Jeppe, ota huomioon et sen täytyy ylettää normilinkistön verran + yli että sinne taakse saa jousen. Kerros nyt sit samal miten hitossa sä oot säätäny ne linkistöt ettei toimi?
Teeppä näin:
Kaasu/Jarruservosta se ruuvi auki ja varsi kokonaan pois. Vastariin ja autoon virrat että servo menee keskelle. Sit virrat pois. Sitte painat sormenpäällä luistin kiinni kaasarista ja kokeilet sovittaa sen linkistön palan siihe servon päälle takas. Jos ei ihan suoraan mee hyvään kohtaan ni pistä lähimpään mahdolliseen ja sit taas ohjaimeen ja autoon virrat ja siitä ohjaimen trimmistä säädät niin että kun kaasua ei paineta, servo painaa hieman luistia kiinni. Siis että se on varmasti kiinni. Sit vaa se ruuvi takas. Nyt sulla on kaasu säädetty. Sitte alat tutkii sitä jarrupuolta, eli työnnä autoa ja väännä sormilla siitä pystysuorassa olevasta jarrukammesta ja kato missä vaiheessa alkaa jarruttaa. Sit vaan säädät siitä jarrulta tulevan tangon päässä olevasta muovisesta säätöruuvista (tai mikä se nyt onkaan) silleen että jarru on siinä ihan huulilla, että kun pikkusen edes painaa siitä kammesta ni alkaa jarruttaa. Sit vaan virrat päälle autoon ja ohjaimeen, ilmanputsari pois. Painat kaasun pohjaan ja katot aukeeko luisti kokonaan, jos ei -> kato antaako se vakiolinkistö periks siitä servon yläosasta. Jos aukee niin ilmanputsari vaan takas ja tönäse autoo eteenpäi-> Liukuuks? Jos edes metrin liukuu niin hyvä. Sit paina kaasu pohjaan tönäse -> liukuus? Liukuuks paremmi? Jos liukuu löysää vähä sitä jarrun kiristystä (ei pakko) sit tönäse auto taas ja jarruta, kyllä pitäis jarruttaa ku seinään.
Itellä säädetty niin että kun tönäsee ilman että painaa kaasua, liukuu jotai metrin vaikkatönäsee kovin. Sit ku tönäsee kaasu pohjassa ni liukuu pidemmäl.