Aika reilusti kyllä arvelisin nelarinkin häviävän väännössä sähkököneille, ainakin hiilettömissä momenttia on aika lailla. Toisaalta 8,5 novakkikin cravlerissa nähty, polttiksiin vaan ei talennusvaihteita taida kaupassa hirveästi olla. Jarruthan kyllä saa erillisillä levyillä, voi kuitenkin olla tarkkaa säätää että ottavat heti kunnolla kun kaasun löysää neutraaliin. Paino itsessäänhän ei liene ongelma paitsi jos/kun polttiksessa se on melko varmasti väärässä paikassa.
Vähän trollauksenkatkuinen viesti tuo edellinen, mutta pitänee yrittää aloittelijoille saada oikeaa tietoa, nämä meikäläisenkään ei ihan absoluuttisia totuuksia ole kyllä.
Väännössä ei häviä jos saa rakennettua tarpeeksi tiheän välityksen.
"jarrut erillisillä levyillä"...
Mitä ihmettä sä höpiset???
Onko sulla mitään käsitystä polttomoottori autoista.
Kaikissa on jarrut vakiona.
Eikä niiden säätäminen ole kyllä temppu eikä mikään.
Ne kun voi säätää kaikissa polttiksissa aivan mielin määrin... ottamaan juuri silloin kun halutaan (vaikka kaasu päällä) jarrutehoakin pystyy säätämään ihan vaikka ohjaimesta.
Polttis crawlereita on tullut nähtyä jo muutama vuosi takaperin ja ihan nätisti toimivat.
Kytkimet vain todella kovilla.