E-Revon metamorfoosi alkaa olemaan stailausta vailla, joten listataanpa projektia...
Tarpeelliset hilut:
o tukivarret
1x - 5934-Traxxas Re Left Upper & Lower Suspension Arms Slayer
1x - 5933-Traxxas Re Rt Upper & Lower Suspension Arms Slayer
1x - 5932-Traxxas Fr L Upper & Lower Suspension Arms Slayer
1x - 5931-Traxxas Fr Rt Upper & Lower Suspension Arms Slayer
o vetarit
2x - 5456-Traxxas Half Shafts Center (2) (Front and rear)
o tankoja
2x - 5918-Traxxas Push Rod Slayer (2)(Front and rear)
2x - 5938-Traxxas Turnbuckles Slayer
o kosmetiikkaa
1x - 5936-Traxxas Rear Bumper Slayer
1x - 5935-Traxxas Front Bumper Slayer
1x - 5973-Traxxas Red Tires & Wheels Assembled Slayer (Front and rear)
Omaan prokkikseen taisi tulla tilattua Slashin puskimet (5835 ja 5836), joten jäi puskimien sovittelu tekemättä. Mutta kuvia..
Ylemmässä kuvassa on Slayerin fillarit renkaiden paikalla aseteltuna. Koppa on Pro-Linen Desert Rat (Slayerille), joka on kieltämättä muutaman sentin lyhyt. Asettelussa on tehty hieman kompromissia, että about eturenkaat on kohdillaan ja E-Revon takaspoileri menee kiinni. Tilasin pidemmät koritolpat, mutta nyt tuo on kiinni E-Revon vakiotolppien varassa.
Mittoja... akseliväli on karkeasti hieman päälle 360 mm ja leveys sitten vanteen ja renkaan mukaan 280 mm ja siitä ylöspäin (akselin päät n. 280 mm välimatka). Näillä mitoilla mielenkiintoisia koppia voisi olla Kyosho Inferno GT2 sopivat ja ehkä Asso SC8.
Kostealla asvaltilla 1:8 katurenkain harjattoman voimalla ja satunnaisilla pyöränkulmilla on melko hermostuttava ajettava, mutta kuivalla jos renkaat hieman auraa ja takaspoileri on kiinni, on hyvinkin vakaalta tuntuva peli.
Slayerin jouset tuntuivat melko löysiltä, joten nyt on kiinni E-Revon vakiojouset. Hyvät vieterit lienevät jossain välimaastossa ja varmaan Slayerin jouset ovat jäykkyyden puolesta enemmän tontilla kuin E-Revon vieterit.
Summa summarum, konversio on melkeinpä bolt-on (pl. kori) ja ajelu selkeästi jo E-Revosta eroavalla autolla tuntuu vaihtelun vuoksi ihan kivalta. Setuppia täytynee vielä hakea kohdilleen ja luultavasti IGT2-koppa + fiksua katurengasta, sopivia vietereitä ja jotain badlands-tyyppistä rengasta ilmaantuu hankintalistalle. Kulkupuolelle voisi ehkä myös katsoa vähän parempaa konetta kuin Hobbycityn 36-74-6XL.