..mitä jäykempi keskidiffi sitä enemmän vetoa välittyy eteen...
Kuka huomaa epäkohdan??
Jep... Juurikin toisinpäin.
Eli löysempi keskidiffi antaa vetoa enemmän nimenomaan eteen, koska kiihdyttäessä takarenkailla on parempi pito eturenkaiden taistellessa maassa pysymisen kanssa.
Reiskaan en missään nimessä suosittele laitettavaksi jäykempää kuin 6000 öljyä keskelle, ja tämäkin ainoastaan sileällä radalla jossa tarvitaan lyhyitä nopeita kiihdytyksiä.
Röykkyisellä radalla keskelle löysempää tavaraa niin auto toimii pehmeemmin varsinkin kiihdyttäessä röykyissä.
Reiskaan setupiks tietysti ajotyylistä riippuen suositteleen 5,5,3 (huom GS öljyjen asteikolla).
Toimii jokapaikan höylänä oikein hyvin.
Mikäli tarvitsee hieman paremmin sisään kääntyvää autoa niin etudiffiä hieman löysemmäksi, mutta ei kuitenkaan missään nimessä alle 3000 jos edes aivan niinkään löysään viitsii mennä.
Itsellä parhaiten toimivaksi setupiksi sain diffejen osalta asetuksen 4,6,3...