oiskohan se ny 400e en oo kyl varma.siinä tulee harjaton setti mukana ja kaikkee alumiinia.
Ei pidä paikkaansa.
ZX-5:sta on kisaversiona alkuperäinen kitti, siitä vähän kehitetty SP:n kitti ja keskimoottorilla oleva uusin FS:n kitti.
Näissä ei tule mitään sähköjä mukana, eli ne tulee ns. rullaavana.
Kaikkiin kitteihin pitää ostaa siis lisäksi nopari, moottori, ohjausservo, radiot ja akut.
Alkuperäisen ja SP:n hinta lienee jotain 300-370e tienoilla Suomessa, jos vanhaa kittiä edes saa.
Uutta FS:ää ei taida vielä saada Euroopan markkinoilta.
haittaakkos jos ne pohjassa olevat reiät peittää???menee kiviä ihan väkisinkin.
Periaatteessa ne voi peittää. Pitää vaan olla tarkkana sähköjen lämpöjen kanssa. Nyrkkisääntönä on, että jos ei pysty pitämään (aluksi varmanpäälle lyhyen) ajon jälkeen viittä sekuntia noparissa tai moottorissa sormea kiinni, on odoteltava ajamatta niin kauan kunnes lämmöt laskee normaaliksi.
Autoa ei ole suunniteltu kivisellä/hiekkasella alustalla ajettavaksi. Jos järjestelmään pääsee epäpuhtauksia, niin voimansiirto korkkaa het ensimmäisenä. Hienojakoinen savirata on oikea paikka autolle.