1914 : 22.09.05 - klo: 08.33 »
En ole vielä. Mutta tänään olisitarkoitus vähän etupäätä muokata  8)

Mika R

  • Vieras
Kyosho Inferno MP
« Vastaus #1915 : 22.09.05 - klo: 08.57 »
OK Kokeile eka 20 C-paloilla jos mutkista ulostulo oli ongelma? Sitten **ehkä** A-paloja mutta Hi epäkeskoilla?
Kerro sitten miltä tuntui.

Auto on kyllä muuten hyvä ajaa, eikö?

Poissa Jartsa

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Kyosho Inferno MP
« Vastaus #1916 : 22.09.05 - klo: 09.02 »
Ajattelin laittaa niistä C-palojen yläkiinnitys kohdan erikohtaan! Ja tietysti säätää kallistuksen samaksi, sitten sen pitäisi kuulemma kääntyä? Kokeilemalla kokeilemalla!

Muuten auto menee todella nätisti paitsi että saisi peräpäässä olla vielä hieman isommat reiät männissä, toinen 1,6 ja toinen vaikka 1.7!
Hieman liian jäykkä!

Mutta vaikea vielä sanoa kun oli koneen kanssa ongelmia, eka en ollut muistanut kiristää kantta, ja eihän säädöt löydy... Ja sitten olikin toinen kytkinlaakeri rikki ja vähän takkuili sen takia  :)

Mutta jos tänään sitten!   :D

Ja nuo A-palat auttaisivat myös mutta yksi säätökerrallaan!  :)

Mika R

  • Vieras
Kyosho Inferno MP
« Vastaus #1917 : 22.09.05 - klo: 09.18 »
Jees!

Mulla on ne vakio SP1 C-palat eli pidemmät (?) ylätukivarret ja tavallaan uloin reikä C-palassa (vain yksi kiinnityspiste). Sitähän voit kokeilla. Kun asiaa mietin, luulen että monet käyttävät sitä. Ilmeisesti SP1:stä on tullut noilla uusilla C-paloilla (joissa 3 kiinnityspistettä) ja lyhyemmillä varsilla sekä vanhempaa revisiota noilla pidemmillä ja "yksipiste" C-paloilla jotka mulla on... tästä en kylläkään satavarma.

Good luck!

Poissa Jartsa

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Kyosho Inferno MP
« Vastaus #1918 : 22.09.05 - klo: 09.22 »
Minulla tosiaan on C-palassa siellä sisimmässä reiässä, ei hyvä ei hyvä!
Niissä missä oli vain yksisäätökohta niin se on sitten näissä se uloin.
Eli jos haluaa saman kuin se yksireikäinen niin pitää laittaa uloimpaan reikään!

Mika R

  • Vieras
Kyosho Inferno MP
« Vastaus #1919 : 22.09.05 - klo: 09.27 »
Näin just! Siis kuten mulla..kokeile sitä :D