Testiajoa tuunailtu nyt vähän. Kokeilin nyt noita suburbseja, kun aikanaan sellasetkin tuli hölmöyttäni tilattua. Noh, ihmettelin siinä sitten, miksi niillä tulee hieman vakaampaa ajoa ja kierrosaikaa, mutta selvisi kohtalaisen pian, kun nostin autoa ylös kun oli caliberit alla. Ja jumaliste mikä tärinä yhdessä renkaassa oli. Niin epätasapainossa kun rengas vaan voi olla :P
Caliberit siis valmiiksi liimatut, kun taas subit liimasin itse ja pyörivät todella paljon tasaisemmin. Ja yksi mikä saattoi vaikuttaa, oli myös se, että noissa calibereissa on siis vanteet, mitkä tulevat autoon "syvemmälle" vai miten sen sanoisi... Subeissa vanteet antavat rengasleveyttä noin sentin verran kokonaisuudessaan. Pitänee siis hankkia kunnon vanteet ja irrottaa caliberit noista nykyisistä.
Mutta ei tässä silti millään kierrosajoilla rehvastella, heh. 47sekuntia tais olla paras, ne noilla subeilla. Ja tässä pitää tietää, että yhtään ainotta kierrosta en tänään saanut puhtaasti ajettua, vaan ojan kautta mentiin joka pahuksen kerta. Tuo "paras" aika tuli siitä, että hyppyreistä kun kimposi katon kautta, niin laskeutui sentään renkailleen
Muuten oli kyllä yhtä ojasta nyppimistä ja auton nostamista koko ajaminen.
Kierrosaikaa siis mittasin radion omalla laptimerilla ja taisin vähän liikaa keskittyä siihen, enkä itse radalla pysymiseen.
MUTTA tekosyyt sikseen, kuskissa vika. Reeniä vaan pirusti lisää, jos joskus saisi puhtaan kierroksen