Näytä kirjoitukset

Tässä osiossa voit tarkastella kaikkia tämän jäsenen viestejä. Huomaa, että näet viestit vain niiltä alueilta, joihin sinulla on pääsy.


Viestit - jseppeli

Sivuja: [1]
1
Traxxas / Vs: Traxxas E-Revo
« : 17.08.15 - klo: 09.57 »
Nyt on ilmennyt sellainen ongelma että Vetarit irtoaa lähes jokaisen isomman hypyn tai ympäri menemisen päätteeksi. Mistähän mahtaa johtua ja millä saan ongelman korjattua? Jokaisen renkaan vetari osaa hypätä pois paikaltaan :shocked: Kupit eivät ole kuluneet ja vetarit on teräs vetarit.

Mulla kans vähän samaa ongelmaa takavetareiden kanssa.
Ratkaisin sen näillä kupeilla mitkä sande myös mainitsi
http://www.hobbylinna.fi/tuote/drive-cups-inre-ext/425153R/
Pariin kertaan tämän jälkeen hypännyt pois paikoiltaan mutta huomattavasti harvemmin kuin ennen :)
Eteen en ole näitä vaihtanut koska etupään vetarit pysyy paikoillaan.

2
Traxxas / Vs: Traxxas Stampede 4x4 (Bandit ja Rustler?)
« : 02.08.15 - klo: 22.31 »
Noista 55 on ainut iskareihin tarkoitettu.
Eteen jäykempi että keula vetää kaasulla mutkasta ulos.
Taakse löysempi että diffi pitää molemmat takapyörät pidolla mutkassa.

Täytyy sen verran vielä palata tähän että en vieläkään ole ko. remonttia tehnyt ;)

Menin vahingossa ostamaan quadcopterin ja se on syönyt aikaa tältä projektilta.

Diffin sisään menee toi öljy mutta siihen päälle varmaan pitäis jotain rasvaa laittaa?
Onko jotain suosituksia mikä rasva on siihen kovaa kamaa?
Ainakin kun avasin sen ni se on semmosen mustan mönjän peitossa.

 - viiksi

Mulla oli traxxas omaa rasvaa E-revossa ennen mutta nyt pistin WD40 tapaista ohutta rasvaa. Saa ny sit nähdä kun avaa suraavan kerran että avaako korjauksen takia vai ihan tarkistuksen takia :)

3
Traxxas / Vs: Traxxas E-Revo
« : 26.07.15 - klo: 20.00 »
Eiköhän nuo renkaat ole ne jotka hajoaa ensimmäisenä 4S-6S setupilla jos ajaa kovemmalla alustalla.

Itsellä tuollaiset Big joet omassa ERBEssä. Ainoa miinus on että pitoa on sen verran paljo että standardi kytkintä saa kiristellä vähä väliä 6S setupilla.
Vakio kytkimen tilalle multa löytyy pakista Robinson racingin kytkin http://www.robinsonracing.com/catalog/e-revo.html en nyt muista oliko 60t vai 65t. Tämä toimii myös hyvin mutta miinuksena että kun alkaa luistamaan niin alkaa heti luistamaan kunnolla koska ei ole jousta joka pitäisi sen jollakin lailla kireellä. Itsellä ratas sinertää koska lämmennyt aika hyvin jossakin vaiheessa :)

Mulla aina pakissa näitä varaosia
5318X Push rod
5338  Toe link
5451R Driveshaft
5334R Axle carrier
3934  Body clips
+ joitakin muita osia joita voi ehkä tarvita ja myös sellaista mitä en tule tarvitsemaan :D

Sivuja: [1]