Kirjoittaja Aihe: 6.12. VAU:n kerhokisat alkaa jo klo 9.00  (Luettu 3052 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Aake

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
6.12. VAU:n kerhokisat alkaa jo klo 9.00
« : 29.11.03 - klo: 19.44 »
Rajatorpan Pommariin pääsee jo klo 9.00 sisään ja eka alkuerä alkaa jo klo 10.00. Alkuerät 3x ja kaikki finaalit 2x. Syy: paikka menee kiinni heti kun ollaan saatu kisa päätökseen eli n klo 15.00. Luokat Syndicate ja TS-10 ja TJ-10 jos on osallistujia.

Poissa VesaK

  • Veteraani
    • Profiili
6.12. VAU:n kerhokisat alkaa jo klo 9.00
« Vastaus #1 : 30.11.03 - klo: 11.08 »
Tiedoksi Assoilijoille, että ensiapu-minibaari ei ole paikalla kisoissa lauantaina 6.12.2003.

Jos varaosa- tai rengastarvetta on tiedossa, tai suunnittelee ajaa kisoissa niin näyttäviä Itsenäisyyspäivä-kuperkeikkoja, joissa jopa Assosta särkyy osia, niitä voi tilata etukäteen YV:lla tai vtk@avenet.fi
Maksan postikulut.

Näillä näkymin minibaari on paikalla keskiviikkona 3.12.

Poissa Aake

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
6.12. VAU:n kerhokisat alkaa jo klo 9.00
« Vastaus #2 : 30.11.03 - klo: 12.35 »
Joudumme näköjään vaihtamaan VAU:n tiedotteet jonnekin toiseen foorumiin/kanavaan kun sinä VesaK käytät jokaista tiedotetta hyväksesi kaupallisiin tarkoituksiin.

Poissa VesaK

  • Veteraani
    • Profiili
6.12. VAU:n kerhokisat alkaa jo klo 9.00
« Vastaus #3 : 30.11.03 - klo: 13.11 »
Aake, kuvittelen näkeväni hymiön kommentissasi, sillä on vaikeata uskoa, että oikeasti näet asian noin.

Selvyyden vuoksi: kannan kerhoilloissa ja kerhokisoissa mukana pientä varaosa-ensiapupakkausta täysin palveluhengessä, auttaakseni niitä, joilla auto särkyy. Tiedät itse, miten rentouttavaa on kantaa ylimääräisiä kamoja edestakaisin Torpan luolaan, omien lisäksi.
Kun myyn jonkun 10€ osan joka toisessa kisassa, sillä ei ole pienintäkään kaupallista merkitystä minulle eikä kenellekään muullekaan. Sen sijaan sillä on erittäin suuri merkitys hänelle, joka sen osan ostaa, ja pystyy jatkamaan treeniä tai kisaansa.

Koska tämä käytäntö on tullut tavaksi, ja Assoilijat tietävät varaosia olevan saatavilla, niin en näe mitään pahaa siinä, että ilmoitan, että tulevassa kisassa varaosaboxi ei ole paikalla.
Onko niin, että kerhokavereita ei saisi auttaa? Eikä heille saisi kertoa, että apua on lähellä, tai että sitä ei tällä kertaa ole?

Lainaus vastaavasta infosta ennen edellistä kisaa:
Lainaus käyttäjältä: "VesaK"
Aake huolehtii perinteisesti Yokomoiden lääkitsemisestä, ja itse kannan paikalle pienen Asso-minibaarin.
Riihimäellä hyvin alkanut sorvaamotoiminta pyörii myös. Tietenkin ilmaiseksi.
Oliko tämäkin siis väärin?

Tiedän, ja olen jo kokenutkin, miten huvittavia piirteitä rc-osien myyjien välinen mustasukkaisuus voi saada, mutta toivon että sitä ei tarvitsisi usein nähdä VAU:n pienissä ympyröissä. "Hiekkaharju" jääköön meidän salaisuudeksemme  :mrgreen:

Aake, kerro ihmeessä, jos näet asian toisin. Jos joku muukin on ottanut herneen nenäänsä, niin kertokaa ihmeessä.

Poissa TTKoo

  • Veteraani
    • Profiili
6.12. VAU:n kerhokisat alkaa jo klo 9.00
« Vastaus #4 : 30.11.03 - klo: 14.32 »
Allekirjoittanutta ei häiritse tippaakaan, vaikka joka merkillä olisi vastaava käytäntö ja tiedotus!

Mutta, jotta vältyttäisiin em. "ongelmilta", avattakoon oma topic tähän tarkoitukseen!

Siellä voisi tieto kulkea joka merkin osalta, ja silloin ei tarvitsisi miettiä väärää asiayhteyttä!

Meillä kun tuota kalustoa on kohtuullisen paljon, on myös oma varaosavarasto aiemmin ollut kohtalainen!
Merkkiin katsomatta lainaajia on ollut, ja auttanut olen, jos olen auttamaan pystynyt!
Siis en myynyt, vaan ovat tuoneet tilalle ao. tarvikkeen!

Enää, kun oma menekkimme ei ole ollut niin suuri, ei meidänkään "varasto" ole kaksinen!

Siteeraan erään kilpailijan lausetta menneeltä kesältä:
"Kyllä v.......s, jos olis ajanut 600km. tänne, ja joutuis keskeyttämään tälläsen pikkunippelin takia! Onneksi täällä paikalla on noi varaosamyyjät!"

Itse tiedän, että ko. osa löytyy varmaan joka kauppiaan valikoimista!

Offiksihan tää meni, mutta en sitä kyllä aloittanutkaan!
Lopetan omalta osaltani, ja ehdotus on vapaasti käytettävissä!
Elä sie suotta huolehi, kyllä myö keksitään siihe hyvä syykii.

Poissa VesaK

  • Veteraani
    • Profiili
6.12. VAU:n kerhokisat alkaa jo klo 9.00
« Vastaus #5 : 30.11.03 - klo: 18.44 »
Lainaus käyttäjältä: "TeeTeeKoo"
Mutta, jotta vältyttäisiin em. "ongelmilta", avattakoon oma topic tähän tarkoitukseen!

Siellä voisi tieto kulkea joka merkin osalta, ja silloin ei tarvitsisi miettiä väärää asiayhteyttä!

Tuo olisi yksi mahdollisuus, mutta tässä tapauksessa asia on oikeastaan kerhokohtainen: kerhokisoihin ja treeniaikoihin ym. liittyvät asiat katsotaan ko. kerhokisan omasta topicista, kuten ilmoitustaululta.

Toki ymmärrän astuneeni "varatulle" reviirille, mutta niin kauan kuin Vantaan kaupungin omistaman tilan vuokran, matot ym. maksaa VAU, eikä jokin yksityinen taho, en näe mitään ongelmaa kenen tahansa tiedottamisessa, minkä merkin varaosapalvelu milloinkin on paikalla. Mainostus olisi tietenkin täysin eri asia, eikä siitä ole kysekään.

Olen useita kertoja kirjoittanut lämpimästi Syndicate-luokan puolesta, ja sen jos minkä voisi hyvin kuvitella olevan mainosta Aaken kaupan pussiin. Sitä ei jostakin syystä ole milloinkaan katsottu ongelmaksi.

Edellä olevaan juttuuni ei Aake eikä kukaan muukaan ole esittänyt mitään poikkipuolista. Asia on ilmeisesti ymmärretty, ja asiallinen tiedotus voi edelleen jatkua.

Poissa Aake

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
6.12. VAU:n kerhokisat alkaa jo klo 9.00
« Vastaus #6 : 30.11.03 - klo: 21.12 »
Nauttikaamme kisasta, joka siis alkaa klo 9.00 ...

Poissa winqqu

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
6.12. VAU:n kerhokisat alkaa jo klo 9.00
« Vastaus #7 : 02.12.03 - klo: 21.31 »
Lainaus käyttäjältä: "Aake"
Nauttikaamme kisasta, joka siis alkaa klo 9.00 ...

Eli alkaako kisat nyt sitten klo 10 vai 9  ??
THR

Poissa Cruisaaja

  • Team Entiset Kuskit
    • Profiili
6.12. VAU:n kerhokisat alkaa jo klo 9.00
« Vastaus #8 : 02.12.03 - klo: 22.10 »
Winqqu hei!!! Yhdeksältä sisään ja kissat alkaa kympiltä, eiks vaan... btw, joko sinulla on kalusto hommat kunnossa?

Tuu mukaan vaan niin saadaan taas kunnon kissat niinkuin ennen vanhaan, vai mitä :mrgreen:

Ajattelin tulla vaihteeksi assoilemaan, mutta täytyy ottaa omat laastarit mukaan kun kerran VesaK & A-baari ei pääse tulemaan :wink:
Sponsored by own wallet

Poissa winqqu

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
6.12. VAU:n kerhokisat alkaa jo klo 9.00
« Vastaus #9 : 02.12.03 - klo: 22.14 »
Cruisaaja,
eikun ihmettelin vaan tuota Aaken ilmoitusta että klo 9 sisään ja  kisat alkaa klo 9...

Kalusto on AINA kunnossa, kuskit enemmänjavähemmän  :wink:
THR

Poissa Cruisaaja

  • Team Entiset Kuskit
    • Profiili
6.12. VAU:n kerhokisat alkaa jo klo 9.00
« Vastaus #10 : 02.12.03 - klo: 22.24 »
Niin, no. Minä sen vaan tiesin jo kun näin Aakea viime launtaina  Motorshow messuilla ja oli asiasta puhetta kun nikoilla ajeltiin, mutta tietoahan löytyi jo tuolta eka viestistä :roll:  

Akut kantsii muuten ladata aamulla valmiiksi ettei tule kiire...
Sponsored by own wallet

Poissa jarkkom

  • Team Entiset Kuskit
    • Profiili
6.12. VAU:n kerhokisat alkaa jo klo 9.00
« Vastaus #11 : 02.12.03 - klo: 23.15 »
onksteil jotain uusia sponsseja tulos, vai?  :mrgreen:

Lainaus käyttäjältä: "Cruisaaja"
Niin, no. Minä sen vaan tiesin jo kun näin Aakea viime launtaina  Motorshow messuilla ja oli asiasta puhetta kun nikoilla ajeltiin, mutta tietoahan löytyi jo tuolta eka viestistä :roll:  
---

Poissa JQ

  • Fullspeed RC
    • Profiili
    • JQ Products
??
« Vastaus #12 : 03.12.03 - klo: 12.00 »
Ajetaan mielummin 2x alkuerät ja 3x finaalit.
JQRacing - Alphaform - REDS - AKA - Savöx - LRP - GHEA - Maugrafix - neo-buggy.net

Poissa CAi

  • Veteraani
    • Profiili
6.12. VAU:n kerhokisat alkaa jo klo 9.00
« Vastaus #13 : 03.12.03 - klo: 12.16 »
Tuleeko Ts:ään paljon porukkaa ?
Sponsored by: Team Associated/Reedy/LRP/XENON racing/Protoform/DHI/JB-foam/V-DeZign/Proline Racing/Ultima 
                      (__\==*==/__)

Poissa Matias V

  • Fullspeed RC
    • Profiili
6.12. VAU:n kerhokisat alkaa jo klo 9.00
« Vastaus #14 : 03.12.03 - klo: 15.12 »
Minä menen ajamaan virin ö-finaalin. Katsotaan kuinka "viriura" lähtee kayntiin.
"Never argue with an idiot, they bring the conversation down to their level and then win with experience."

Otsomaani

  • Vieras
6.12. VAU:n kerhokisat alkaa jo klo 9.00
« Vastaus #15 : 03.12.03 - klo: 15.47 »
Mä tuun myös ajamaan viriä siinä tapauksessa  :wink: . Siit tulee siellä peräpäässä mun ja Matiaksen välinen skaba...

Poissa Matias V

  • Fullspeed RC
    • Profiili
6.12. VAU:n kerhokisat alkaa jo klo 9.00
« Vastaus #16 : 05.12.03 - klo: 19.10 »
Lainaus käyttäjältä: "Otsomaani"
Mä tuun myös ajamaan viriä siinä tapauksessa  :wink: . Siit tulee siellä peräpäässä mun ja Matiaksen välinen skaba...


Varaudu ajamaan viriä!

Olen harjoitellut pari viikkoa virillä.

-M.V
"Never argue with an idiot, they bring the conversation down to their level and then win with experience."