Kirjoittaja Aihe: Talkoot Lavangossa 14.8 Lauantaina  (Luettu 4239 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa jerzirccar

  • Veteraani
    • Profiili
Talkoot Lavangossa 14.8 Lauantaina
« Vastaus #30 : 18.08.04 - klo: 21.55 »
Hitto tuo JOSE soitta ja kysyi miksi en ole ilmoittanut itseni kisaan, no nyt sitten ollaan taas häiritsemässä teitä siellä, hitto joutuu puhdistus hommiin huomenna kuin pitäisi saada auto valmiiksi. Tää on sitten JOSE sinun syy että tulen skabamaan sinne, toivotaan että ei sada.
Jerzi

Mika R

  • Vieras
Talkoot Lavangossa 14.8 Lauantaina
« Vastaus #31 : 18.08.04 - klo: 22.31 »
Hienoa!

Äsken putsailin omaani, hohhoijaa tätä ainaista rassausta. Nyt saa olla tältä päivältä.

Poissa Matias V

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Talkoot Lavangossa 14.8 Lauantaina
« Vastaus #32 : 20.08.04 - klo: 16.55 »
Noni, eli jos intoa riittää porukoilla, niin tänään lapioitten kanssa lavankoon. Itse on vielä 110% varma pääsenkö sinne, sillä iskä pääsi tänään vasta sairaalasta. Nyt on jo hyvässä kunnossa ja sanoi että voi viedä jos jaksaa.
"Never argue with an idiot, they bring the conversation down to their level and then win with experience."

Mika R

  • Vieras
Talkoot Lavangossa 14.8 Lauantaina
« Vastaus #33 : 20.08.04 - klo: 19.35 »
Mä olin eilen lapion kanssa eikä siellä mitään voinut oikein tehdä.. traktori sinne olis tarvittu tai joku vedenpoistolaite. Toimiiko se nykyinen pumppu siellä?

Poissa Matias V

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Talkoot Lavangossa 14.8 Lauantaina
« Vastaus #34 : 20.08.04 - klo: 19.43 »
Pumppu toimii, se vain tarttee jatkojohdon.
Meiltä olisi kaivuri tullut, mutta... mutta a) Iskä palasi vasta sairaalasta. b) ei ole yhtään konetta nyt kotona, (tai taitaa just tulla pihaan) c) se on sellasta vellii, että se vain pahenee, jos sinne menee möyrimään.
"Never argue with an idiot, they bring the conversation down to their level and then win with experience."

Mika R

  • Vieras
Talkoot Lavangossa 14.8 Lauantaina
« Vastaus #35 : 20.08.04 - klo: 19.53 »
Niinpä. Kattelinkin että jatkojohto pitäis olla. Siellä ei ole?

Poissa Matias V

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Talkoot Lavangossa 14.8 Lauantaina
« Vastaus #36 : 20.08.04 - klo: 20.44 »
se on jemmattu sinne ylös ajajakorokkeen luokse, se on musta kela, joka on minun. Prkl joka sen pöllii saa katua! se on siellä siks, että sitä voi lainaa ja tyhjentää kaivoja!!!!
"Never argue with an idiot, they bring the conversation down to their level and then win with experience."

Mika R

  • Vieras
Talkoot Lavangossa 14.8 Lauantaina
« Vastaus #37 : 20.08.04 - klo: 20.51 »
Kun olis tuonkin tiennyt niin oisin laittanu yöksi pumppaa